کد خبر: ۶۷۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۵۷
سخنگوی دولت به تهمت‌زنی‌ها علیه برادر رییس جمهور واکنش نشان داد و گفت: این افراد به‌جای بگم‌بگم، مستنداتشان را ارائه کنند.
واکنش نوبخت به تهمت‌زنی علیه برادر رییس‌جمهور/ به‌جای بگم‌بگم، سند نشان بدهندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدباقر نوبخت در نشست خبری هفتگی خود با رسانه‌ها، در پاسخ به سوالی در مورد تهمت به برادر رییس‌جمهور و دولت، اظهار داشت: به‌جای این مسائل اگر کسی حرفی دارد، مشخص بگوید.

سخنگوی دولت اظهار داشت: در مورد موضوعاتی که تعمداً تهمت‌زنی است اخیر در سازمان مدیریت به قوه قضاییه مراجعه کردیم. کسی به جای اینکه بخواهد بگم‌بگم کند، مستندات خود را به قوه قضاییه بدهد. تشویش اذهان عمومی اقدامی مجرمانه است.

طرف مقابل هیچ خط قرمزی برای حمله به دولت ندارد

خبرنگار دیگری پرسید در شرایط موجود فشارهای زیادی به دولت وارد می‌شود و شنیده می‌شود به علت نارضایتی در تیم اطلاع‌رسانی قرار است تغییراتی صورت گیرد، آیا این مسئله صحت دارد، که نوبخت در این مورد گفت: من در جلسات شورای عالی اطلاع رسانی شرکت می‌کنم و می‌دانم آنها فعال عمل می‌کنند. بسیاری از سر دلسوزی می‌بینند طرف مقابل هیچ خط قرمزی برای حمله به دولت ندارد، اما این سیاست ما نیست امیدواریم مسائل متناسب با انتظارات باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: