کد خبر: ۶۷۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۷
پرواز لارستان - تهران پس از رفع نقص فنی با تاخیر 25 ساعته انجام شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری فارس: پرواز شماره 327 شرکت هواپیمایی ایران‌ایر (هما) مسیر لارستان - تهران که طبق برنامه باید در ساعت 13:50 دقیقه دیروز جمعه انجام می‌شد، بعدازظهر امروز در ساعت 14:30 دقیقه صورت گرفت.

این هواپیما، دیروز بعدازظهر پس از انتقال مسافران لارستان - کویت، در این کشور دچار نقص فنی و برای انجام تعمیرات در کویت زمین‌گیر شد.

این هواپیما قرار بود طبق برنامه پروازی مسافران مسیر لارستان - تهران را نیز جابه‌جا کند که مسافران آن پس از تحمل تاخیر چند ساعته با تصمیم مسؤولان شرکت هواپیمایی ایران‌ایر پروازشان به ساعت 9:50 دقیقه صبح امروز شنبه موکول شد.

این پرواز ظهر امروز در ساعت 13:30 دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی لارستان شد و با 80 مسافر با تاخیر 25 ساعته شهر لار را به سمت تهران ترک کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: