کد خبر: ۶۶۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۹۹۹۱
فیلم لحظه حمله تیم عملیات ویژه وزارت اطلاعات به محل استقرار تروریست‌های تکفیری در تهران، منتشر شد. در این فیلم کوتاه، لحظه دستگیری یکی از عناصر تکفیری که در خواب به سر می‌برد، به نمایش درآمده و خودروی وی که بمب‌گذاری شده نیز نمایش داده شده است.
وزارت اطلاعات اخیراً در اطلاعیه‌ای از خنثي سازي اقدام شيطاني تروريست هاي تكفيري در تهران خبر داد.

 در این اطلاعیه گفته شده بود که" در طرح جنايتكارانه‌ي گروهك ضد‌اسلامي تروريستي تكفيري، سلسله بمب‌گذاري‌هايي در نقاط متعددي در عمق كشور و مشخصاً براي مناسبت‌هاي پيش رو تدارك ديده ‌شده بود كه با توكل و توسل و فداكاري هاي سربازان گمنام امام زمان (عج) در تهران و چند استان ديگر، اقدامات شيطاني تروريست‌هاي تكفيري خنثي‌سازي شد، تروريست‌ها بازداشت شدند و تعداد بمب‌هاي آماده‌ي انفجار و مقادير انبوهي مواد اوليه‌ي انفجاري كشف و ضبط گرديد."

حالا فیلمی از لحظه دستگیری تروریست‌های تکفیری در تهران منتشر شده است.


سلسله عملیات دستگیری تروریست‌ها از مورخ 25 خرداد 1395 آغاز و آخرین ضربه‌های اطلاعاتی در تاریخ 31 خرداد 1395 بر این گروه وارد شده و تعداد 10 تروریست تکفیری وهابی در تهران و سه استان مرزی و مرکزی کشور دستگیر شده‌اند و هم‌اکنون بازجویی از تروریست‌ها و روند پیگیری‌های اطلاعاتی و عملیاتی در داخل و خارج از کشور به‌طور هم‌زمان و همه‌جانبه ادامه دارد.

عملیاتی که تروریست‌ها برنامه ریزی کرده بودند، در قالب بمب‌گذاری و انفجار از راه دور، عملیات انتحاری، انفجار خودروی حامل مقادیر انبوه مواد انفجاری و با هدف انفجار در مراکز تجمع و پرتردد مردم بود که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) ناکام ماند. آنها 50 هدف انفجاری را شناسایی کرده بودند و مواد منفجره برخی از اهداف را آماده کرده و برخی دیگر را در حال تهیه، تدارک و دریافت بودند.

تاکنون معادل یکصد کیلوگرم مواد آماده انفجار و ترکیبات پیش‌ساز آن کشف و ضبط شده و با سلسله اقدامات پیچیده و پنهان اطلاعاتی از تحویل دو تن از این مواد به تروریست‌ها پیشگیری شده است.

وزارت اطلاعات از مردم درخواست کرده که هرگونه مورد مشکوک را به ستاد خبری وزارت اطلاعات به‌ شماره تلفن 113 در سراسر کشور منعکس کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
رحيم
United States
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
2
1
چۂ عملیاتی کۂ با خونسردی و مھندسی شدۂ فیلمبرداری شدۂ ماشالاۂ بۂ بچۂ ھای بالا چشم نخورند
عقیل
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
2
پسرجان تو چه میدونی مگه کار امنیتی اطلاعاتی کردی که نظر میدی
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
2
چقدر باحال بود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
0
1
اجرکم عندالله
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
0
3
درود وصد درود برادری که نظریه داده ای باید در ترکیه بودی تا حالت جا می امد واین را هم بدان که کشور ما در وسط اتش دشخیمان قراردادر وهمانند اتش که برای ابراهیم گلستان شد ایران هم برای ما گلستان شده است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
4
0
جدی نگیرید بیشتر مانور است تا واقیت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
هرچی باشه ما افتخار می کنیم به نیروهای گمنام امام زمان(عج) همیشه سالم باشندخداپشت وپناهشون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
هرچی باشه ما افتخار می کنیم به نیروهای گمنام امام زمان(عج) همیشه سالم باشندخداپشت وپناهشون
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: