کد خبر: ۶۷۳۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۶۳
امسال ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش با آزمون استخدامی مانند سال گذشته در آموزش و پرورش استخدام می شوند.
برگزاری آزمون استخدامی در آموزش و پرورش با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزیبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، برخی کاربران در مورد آزمون استخدامی معلمی در سال 95 سوال داشتند که رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری آزمون را تشریح کرد.

وی گفت: امسال ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش با آزمون استخدامی مانند سال گذشته استخدام می شوند و از دانش‌آموختگان سایر دانشگاه‌ها تحت عنوان ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان حدود ۱۰ هزار نفر جذب آموزش و پرورش خواهند شد، که مشروط به طی یک دوره مهارت آموزی معلمی یکساله و دریافت گواهی صلاحیت معلمی از سوی دانشگاه فرهنگیان است.
او با بیان اینکه درخواست برگزاری آزمون به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال شده است ادامه داد: منتظر پاسخ هستیم تا مجوز ردیف استخدامی برای آموزش و پرورش صادر شود .
جهرمی تاکید کرد: اگر مجوز صادر شود تا مرداد در غیراینصورت شهریور ماه آزمون برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: