کد خبر: ۶۷۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹
تعداد بازدید: ۷۶۱
«صابر ابر»، بازیگر جدید فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی شد که هم‌اکنون فیلمبرداری آن در اندیمشک ادامه دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: «صابر ابر»، بازیگر جدید فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیر قیدی شد که هم‌اکنون فیلمبرداری آن در اندیمشک ادامه دارد.



صابر ابر، بازیگر سینما و تئاتر مدتی پیش در اندیمشک جلوی دوربین منیر قیدی رفته است و به زودی بازی او در این پروژه به پایان می‌رسد.

تاکنون بیش از 90 درصد از فیلمبرداری «ویلایی‌ها»، اولین فیلم بلند سینمایی منیر قیدی که در ژانر دفاع مقدس است، در جنوب کشور به پایان رسیده است.

منیره قیدی، کارگردان زن سینمای ایران پیش از این به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان با فیلمسازان متعددی همکاری داشته است. او همچنین ساخت فیلم‌های کوتاهی همچون «دختر، پسر، پیرمرد»، «در راه ویلا» و مستند «تهران، شهر چناران» را در کارنامه دارد و جوایزی از جشنواره‌های مختلف برای این آثار دریافت کرده است.

سعید ملکان، تهیه‌کننده «ویلایی‌ها» سال گذشته با دو فیلم «ابد و یک روز» و «برادرم خسرو» در جشنواره فجر حضور داشت. نوروز امسال از این تهیه‌کننده «ابد و یک روز» اکران عمومی شد که با توجه به استقبال مردم، عنوان پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران را به خود گرفته است.

بازیگران «ویلایی‌ها» عبارتند از: طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان و با هنرمندی ثریا قاسمی و بازیگران کودک: امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری و هستی فرطوسی.

از عوامل تولید این فیلم می‌توان به نویسنده:منیرقیدی، ارسلان امیری، کارگردان:منیره قیدی، مشاور کارگردان:محمد مهدی عسگرپور، مدیرفیلمبرداری:علی قاضی، مدیر تولید:محمدرضا منصوری، طراح چهره پردازی:سعید ملکان، طراح صحنه:مهدی موسوی، صدابردار:رشید دانشمند، طراح لباس:مه لقا ناقد، جلوه های ویژه میدانی:ایمان کریمیان، جلوه های ویژه کامپیوتری:هادی اسلامی، دستیار اول کارگردان:پانته آ حسینی، برنامه ریز:وحید کاشی، منشی صحنه: ندا قائدی مقامی، عکاس: امیر حسین شجاعی، دستیار فیلمبردار:آرش رمضانی، مدیر تدارکات:کاظم نامنی، هماهنگی تولید:علی صبوری، مشاور رسانه ای:بیتا موسوی و تهیه کننده:سعید ملکان اشاره کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: