کد خبر: ۶۷۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
تعداد بازدید: ۴۹۵
کنسرت " احسان خواجه‌امیری " که قرار بود در 24 ام تیر ماه در شهرستان " بجنورد " برگزار گردد ، لغو شد و به تاریخ دیگری موکول گردید .
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت دو فصل: کنسرت ” احسان خواجه‌امیری ” که قرار بود در 24‌ام تیر ماه در شهرستان ” بجنورد ” برگزار گردد ، لغو شد و به تاریخ دیگری موکول گردید .

این اتفاق برای احترام به مقام دو مرزبان این شهرستان بوده است که مدتی قبل ، طی درگیری با اشرار مسلح شهید شدند . لازم به ذکر است که هنوز تاریخ جدید برگزاری این کنسرت مشخص نشده و در صورت تعيين تاريخ جديد ، از طریق رسانه‌های مختلف ، اطلاع رسانی خواهد شد .

دلیل لغو کنسرت احسان خواجه‌امیری
دلیل لغو کنسرت احسان خواجه‌امیری



تهیه‌کننده کنسرت نیز گفت : ” مخاطبان می‌توانند برای عودت بلیت‌های خود و استرداد وجوه پرداختی اقدام نمایند . ”

هفته پیش چند گروهک تروریستی قصد داشتند از طریق یکی از مرزهای استان ” سیستان و بلوچستان ” وارد خاک ایران شوند . در پی درگیری آنها با نیروهای مرزبانی ، چهار مرزبان به شهادت رسیدند . از بین آنها ، دو شهید از شهرستان بجنورد ، یک شهید از استان خراسان رضوی و یک شهید نیز از شهرستان ” جیرفت ” بوده است .

احسان خواجه‌امیری بعد از ماه مبارک رمضان برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف ایران را شروع کرده و همزمان با ایام عید فطر ، دو شب اجرا در تهران داشت . این خواننده که مراحل پایانی تولید آلبوم جدیدش به نام ” سى سالگى ” را هم پیگیری می‌کند ، به زودی عازم آمریکا می‌شود و قرار است که تور اجراهایش در آن کشور برگزار کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: