کد خبر: ۶۷۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۷۸۸
جلسه تا 2 بامداد طول کشید؛
مهاجم فصل پیش استقلال شب گذشته با مسئولین باشگاه جلسه مهمی را برگزار کرد.
استقلال ها با شهباززاده شبانه مذاکره کردند
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته باشگاه استقلال که در آستانه پیوستن به تیم آلانیا اسپور ترکیه قرار دارد دیشب در جلسه ای طولانی با مسئولین باشگاه استقلال برای ماندن یا رفتن مذاکره کرد.

 

این جلسه که تا حدود ساعت 2 بامداد هم به طول انجامید هیچ نتیجه ای نداشت و قرار شد این بازیکن فکرهایش را کند و به مسئولین باشگاه استقلال پاسخ بدهد.

 

مهدی طارمی هم به پرسپولیسی ها گفته بود باید فکر کند...

 

از سوی دیگر رابسون جانواریو که روز گذشته در جمع بازیکنان استقلال به هیأت فوتبال نرفت تا قراردادش را با این تیم ثبت کند شب گذشته در جلسه ای با مسئولان باشگاه استقلال شرکت کرد.

 

بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه که تا ساعت 4 بامداد به طول انجامید در نهایت رابسون با استقلالی ها به توافق رسید و قرار شد امروز هم به همراه کاروان استقلال راهی اردوی ارمنستان شود.

 

اعضاتی تیم استقلال ساعت 13 امروز از طریق فرودگاه امام عازم ایروان پایتخت ارمنستان می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: