کد خبر: ۶۷۱۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹
تعداد بازدید: ۵۱۷
در حاشیه نمایشگاه بین المللی بنک بیمه و بورس؛
سه تفاهم نامه مشترک امروز(دوشنبه) میان سازمان بورس و اوراق بهادار با دانشگاه خوارزمی، سازمان مدیریت صنعتی و مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری به امضا رسید.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، تفاهم نامه مشترک میان سازمان بورس و دانشگاه خوارزمی با حضور رییسان دو نهاد در حاشیه نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به امضا رسید.
موضوع این تفاهم نامه به همکاری در زمینه های علمی ، مشاوره ای، پژوهشی، آموزشی در چارچوب تفاهم نامه از طریق برگزاری دوره های تخصصی کوتاه مدت، بلندمدت و بلندمدت از سوی دانشگاه خوارزمی است.
در آیین انعقاد این تفاهم نامه ها «محمد فطانت» رئیس سازمان بورس گفت: علاوه بر دانش مالی، به نبوغ در مراحل بالاتر نیاز است تا وقتی در این زمینه پرورش می یابند شرایط بهتری به خدمت گرفته شوند.
وی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری دوره های تخصصی در دانشگاه خوارزمی بتوان با شرایط با کیفیت تری برگزار کرد. همچنین تفاهمنامه ای میان سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان مدیریت صنعتی امضا شد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و «محمدعلی محمدی» مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی این تفاهم نامه همکاری را امضا کردند.
هدف از انعقاد این تفاهم نامه، ایجاد زمینه های مناسب برای همکاری بیشتر بین دو طرف در حوزه های علمی پژوهشی، انتشاراتی، آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاهی با استفاده از همه امکانات سازمان مدیریت صنعتی اعم از توانمندی های علمی ، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی تجربه و تخصص است.
همچنین عصر امروز محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و «ملک اخلاق» رئیس مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری تفاهم نامه دیگری را به امضاء رساندند.
در آیین انعقاد این تفاهم نامه، رئیس سازمان بورس گفت: امروزه در دنیا استفاده کنندگان از ابزارهای مالی مشتقه به مرحله ای دست یافته اند که به جای انتظار برای تحقق آینده تلاش می کنند، تا آینده را آن گونه که باید باشد، رقم می زنند.
فطانت افزود: ابزارهای تخصصی، با رشد امروز بازار سرمایه می تواند منابع مورد نیاز را به نحوی آسان تر در اختیار معامله گران آتی قرار دهد که بتواند علاوه بر تحلیل، در برنامه ریزی خود نیز آنها را استفاده کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: