کد خبر: ۶۶۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۱۳۸۵
حالا سئوال اصلی این است که در وزارت ارشاد چه خبر است؟ شورای پروانه ساخت و شورای پروانه نمایش چه کار می کنند؟
به گزارش خبرداغ به نقل از برترین ها،محمدرضا باقری در فردا نوشت:  فیلم قصه ها که اکران شد و اعتراض ها که بالا گرفت، وزیر ارشاد مدعی شد اصلا سئوال ما این است که این فیلم چطور مجوز ساخت گرفته است؟

همین چند وقت پیش بود که فیلم 50 کیلو آلبالو که دوبار مجوز ساخت و یک بار پروانه مجوز از وزارت ارشاد گرفته است، و یک بار 17 اصلاحیه و بار دیگر 15 بار اصلاحیه خورده بوده،به دستور وزیر ارشاد به خاطر مضمون بد آن، از سینماهای کشور جمع آوری شد.

فیلم بارکد هم که ابتدا فقط صدای خواننده زیرزمینی از آن حذف شده بود، بعد از دو هفته اکران، روی پرده اصلاحات جدی خورد و مجوز نمایشش به نوعی ترمیم شد.

چند روز است دوباره بحث فیلم عبدالرضا کاهانی، «ارادتمند...» مطرح است که این فیلم چطور پروانه ساخت گرفته است، که حالا همه اعضای شورای پروانه نمایش می گویند فیلم نه اصلاح پذیر است و نه قابل اکران!

حالا سریال جدیدی هم به بازار نمایش خانگی آمده که از شورای پروانه نمایش مجوز دارد و در آن بسیاری از کلمات رکیک استفاده شده که خود اعضای شورا گفته اند که بله! ما اینها را حذف کردیم، ولی نمی دانیم چرا هنوز در فیلم وجود دارند؟

حالا سئوال اصلی این است که در وزارت ارشاد چه خبر است؟ شورای پروانه ساخت و شورای پروانه نمایش چه کار می کنند؟ رییس سازمان سینمایی چه می کند؟ وزیر چه کار می کند؟ چرا اینقدر این ها با هم هماهنگند. خدا وکیلی اگر این وضعیت اسمش ولنگاری فرهنگی نیست، پس چیست؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: