کد خبر: ۶۷۲۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
تعداد بازدید: ۱۳۴۰
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران گفت:پرداخت 3 میلیارد تومان به حاج صفی در دستور کار ما نیست.
به گزارش خبرداغ ،حسن زمانی در گفت وگو با کاپ، درباره مطالبات پرویز مظلومی و مشکل این باشگاه برای فسخ قرارداد وی اظهار داشت: فکر نمی کنم مشکلی ایجاد شود. مظلومی استقلالی است و این تیم را دوست دارد و همیشه به دنبال آرامش تیم بوده و قطعا صحبت می کنیم و ایشان با ما راه می آید و بحث به پایان می رسد.

وی در پاسخ به این سوال که اگر این مربی حاضر به فسخ قرارداد نشود چه اتفاقی می افتد، گفت: مطمئن هستم کار به آنجاها نمی کشد چون  مظلومی را یک استقلالی واقعی می دانم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره مطالبات و قرارداد وحید طالب لو نیز بیان داشت: طالب لو نیز سال ها در استقلال زحمت کشیده و می داند این تیم به آرامش نیاز دارد. صحبت هایی با طالب لو شده است و انشاالله این مشکل هم حل خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت مذاکره با احسان  حاج صفی گفت: قرار بر این شده تا پس از بازگشت تیم و منصوریان به ایران مذاکرات تازه ای صورت بگیرد و امیدواریم این بازیکن ارزشمند به استقلال بیاید.

زمانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت دارد باشگاه استقلال برای جذب حاج صفی حاضر به پرداخت مبلغ 3 میلیارد تومان شده است؟ اذعان داشت: این موضوع درست نیست. زیرا پرداخت چنین مبالغی در دستور کار ما قرار ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: