کد خبر: ۶۷۲۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۵۶۶
هر داوطلب منحصرا می‌تواند در یك رشته شغل محل از رشته شغل محل‌های 12 دستگاه اجرایی یا 68 دانشگاه علوم پزشكی متقاضی ثبت‌نام شود. تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه نوزدهم شهریور خواهد بود.
14 ارگان دولتی از طریق آزمون استخدامی کارمند جذب می کنند.

سازمان سنجش پیرو اطلاعیه مورخ 95/4/15 بدین وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌‌نام در سومین آزمون استخدامی مشترك فراگیر دستگاههای اجرایی كشور در سال 1395 می‌رساند ثبت‌نام برای استخدام نیروی انسانی در 12 دستگاه اجرایی شامل: سازمان امور مالیاتی كشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان تعزیرات حكومتی، سازمان حمایت از مصرف‌كنندگان و تولید‌كنندگان، سازمان دامپزشكی‌ كشور، سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی كشور، سازمان قضایی نیروهای مسلح، مركز ملی رقابت، موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، وزارت امور اقتصادی و دارائی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت دادگستری از روز دوشنبه مورخ 95/4/28 از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز و تا روز یكشنبه مورخ 95/5/3 ادامه خواهد یافت.

 لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شركت در آزمون دستگاه‌های اعلام شده  دعوت می شود   به منظور كسب اطلاعات و جزییات مربوط به شرایط و ضوابط آزمون و دستگاههای پذیرنده و همچنین رشته‌ها و شغل محلهای استخدام هر یك از دستگاههای اجرایی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامی روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است مراجعه کنند. 

ضمنا نظربه‌اینكه ثبت‌نام‌ برای استخدام‌ نیروی انسانی‌ برای 68دانشگاه از مجموعه دانشگاههای‌ علوم‌پزشكی‌وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی درقالب دفترچه‌ای جداگانه‌انجام خواهد شد، لذامتقاضیان شركت درآزمون استخدامی‌دانشگاههای علوم‌ پزشكی‌ می‌توانند از روز پنجشنبه 95/4/31 لغایت روز چهارشنبه 95/5/6 به ‌پایگاه ‌اطلاع‌‌رسانی‌ این سازمان‌‌به‌نشانی: 

www.sanjesh.org مراجعه و پس از مطالعه دفترچه راهنمای مذكور و كسب اطلاع از شرایط و ضوابط آزمون و همچنین رشته‌ها و شغل‌محل‌های استخدام هریك از دانشگاههای علوم پزشكی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در پایان لازم به توضیح است كه هر داوطلب منحصرا می‌تواند در یك رشته شغل محل از رشته شغل محل‌های 12 دستگاه اجرایی یا 68 دانشگاه علوم پزشكی متقاضی ثبت‌نام  شود. تاریخ برگزاری آزمون در روز جمعه نوزدهم شهریور خواهد بود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
0
0
تف تو روشون........
حتی یه جا رو هم پیدا نکردم که رشته ی منو بخوان

باید یه جور حقوق های نجومی رو تامین کنن دیگه
اونم با استخدام نکردن افراد جدید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: