کد خبر: ۶۷۰۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱
تعداد بازدید: ۱۸۲۱
شهباززاده و استقلال همچنان مشغول چانه زنی هستند تا شرایط برای رفتن یا ماندن شماره 10 نهایی شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سجاد شهباززاده می خواهد برود تا فوتبالش را در ترکیه ادامه بدهد. استقلالی ها هم چندان با خروج او از ترکیب شان مشکلی ندارند ولی نمی خواهند این انتقال با مبلغ «صفر» انجام شود. آنها به پول این انتقال برای پرداخت مطالبات مظلومی و طالب لو و پیش قرارداد حاج صفی نیاز دارند. مذاکرات برای حصول تفاهم همچنان ادامه دارد و طرفین هنوز به توافقی نرسیده اند.

 

شهباززاده

شماره 10 می گوید طبق مفاد قراردادش می تواند استقلال را ترک کند. او به بندی از قراردادش اشاره می کند که حق خروج را برایش زنده می کند. شهباززاده معتقد است مبلغی حدود 600 میلیون تومان در دو فصل اخیر از استقلال طلب دارد. از طرفی باید یک سوم مبلغ قراردادش با تیم جدید را به آبی ها بدهد تا رضایت نامه اش صادر شود. موضع شهباززاده این است که باشگاه طلبش را ندهد و او نیز یک سوم دریافتی را به باشگاه ندهد و این دو پول در تهاتر با هم به معنای خروج او از استقلال باشد.

 

باشگاه استقلال

مشکل اول با شهباززاده بر سر این است که او 500 میلیون طلب دارد و نه 600 میلیون. البته شهباززاده درست می گوید ولی مبلغ 100 میلیون بابت جریمه های مختلف بازیکنان استقلال در فصول اخیر و خود شهباززاده به دلیل غیبت در تمرینات از او کسر می شود. مدیران استقلال به شهباززاده اعلام کرده اند جز این جریمه، او باید 500 میلیون تومان هم بابت رضایتنامه اش پرداخت کند و برود یعنی یک میلیارد برای خروج.

 

قانون

قرارداد شهباززاده با آلانیا اسپور با رقمی حدود 750 هزار دلار بسته می شود. یک سوم این مبلغ یعنی 250 هزار دلار باید به باشگاه استقلال برسد تا بند جدایی شهباززاده فعال شود. این مبلغ با احتساب دلار 3500 تومانی می شود 875 میلیون تومان. از طرف دیگر شهباززاده طلبی 600 میلیونی از استقلال دارد و با کسر این دو رقم، شهباززاده باید 275 میلیون تومان به استقلال بدهد. به این رقم باید جریمه های او بابت غیبت در تمرینات را اضافه کرد که 5 میلیون تومان بابت هر جلسه است. او تا همین جای کار بیش از 10 جلسه در تمرینات استقلال حضور نداشته ضمن اینکه با تیم به اردوی ارمنستان نرفته که خودش جریمه دیگری می شود.

 

نتیجه گیری

اگر شهباززاده در استقلال ماندنی شد، زیاد تعجب نکنید. او ابتدای لیگ چهاردهم به استقلال پیوست و قراردادی 3 ساله با این تیم امضا کرد. قراردادی که برای لیگ شانزدهم با احتساب 20 درصد افزایش نسبت به لیگ قبلی، 960 میلیون تومان می شود. این درحالیست که استقلال برای جذب امثال کاوه رضایی، ورویا غفوری و بختیار رحمانی بالای میلیارد دست به جیب شد و رقم قرارداد این فصل شهباززاده با رقم باقری جوان و تازه وارد برابری می کند. اینکه قلب شهباززاده می گوید او در استقلال بماند و خود این بازیکن هم می گوید مدیران استقلال هرچه زودتر تکلیفش را مشخص کنند و منصوریان هم اعلام کرده اگر شهباززاده در استقلال ماندنی شود، جریمه اش بخشیده می شود یعنی دعوا بر سر پول است. راضی شدن مدیران استقلال به افزایش 40 تا 50 درصدی 800 میلیون قرارداد لیگ پانزدهم شهباززاده یعنی ادامه حضور شماره 10.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: