کد خبر: ۶۷۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲
تعداد بازدید: ۶۹۱
سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: هدایتی فقط شعار می‌دهد و تا الان هیچ کدام از وعده و وعیدهایش محقق نشده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از میزان: حمید درخشان درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: چکی که از هدایتی گرفته بودم را به باشگاه پرسپولیس برد تا تکلیف آن مشخص شود.

وی افزود: این چک به علت نبود پول در حساب هدایتی برگشت خورده بود، او بدهکار است و فقط بلد است شعار بدهد. جالب اینجاست که  هیچ کدام از وعده و وعیدهایش نیز محقق نمی‌شود. وعده‌های هدایتی من را یاد مهریه می‌اندازد که از قدیم گفته‌اند «مهریه را کی داده، کی گرفته».

سرمربی پیشین پرسپولیس با بیان اینکه مسئولان پرسپولیس قول داده‌اند طلب او را پرداخت کنند گفت: چکی که از هدایتی گرفته بودم 300 میلیون تومان بود، قرار شد بخشی از آن را ببخشم و مابقی را ظرف چند روز آینده دریافت کنم.

درخشان در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: چند تیم لیگ یکی برای فصل آینده با من صبحت کردند که به پیشنهاد آنها پاسخ منفی دادم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: