کد خبر: ۶۷۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
تعداد بازدید: ۵۶۱
یک متخصص علوم تغذیه گفت :برخی مواد خوراکی اگر به صورت خام مصرف شود از ایجاد بیماری هایی مانند سرطان و فشار خون پیشگیری می کند.
به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین،محمد حسین عزیزی متخصص علوم تغذیه گفت: لیمو ترش جزو میوه هایی است که دارای آنتی اکسیدان و  ویتامین های سرشار بوده که در صورت استفاده مداوم از برخی بیماری ها پیشگیری می کند.

وی عنوان داشت: ویتامین های C و D خاصیت ضد سرطانی داشته و این ویتامین ها رادر مرکبات، فلفل، پیاز و سبزیجات می توان یافت.

عزیزی بیان کرد: ویتامین E موجود در پیاز ،مغزها ، گوشت، تخم مرغ موجود بوده ولی پیاز و مغزها را می توان به صورت خام مصرف کرد تا آن خاصیت ضد سرطانی را حفظ کند.

این متخصص تغذیه بابیان اینکه تمام مواد غذایی برای بدن لازم است تاکید کرد: همه سبزیجات با پخت یا سرخ شدن خاصیت خود را از دست داده و آن ماده مغذی که مورد نیاز بدن است را تامین نمی کند بنابراین از طبخ بیش از حد سبزیجاتی مثل سبزی قرمه خود داری کنید تا این ماده مغذی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های موجود خود را به بدنتان منتقل کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: