کد خبر: ۶۶۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
تعداد بازدید: ۹۹۰
پیشکسوت فوتبال گفت:‌ من همیشه از نظر فنی حامی کی‌روش بوده‌ و گفته‌ام حضور او در ایران به نفع فوتبال ما است. اما من موافق ادبیات او نیستم.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: امیر حاج‌رضایی پیشکسوت فوتبال راجع به اختلافات پیش آمده میان کی‌روش و برانکو و بیانیه تند سرمربی تیم ملی که امروز منتشر شد گفت: ادبیاتی که در فوتبال ما وجود دارد ادبیات خوبی نیست و حالا متاسفانه می‌بینیم که این ادبیات به سرمربی تیم ملی هم سرایت کرده است. برانکو بسیار محترم است.

من هیچ وقت علاقه‌ای به قرمز و آبی نداشته‌ام، اما به دلیل شخصیت برانکو و سبک فوتبالی که پرسپولیس بازی می‌کرد دوست داشتم فصل قبل قهرمان لیگ شوند که البته این اتفاق رخ نداد. اما باید واقعیت را گفت که برانکو با شخصیت خوب و علمی که داشت پرسپولیس را متحول کرد.

او ادامه داد: از طرفی کی‌روش هم کسی است که من همیشه از نظر فنی حامی او بوده‌ و گفته‌ام حضور او در ایران به نفع فوتبال ما است. اما من موافق ادبیات او نیستم و حالا هم می‌بینیم که رفتار او دارد مثل خود ما می‌شود و این چیزی جز ضرر برای فوتبال ما ندارد.

به اعتقاد من اگر کی‌روش اینگونه حرف می‌زند و در قبال مربیان لیگ موضع‌گیری می‌کند و کسی هم از تیررس او در امان نیست فقط به دلیل ضعف مدیریت در فوتبال ما است. اگر مدیریت مناسبی در فوتبال ایران وجود داشت، هیچ وقت کی‌روش نمی‌توانست این نگاه بالا به پایین را به همراه این ادبیات داشته باشد. ضمن اینکه مدیریت صحیح این اجازه را به او نمی‌داد که در خارج از حیطه اختیارات خود کاری انجام بدهد.

حاج‌رضایی بیان کرد:‌ کی‌روش حق دارد به دلیل مشکلات فراوان موجود در فوتبال ما و نبود امکانات مناسب برای تیم ملی، ناراحت باشد و گله کند. وضعیت فوتبال ما نابه‌هنجار است و همه هم این را به خوبی می‌دانیم، اما او باید بداند که این حق را ندارد که با این ادبیات در مورد افراد حاضر در جامعه فوتبال صحبت کند.

حاج‌رضایی در پایان گفت: منافع تیم ملی در اولویت است. ضمن اینکه بار فنی کی‌روش چیزی است که فوتبال ما به آن نیاز دارد، اما منافع باشگاه‌ها هم باید در نظر گرفته شود. این روزها همه از حرف تعامل می‌زنند و من هم چاره‌ای ندارم بگویم که امیدوارم در این زمینه تعامل خوبی میان سرمربی تیم ملی و مربیان لیگ برتر برقرار شود.
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بانک اطلاعات تجاری برترین ها
 
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
پاسخ
0
1
مردم خودشون بهتر از هر کسی دیگه قضاوت میکنه
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
پاسخ
0
1
این کی روش خیلی پر رو شده

دمت گرم برانکو جون

باید یکی حال اینو میگرفت
  • لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  • لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
  • در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

نام:

ایمیل:

* نظر:
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: