کد خبر: ۶۷۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
تعداد بازدید: ۱۳۸۶
مدیر نقل و انتقالات استقلال گفت به باشگاه ترکیه ای که خواهان جذب شهباززاده هست به صورت کتبی پیشنهاد مان را ارائه دادیم.
به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، پندار توفیقی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر ابتدا در خصوص نقل و انتقالات باشگاه توضیح داد و گفت: ما نقل و انتقالات خوبی انجام دادیم و فکر می کنم که خود آقای منصوریان هم از این موضوع رضایت داشته باشد.

وی در خصوص آخرین وضعیت حاج صفی هم گفت: ما خواهان جذب حاج صفی هستیم و اگر او به تیم ما بیاید که خوشحال می شویم و  اگر این اتفاق نیفتاد ناچاریم در پست او یک بازیکن دیگر بگیریم.

توفیقی  نیز در خصوص شهباززاده گفت: ما پیشنهاد مان را به صورت کتبی به باشگاه ترکیه ای داده ایم و اگر آنها خواهان جذب شهباززاده هستند باید پاسخ ما را به صورت کتبی بدهند.

وی در خاتمه نیز در خصوص حامی مالی فصل گذشته و این فصل استقلال هم گفت: از سوی این حامی مالی فصل قبل حمایت خوبی از ما صورت گرفت و چیزی در حدود 15 میلیارد از سوی این حامی مالی به باشگاه رسید. امیدواریم که همین روند در فصل جاری هم ادامه داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: