کد خبر: ۶۷۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
تعداد بازدید: ۵۱۱
آزمایش‌های جاده‌ای جدید و سخت‌گیرانه با توجه به شرایط متفاوت آب و هوایی یا سطوح مختلف جاده‌ای در چین از این خودروها گرفته شده است
گروه خودروسازی "بی ام و" با همکاری گروه "بی ام و بریلینس اتوموتیو" در حال جستجوی بازار خودروهای کامپکت (کوچک) و پر سود برای بازار چین است. سدان 2017 سری 1 BMW اولین گزینه این دو خودروساز برای این بازار بزرگ محسوب می‌شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از عصر ایران "بی ام و بریلینس اتوموتیو" طیف وسیعی از خودروهای کلاس کامپکت (کوچک)، خودروهای سیاحتی، سدان‌های اسپورت را می‌سازد. این گروه خودروسازی با همکاری "بی ام و" قادر به جذب مشتریان با ذائقه‌های متفاوت در چین به عنوان یکی از بزرگترین بازارهای خودرو جهان است.

سدان سری 1 بی ام 1 2017

سدان سری 1 "بی ام و" 2017 یکی از سدان‌های اسپورت و احساسی در کلاس خود است. این خودرو منحصرا با نیازهای مشتریان چینی هم‌تراز بوده و در حال حاضر به صورت انحصاری در چین فروخته می‌شود.

توسعه و ارزیابی این خودرو در مقر اصلی کارخانه "بی ام و" و با حضور مهندسان چینی صورت می‌گیرد. آزمایش‌های جاده‌ای جدید و سخت‌گیرانه با توجه به شرایط متفاوت آب و هوایی یا سطوح مختلف جاده‌ای در چین از این خودروها گرفته شده است. 

سدان سری 1 "بی ام و" شامل تنظیمات ویژگی‌های خاصی است که با توجه محیط‌ های مورد استفاده در چین و یا عادات رانندگی مشتریان چینی توسعه یافته است.

طرح اصلی سدان کامپکت "بی ام و" سری 1 از مدل مفهومی با همین نام گرفته شده است که برای اولین بار در سال 2015 در نمایشگاه خودرویی "گوانژو" چین در معرض دید عموم قرار گرفت.

سدان سری 1 بی ام 1 2017

در مدل کنونی که آماده تولید است، "بی ام و " سری 1 سال 2017 ویژگی‌های طراحی مدل مفهومی را حفظ کرده است. ویژگی و اصالت خودروهای گروه صنعتی "بی ام و" در این سدان کامپکت نیز به خوبی محسوس است. 

در این خودرو شاهد یک نمای کوچک "بی ام و"، با جلو پنجره دوقلوی کلیوی شکل، لامپ‌های گرد دوقلوی LED، عناصر مدرن و اسپورت هستیم. همچنین ویژگی‌های زبان طراحی "بی ام و" در اسپورت، مدرن و احساسی بودن در این خودرو نشان داده می‌شود.

سدان سری 1 "بی ام و" 2017، به آخرین خلاقیت‌ها و برتری‌های اطلاعاتی این گروه خودروسازی مجهز خواهد شد. فناوری "کانکتد درایو بی ام و" برای خیل عظیمی از مشتریان راحتی بی نظیری را رقم می‌زند. این سامانه غنی اطلاعاتی و سرگرمی به شکل چشم‌گیری امنیت کاربران را افزایش می‌دهد. از طرفی استفاده از آخرین فناوری‌های پیشرو در خصوص موتورها در کارخانه چینی "بی ام و" احساس لذت‌بخش رانندگی را برای مشتریان رقم می‌زند.

باوجود قیمت مناسب در مقابل برادرانش، ب‌ام‌و سری 1 در کابین چیزی کم نگذاشته و ادوات داشبورد از جنس چوب و ترکیبی از مواد پلاستیک نرم و سخت، با کیفیت مناسبی ساخته شده‌اند. ولی، ویژگی‌هایی مثل فرمان ضخیم، اهرم تعویض دنده و نور پس‌زمینه نارنجی پانل داشبورد، فضای داخلی را متمایز از سایر ب‌ام‌وها کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: