کد خبر: ۶۷۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
تعداد بازدید: ۷۰۰
منصوریان به دنبال محبوبیت بیشتر؛
سرمربی استقلال برنامه های زیادی برای افزایش میزان محبوبیت خود در این تیم و البته وارد کردن یک شوک مثبت به این تیم و هوادارانش دارد.
پشت پرده حملات مداوم سرمربی استقلال به پرسپولیسی هابه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علیرضا منصوریان سال ها برای حضور در استقلال صبر کرد و در نهایت پیش از آغاز فصل جدید توانست به هدف خود برسد و حالا سرمربی استقلال است.
 
منصوریان اما پیش از شروع لیگ عزم خود را جزم کرد تا هواداران استقلال را با خود و تیمش همراه کند، هوادارانی که در یکی دو فصل اخیر حمایت چندان خوبی از استقلال نداشتند و کار به جایی رسید که بارها بازیکنان از تماشاگران به خاطر جمعیت کم حاضر در ورزشگاه آزادی گلایه کردند.
 
منصوریان به استقلال آمد، آن هم بعد از شکست دادن پرسپولیس با نفت و گرفتن شانس قهرمانی از این تیم. منصوریان همان روز نیمی از راه محبوبیت را طی کرد و حالا برای طی کردن نیم دیگر راه دست به کارهای هوادار پسند می زند.
 
سرمربی آبی ها به تلویزیون می رود و حاضر نمی شود که روی صندلی قرمز بنشیند، در اولین مصاحبه هایش پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال از هدف اصلی اش که شکست پرسپولیس در دربی است، سخن می گوید آن هم در حالی که مربیان، کری خوانی را به یکی دو هفته قبل از دربی موکول می کنند.
 
منصوریان صدای برانکو ایوانکوویچ را هم در می آورد تا جایی که سرمربی پرسپولیس از او می خواهد در کار تیمش دخالت نکند که البته خیلی ها این حرکت منصوریان را به پای نزدیکی اش با سرمربی پرتغالی تیم ملی و دشمن این روزهای برانکو ربط می دهند!
 
حالا نوبت به مدیران باشگاه پرسپولیس رسیده که از سوی منصوریان هدف قرار بگیرند و سرمربی آبی ها علنا از طاهری انتقاد می کند و باشگاه پرسپولیس هم اعلام کرده در شان خود نمی بیند پاسخ منصوریان را بدهد.
 
سرمربی استقلال برنامه هایی دارد؛ برنامه هایی که بعید است ربطی به کی روش و اختلافش با برانکو داشته باشد. افزایش محبوبیت در استقلال و البته همراه کردن تماشاگرانی که تا حدی قهر کرده اند دلایل محکم تری هستند.
 
پس از فرهاد مجیدی تقریبا هواداران ستاره ای که مجذوبش شوند و به خاطر کاراکتر و البته کری خوانی هایش به ورزشگاه بروند نداشتند اما حالا یک ستاره جدید دارند که سرش برای گیر دادن به رقیب درد می کند، همان چیزی که تیفوسی های استقلال از آن استقبال می کنند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: