کد خبر: ۶۷۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲
تعداد بازدید: ۸۴۶
نامه به باشگاه پرسپولیس؛
باشگاه ریزه اسپور ترکیه برای تعیین تکلیف وضعیت مهاجم پرسپولیس به این باشگاه تهرانی نامه نوشت.
نخستین واکنش رسمی ریزه اسپور به جدایی مهدی طارمیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پس از جدایی مهدی طارمی از باشگاه ریزه اسپور ترکیه با وجود امضای قرارداد، مسئولان این باشگاه تا روز گذشته واکنشی نسبت به این مساله نشان نداده اند.
 
اما طبق اخبار رسیده مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند باشگاه ریزه اسپور نامه ای برای باشگاه پرسپولیس درباره طارمی ارسال کرده است.
 
پرسپولیسی ها هنوز پاسخی به نامه ریزه اسپور نداده اند و با مشاوره های وکیل طارمی به این نتیجه رسیده اند مسئولان ریزه اسپور دنبال کسب اطلاعات و مدارک مکتوب در خصوص وضعیت طارمی هستند و لزومی ندارد به این نامه پاسخ دهند.
 
پرسپولیسی ها برای اینکه مانع برداشتن گام های بعدی باشگاه ریزه اسپور بر مبنای مکاتبات انجام شده شوند ممکن است به صورت تلفنی به این نامه واکنش نشان دهند تا هم حساسیت باشگاه ترکیه ای نسبت به این مساله را کاهش داده و هم پاسخ ابهامات موجود را داده باشند.
 
آخرین خبر درباره وضعیت طارمی این است که قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ به ثبت رسیده و کارت بازی این بازیکن صادر شده است. باشگاه ریزه اسپور تا این لحظه شکایتی درباره طارمی انجام نداده و درخواست صدور آی تی سی برای این بازیکن انجام نداده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: