کد خبر: ۶۷۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴
تعداد بازدید: ۹۸۵
در ساختمان دانشگاه ایرانیان و با حضور مقامات دولت‌های نهم و دهم
امروز صبح، احمدی نژاد به همراه مقامات سابق دولت های نهم و دهم جلسه ای انتخاباتی برگزار کردند، نشستی که تحت تدبیر حفاظتی بسیار برگزار شد.
فعالیت چراغ خاموش احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری رسما کلید خورد.

 امروز صبح، احمدی‌نژاد به همراه مقامات سابق دولت‌های نهم و دهم جلسه‌ای انتخاباتی برگزار کردند، نشستی که تحت تدابیر حفاظتی بسیار برگزار شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، اسفندیار رحیم‌مشایی از سخنرانان کلیدی این نشست بود. سخنرانی که حکایت از آن دارد برخلاف سخنان برخی از نزدیکان احمدی‌نژاد، مشایی هنوز عرصه سیاسی را ترک نکرده است. شمس‌الدین حسینی وزیر سابق اقتصاد، نیکزاد وزیر سابق مسکن و خسرو معتضد از دیگر سخنرانان این جلسه بودند.

در این نشست که احمدی‌نژاد نیز به سخنرانی پرداخت، در مورد فعالیت دولت یازدهم و انتخابات ریاست‌جمهوری آینده بحث و گفت‌وگو شد.

به گفته‌ی یکی از حاضران، احمدی‌نژاد در این جلسه گفت به هر استانی که اخیرا سفر کرده، با درخواست‌های بسیار برای کاندیداتوری مواجه شده است.

وی با این حال گفته است که فعلا نمی‌خواهد فضا را با اظهار‌نظر رسمی در مورد کاندیداتوری خود انتخاباتی کند. لازم به ذکر است که این نشست در ساختمان دانشگاه ایرانیان برگزار شده است.

سایت روزنامه ایران نیز نوشت: صبح امروز نشست سیاسی-انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد و حدود ۱۰۰ نفر از فرمانداران سابق، برخی وزرای دولت نهم و دهم و اطرافیان او در ساختمان بهار که پیش از این حکم تخلیه آن صادر شده بود در سکوت خبری و با تدابیر شدید حفاظتی برگزار شد. آن‌گونه که یکی از حاضران به خبرنگار ما گفت احمدی‌نژاد و مشایی سخنرانان اصلی نشست بودند. 

 برخلاف اینکه اعلام شده بود گفتمان انقلاب و تبیین موازین رهبری موضوع اصلی است، انتقاد تند از دولت و دعوت از حاضران به آمادگی برای ورود به انتخابات و ارائه طرح و برنامه دو محور اصلی این نشست بوده است. یک منبع آگاه گفت: «عملکرد ضعیف دولت یازدهم محور این جلسه سیاسی بود. این دیدار آنقدر خوب بود که باران رحمت هم باریده است و برای سال آینده خیلی خوشبین هستیم و امیدواریم اتفاقات خوبی بیفتد.»

برگزارکنندگان از نزدیک‌شدن رهگذران به محل این نشست که اتومبیل‌های زیادی در آن پارک شده بود جلوگیری می‌کردند و همین مساله توجه عابران را به خود جلب کرده بود.

در حاشیه این میتینگ سیاسی خبرنگار «ایران آنلاین» به دلیل شکایت برگزارکنندگان بازداشت و با همکاری ناجا به سرعت آزاد شد.این نشست ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و ساعت ۲ عصر به صرف نهار پایان یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهراناق
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
0
0
اقای احمدی نژاد مطمن باش باعملکردی که شما در طول هشت سال در قوه مجریه دلشتید این ملت نمایندکی این قوه را به فردیکه بایک سری شعارهای بی محتوا موجبات بدبختی مردم را فراهم.کرد نخواهد داد
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: