کد خبر: ۶۶۸۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
تعداد بازدید: ۱۹۷۱
شانزدهمین قسمت از برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» با حضور مریم سعادت از شبکه کودک و نوجوان کانال نهال پخش می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری صبا: شانزدهمین قسمت از برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» با حضور مریم سعادت از شبکه کودک و نوجوان کانال نهال پخش می‌شود.

مريم سعادت «سر سفره خدا» مهمان می شود

«سر سفره خدا» عنوان ویژه برنامه زنده سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که به کارگردانی و تهیه کنندگی حمیدرضا عطارد از شبکه کودک و نوجوان روی آنتن می‌رود.

این برنامه سحرگاهی با بازیگری احسان مهدی و اجرای حامد مدرس از اول ماه رمضان مهمان خانه ها شده است. «سر سفره خدا» اولین ویژه برنامه سحرگاهی مخصوص کودکان است.

مریم سعادت متولد سال ۱۳۳۷ در تهران لیسانس رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک شروع فعالیتش در نمایش های عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان بوده است. همه چیز را از «آرایشگاه زیبا» با بازی در نقش عروس کم حرف و خجالتی آغاز کرد. بازی‌اش زیاد به چشم نیامد اما مریم سعادت بازیگری را تجربه کرد و با بازی در سریال «زی زی گولو» استعدادش را به رخ همگان کشید. از آن پس دیگر بازیگری را رها نکرد و تا به امروز پای ثابت مجموعه های تلویزیون بوده است.

سعادت تنها بازیگر نیست در چند فیلم مشاور کارگردان – عروسک گردان – گوینده عروسکی و مجری نیز بوده است. از کارهای سینمای او می توان اسب، یک بوس کوچوکو،‌دربه در ها ، ماهی ها عاشق می شوند، تارزن و تارزان ، ‌شهر زنان ، کارآگاه ۲، میهمان ناخوانده را نام برد.

هرچند سعادت به‌دلیل بازی‌های متعددش در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی شناخته می‌شود اما تخصص اصلی وی نمایش عروسکی است و سال‌هاست نه‌تنها در این عرصه به کارگردانی و حتی عروسک‌گردانی فعالیت داشته که این رشته را تدریس نیز می‌کند.

برنامۀ «سر سفرۀ خدا» ویژه روزه اولی‌ها در گروه كودك شبكه كودك و نوجوان، كانال نهال تولید شده است. این برنامه از ساعت ۳ تا ۴:۲۵ دقیقه سحر از کانال نهال شبکه کودک و نوجوان پخش می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: