کد خبر: ۶۶۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۸۱۸
اواخر فروردین ماه سال جاری بود که دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست کرد با یک قاتل محکوم به اعدام ازدواج کند...
مراسم عقد یک اعدامی در زندانبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، مراسم عقد زندانی محکوم به قصاص نفس همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولان زندان رجایی شهر و اصحاب رسانه در محوطه زندان رجایی شهر برگزار شد.

 مراسم عقد زندانی محکوم به قصاص نفس همزمان با روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور مسئولان زندان و اصحاب رسانه در محوطه زندان رجایی شهر برگزار شد.

در این مراسم هدایایی از سوی مردانی مدیریت زندان رجایی شهر به این زوج جوان اهدا گردید.

 اواخر فروردین ماه سال جاری بود که دختر جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست کرد با یک قاتل محکوم به اعدام ازدواج کند.

وی اظهار کرد:برادرم در یکی از زندان‌های اطراف تهران در حال گذراندن دوره محکومیتش است. او با مرد جوانی هم بند است که سال 88 خواهرزاده خود را در محله اتابک به قتل رسانده است.

حسن با درخواست شوهر خواهرش و با حکم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شده که حکم مجازاتش در دیوان عالی کشور تایید شده است. او به خاطر یک جفت کفش و ناخواسته مرتکب قتل شده و حالا از کارش پشیمان است.  مرد اعدامی کسی را ندارد که پیگیر کارهایش برای کسب رضایت باشد. وقتی متوجه شرایط او شدم تصمیم گرفتم با حسن ازدواج کنم و پیگیر کارهایش شوم تا رضایت اولیای دم کسب شود.

با اصرارهای دختر جوان که دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی بود،سرانجام قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی با توجه به اینکه هیچ منع قانونی وجود نداشت،با ازدواج دختر جوان و مرد اعدامی موافقت کرد و این مراسم امروز در زندان رجایی شهر برگزار شد.
مراسم عقد یک اعدامی در زندان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: