کد خبر: ۶۷۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۳۰۷
دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، در حکمی حجت الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم را به سمت قائم مقام رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. ‌
به گزارش  خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، در بخشي از اين حكم خطاب به آقاي موسوي مقدم آمده است:« پيگيري اجراي سياست هاي رسانه ملي؛ ‌حفظ انسجام مديريتي و ايجاد هماهنگي‌هاي بين‌بخشي در جهت اعمال مديريت يكپارچه و كارآمد؛ تقويت روحيه اميد و نشاط در كاركنان با هدف همگرايي؛ كمك به افزايش بهره وري سازمان و اجراي مأموريت هاي ويژه محوله؛ ايجاد هماهنگي درون‌سازماني و حمايت از بخشهاي مختلف براي تحقق اهداف رسانه ملي؛ كمك به حل چالش‌ها و مشكلات پيش رو و ارائه راهكارهاي عملياتي؛ تعامل سازنده با ديگر سازمان‌ها و نهادها به‌ويژه دستگاه هاي فرهنگي براي افزايش ارتباطات برون‌سازماني » از جمله مأموريت‌هاي جناب‌عالي است.

دكتر علي عسكري در حكم حجت الاسلام والمسلمين موسوي مقدم، معاونان و مديران صداوسيما را ملزم به رعايت ارتباط سازماني با قائم مقام رئيس رسانه ملي كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: