کد خبر: ۶۷۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
تعداد بازدید: ۹۱۸
فال روزانه جمعه 25 تیر 1395
متولد فروردین : بهرام سیاره بخت شما امروز می‌تواند شما را به مکانهایی ببرد که از نظر احساسی مکانهایی مطبوع برای شما هستند، برای اینکه شما می‌دانید که زمان خیلی سریع می‌گذرد. امروز مدت زمان خیلی زیادی بهرام با برج اسد روبرو می‌شود و قرار است هرچیزی که باعث یادآوری تجربه‌های ناخوشایند در شما می‌شود را ازتان دور نگه دارد. فقط به یاد داشته باشید که اگر زیاد به خودتان سخت بگیرید نیتهای پاک شما نتیجه‌ای معکوس می‌دهند، بنابراین اگر کسی از شما دلجویی کرد سعی کنید که با او ملایم‌تر رفتار کنید.

متولد اردیبهشت : دوری کردن از تنش‌ها به خصوص اگر از آنها خسته شده باشید، ایده خوبی به نظر می‌رسد. اما این کار زیاد هم ساده نیست، برای اینکه صلح و آرامش درونی که قبلاً تجربه کرده‌اید،ممکن است اجازه ظهور پیدا نکند. زمانی که شما تشخیص بدهید هیچ اجباری وجود ندارد که گزینش شما همه چیز و یا هیچ باشد، شما خیلی زود پیشرفت خواهید کرد.

متولد خرداد : ماه نشان می‌دهد که احساس شما با واقعیت‌های زندگی‌تان درگیر است. شما می‌خواهید با عکس‌العمل نشان دادن نسبت به شرایط فعلی آن هم به طورغیرمعمول، شخصیت خود را نشان دهید. اما باید از اینکه حمایت عزیزترین دوستان و خانواده خود را از دست بدهید، بترسید. این مسئله که هم صمیمیت و هم فاصله را بخواهید حل نخواهد شد. راحت به آن اعتراف کنید تا بتوانید تفاوت چشمگیری ایجاد کنید.

متولد تیر : شما بین دو احساس سردرگم شده اید، قلب تان به شما می‌گوید بله این کار را انجام بده اما ذهن و منطق تان به شما می‌گوید نه این کار را نباید اینجام بدهید و شما را دچار یک سردر گمی‌گرده‌اند. شما اگر تصمیمات و انتخاب‌های دیگری را بگیرید و به ﺁنها نیز عمل کنید، هیچ اتفاق ناگواری برایتان رخ نمی‌دهد، بهتر است زندگی تان را از یک نواختی که دچار ﺁن شده است خارج سازید.گاهی نیز کارهای هیجان انگیز انجام دهید تا روحیه‌تان عوض شود.

متولد مرداد : در روزهای قبل و یا در گذشته، شما شخصی بودید که از مسائل زندگی لذتی نمی‌بردید، اما در این روزها به خاطر ورود شخص یا صحبت‌هایی که شنیده‌اید شما را بسیار منقلب کرده است و بر خلاف گذشته به این فکر می‌کنید که زندگی می‌تواند برای شما نیز زیبا باشد. اما زیاد در این تفکرات خود را غوطه ور نسازید زیرا شادی نیز همانند غم پایدار نمی‌باشد پس شادی مطلق را نبینید زیرا ممکن است هر لحطه این شادی از شما رخت ببندد.

متولد شهریور : امروز اتفاق غیر منتظره‌ای برایتان می‌افتد و شما نمی‌توانید دلیل موجهی برای آن پیدا کنید. تصورات وخیالات تازه ای از ضمیر ناخودآگاهتان سر بیرون می‌آورند و بهتر است به جای نادیده گرفتن شان به آنها توجه کنید. به رویاهاتان اجازه پرواز دهید و ببینید شما را به کجا می‌برند. شاید مقصد نهایی شان را ندانید، اما حداقل می‌توانید احساسات خفته خود را بیدار کرده و بهتر آنها را بشناسید.

متولد مهر : در حالی که اورانوس با ما در مورد بی‌تفاوت بودن صحبت می‌کند، ونوس یعنی سیاره بخت شما می‌تواند خواسته‌ها و علایق شما را نشان دهد. شما امروز به فرد یا چیزی در محل کارتان خیلی وابسته شده‌اید، البته این نشانه عشقی رمانتیک نیست، چرا که شما می‌خواهید تمام آزادی‌های خود را داشته باشید. در حالیکه سعی می‌کنید میانه روی را پیشه خود سازید به سمت منازعه و کشمکش نروید.

متولد آبان : با وجود اینکه پرندگان و شکوفه ها می دانند معنی بهار این است که سر برآورند و نظاره گر طبیعت باشند شما قدری محتاط و مردد هستید. به جای رجز خواندن ترجیح می دهید که کمی بیشتر خود را پنهان کنید مانند یک موش خرما که از سایه اش نیز می ترسد . اجازه ندهید شخص دیگری به شما بگوید که باید اکنون چکار کنید؛ فقط لازم است که زمان بیشتری اختصاص دهیدتا مطمئن شوید آنقدر اطراف تان امن است که سر از لاک خود بیرون بیاورید.

متولد آذر : با وجود اینکه ممکن است وقتی پیشرفت کارها امروز کاهش می‌یابد دیگران اعتنایی به آن نداشته باشند اما ناامیدی و عصبانیتی که شما بروز می‌دهید باعث ایجاد مشکلات دیگری می‌شود. با کمی‌تجزیه و تحلیل می‌توانید بفهمید که موانعی که امروز با آن روبرو می‌شوید تصادفی نیست. شما محدودیت‌هایی برای خود قائل شده‌اید که از ترس‌ها و یا خاطرات قدیمی‌تان سرچشمه می‌گیرد و اکنون ناگهان خود را آشکار می‌کنند. به زور چیزی را جلو نبرید؛ حتی اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید بازمدتی زمان لازم است تا بتوانید همه چیز را درست کنید.

متولد دی : اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی ‌احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ‌ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

متولد بهمن : شما حس ششم فوق العاده‌ای دارید و می‌توانید حدس بزنید که در آینده چه اتفاقاتی برایتان می‌افتد. اما امروز به مانع دشواری برخورد می‌کنید. حل کردن این مشکل ممکن است خیلی آسان نباشد، آن را نادیده نگیرید که ممکن است همین مشکل برایتان سرنوشت ساز باشد. به جای اینکه دنبال یک راه حل ساده و سریع برایش باشید، سعی کنید یک راه پیدا کنید که شما را در طولانی مدت به راه‌تان برساند.

متولد اسفند : نامه یا خبری را دریافت میکنید که به انتظار طولانی شما در ارتباط با مشکلات مالی پایان خواهد داد. داشتن آرزوهای دنیوی اگر شما را از اصلتان دور نکند، نه تنها مخرب نیست بلکه بلکه لازمه ی یک زندگی مناسب و آسوده است در این رابطه خود را سرزنش نکنید

 پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: