کد خبر: ۶۷۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
تعداد بازدید: ۹۹۳
ملیحه نیکجومند بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون ایران ساعتی پیش در بخش آی سی یو بیمارستان خاتم الانبیاء ار فانی را وداع گفت.
بازیگز «دختر،مادر،دختر» درگذشت/مرگ دومین بازیگر در 24 ساعت گذشته
 به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین،  چند روز قبل بر اثر سانحه ای از ناحیه سروصورت و فک دچار آسیب شد و به بیمارستان خاتم الانبیا منتقل شد.در این مدت در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری بود و حافظه خود را از دست داده بود.نیکجومند در سینما و تلویزیون به نام شیده رحمانی شناخته می‌شد.این دومین بازیگری است که ظرف 24 ساعت گذشته دار فانی را وداع می‌گوید.

ملیحه نیکجومند زاده ۱۳۱۲ در اصفهان، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و مادر سوگند رحمانی بازیگر سینما است. وی از اواسط دهه ۳۰ فعالیت هنری خود را با نام هنری شیده آغاز کرد و در کارنامه خود سابقه همکاری با کارگردانانی همچون بهمن فرمان آرا، یدالله صمدی، علی ژکان، داریوش فرهنگ، جمال شورجه، سیروس الوند، اسماعیل خلج، بیژن بیرنگ، محمدرضا هنرمند و همچنین بازی در آثاری بیاد ماندنی مجموعه های تلویزیونی همچون «سایه همسایه»، «سربداران»، «بوعلی سینا»، «آشپزباشی» و فیلم های سینمایی «طلسم»، «مردی که زیاد می‌دانست» و ... را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: