کد خبر: ۶۷۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۴۲۳
سه تبعه کوزوو، سه تبعه ترکیه و یک یونانی در بین نه نفری هستند که شامگاه جمعه در تیراندازی در مرکز تجاری شهر مونیخ آلمان کشته شدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران: در تیراندازی شب گذشته مونیخ نُه نفر کشته شدند که از این میان، هفت نفر از آنان اهل آلمان نبودند.
 
به گزارش خبرگزاری فرانسه؛ سه تبعه کوزوو، سه تبعه ترکیه و یک یونانی در بین نه نفری هستند که شامگاه جمعه در تیراندازی در مرکز تجاری شهر مونیخ آلمان کشته شدند.

"مولود چاووش اوغلو،" وزیر امورخارجه ترکیه، در مصاحبه با شبکه خبری ان.تی. وی ترکیه نام سه نفر از اتباع ترکیه را در بین قربانیان این حادثه ذکر کرد.

در عین حال منابع آگاه پریشتینا (پایتخت کوزوو) از کشته شدن سه نفر که از آلبانیایی‌های کوزوو بوده‌اند، خبر دادند.

بنابر اعلام رسانه های محلی، یک مرد 21 ساله، یک دختر 14 ساله و یک زن دیگر که سن او مشخص نشده است، قربانیان کوزوویی این حادثه هستند.

وزارت امورخارجه یونان اعلام کرد یک یونانی در بین نه قربانی این حادثه وجود دارد.

این تیراندازی 16 زخمی برجای گذاشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: