کد خبر: ۶۷۳۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
تعداد بازدید: ۳۷۲
واکنش ابوطالبی به سخنان عادل الجبیر؛
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به سخنان وزیر خارجه عربستان گفت: تا به زانو درآمدن و اتمام بودجه نفتی شما زمان لازم است، فشار مالی برای هزینه‌های حمایت از ترور، افراط و آدم‌کشی نتیجه می‌دهد.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به سخنان اخیر وزیر امور خارجه عربستان سعودی نوشت: زمانی که در مدینه «مذکره النصیحه» نوشته و پدران شما افراط و ترور را براساس آن صادر و امام برای دنیا تعیین کردند، شما کودک بودید.

او افزود: تا به زانو درآمدن و اتمام بودجه نفتی شما زمان لازم است، فشار مالی برای هزینه‌های حمایت از ترور، افراط و آدم‌کشی نتیجه می‌دهد.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تاکید کرد: سه دهه، رابطه پدران شما و ایران دوستانه بوده؛ کودکان که وزیر می‌شوند، ابتدا پدرانشان را نقد می‌کنند؛ این خود بزرگ پنداری است.

ابوطالبی گفت: در زمان افزایش هزینه‌های شما در دخالت‌های منطقه‌ای تا رسیدن به نقطه بحرانی‌تان، صبر ما زیاد است؛ برای گفتگو خواهید آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: