کد خبر: ۶۶۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۶
تعداد بازدید: ۵۳۶
تحقيقات انجام شده نشان می دهد که معجونی شفابخش نقش بسيار مهمی را در مبارزه عليه ديابت و چاقی ايفا می کند.
با یک تیر دو نشان بزنید؛ دیابت و چاقی را فوری نابود کنید!
کارشناسان سلامت به افرادی که دچار بیماری دیابت و اضافه وزن هستند یک نوشیدنی منحصر به فرد را توصیه می کنند که با استفاده از آن قند خون پایین آمده و چربی های اضافی بدن از بین می رود.

گفتنی است، بیماری دیابت درمان قطعی ندارد و تنها با استفاده از رژیم غذایی ، مصرف دارو و تزریق انسولین قابل کنترل است.

اضافه وزن نیز در اثر خوردن مواد غذایی پر چرب و شیرین و عدم ورزش به وجود می آید و باعث ابتلای انسان ها به انواع بیماری های مزمن غیر واگیر از جمله چربی و فشار خون می شود.

در این محلول خانگی معجزه آسا از دارچین به میزان یک قاشق چایخوری، عسل یک قاشق غذا خوری ، سرکه سیب و آبلیموی تازه دو قاشق غذا خوری و آب 250 میلی لیتر استفاده شده است.

شیوه درست کردن آن به این صورت است که تمام این مواد را در یک مخلوط کن ریخته و پس از بدست آمدن محلول قبل از هر وعده غذایی مقداری از آن نوشیده شود.

بر اساس تحقیقات دارچین دارای خواص آنتی اکسیدانی است و خاصیت ضدالتهابی دارد و می تواند به کاهش قند خون و افزایش انسولین بدن کمک کند.

سرکه سیب به صورت خالص و تصفیه نشده نیز می تواند سبب هضم غذا، کنترل قند خون و کاهش سطح کلسترول بدن شود و حتی می تواند عامل مبارزه با سرطان نیز باشد.

عسل خام یک ماده شیرین طبیعی، بدون بالا بردن قند خون می تواند با دیابت  مبارزه کند.

و درنهایت آبلیمو باعث کاهش وزن ، کمک به هضم سریع مواد غذایی ، تصفیه خون و جلوگیری از بروز یبوست می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: