کد خبر: ۶۷۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
تعداد بازدید: ۴۲۳
بازیگر سریال پایتخت با اشاره به تنبلیش در نوشتن و ساختن فیلم و ناامیدی از شرایط تولید، اکران و سرمایه گذاری در سینما مدعی شد که طرح فیلم «دراکولا» متعلق به وی بوده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از وب‌سایت فیلم نیوز: بازیگر سریال پایتخت با اشاره به تنبلیش در نوشتن و ساختن فیلم و ناامیدی از شرایط تولید، اکران و سرمایه گذاری در سینما مدعی شد که طرح فیلم «دراکولا» متعلق به وی بوده است.

علیرضا خمسه بازیرگر فیلم های کمدی در در این ژانر به عنوان بازیگری مالف محسوب می شود در گفتگو با ما ، در پاسخ به این سوال شما در زانر طنز مالف هستید و ما میبینیم افرادی که چند دهه بعد از شما وارد این حوزه شده اند فیلم هایی میسازند که فروش خوبی هم دارد چرا وارد عرصه کارگردانی نمی شوید؟

دراکولای عطاران مدعی پیدا کرد
 گفت: این حرف همسر من هست که به من میگوید چرا تو تنبلی میکنی و مثل دخترهایی هستی که منتظرند خواستگار برایشان بیاد ، باید خودت بنویسی و کارگردانی کنی.

وی افزود: همیشه طرح و ایده هایی دارم ولی وقتی تنبلی عارض می شود کاری هم ساخته نمی شود و باید تنبلی را کنار بگذارم.

بازیگر سریال پایتخت در پاسخ به این سوال که آیا واقعا همه ماجرا تنبلی است یا مشکلات تولید و اکران در سینما هم باعث می شود شما سمت ساخت فیلم نروید؟ گفت: هم تنبلی است و هم تا حدودی در تولید، پخش و سرمایه گذاری بخش خصوصی است هرچند دولت امید آمده و لی سرمایه خصوصی از سینما فرار کرده و هر وقت این سرمایه باز گردد و سرمایه هم به سینما بیاید امید ما هم روشن می شود.

خمسه با اعلام این خبر که اولین فیلمش کمدی خواهد بود گفت: من 2 تا طرح خیلی خوب داشتم که ساخته شد و فرصت ساختن برای من سوخت، که یکی طرح معجزه خنده بود  و من نویسنده ان بودم و طرحی هم به نام دراکولا داشتم که آقای عطاران این فیلم را ساخت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طرح «دراکولا» از سوی عطاران کپی شده است؟ گفت: «دراکولا» طرحی بود که من به حوزه هنری فروخته بودم و متعلق به آنها بود و من داستان طرحم را تعریف میکنم شاید همین باشد و ماجرا این بود که دراکولا از انگلیس با یک کشتی به ایران می آید و  وقتی از تابوت خارج می شد حرکت می کرد و اولین قربانیش یک فرد معتاد بود و معتاد می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: