کد خبر: ۶۶۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
تعداد بازدید: ۵۶۹
فاطمه گودرزی؛ بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون، با حضور در نمایش «یادم تو را فراموش»، برای نخستین‌بار بازی روی صحنه تئاتر را تجربه خواهد کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری صبا: فاطمه گودرزی؛ بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون، با حضور در نمایش «یادم تو را فراموش»، برای نخستین‌بار بازی روی صحنه تئاتر را تجربه خواهد کرد.

گودرزی در این نمایش نقش خانم مهرنگار از بازیگران سینمای پیش از انقلاب را ایفا می‌کند که با یک فیلم لقب آتیش بر او گذاشته شده و بعد از بهمن 57 دیگر اجازه کار پیدا نکرده است.

فاطمه گودرزی به جمع تئاتری ها پیوست

«یادم تو را فراموش» که از نهم تیر ماه به نویسندگی پوریا کاکاوند و کارگردانی ژاله صامتی روی صحنه می‌رود، زمینه اولین تجربه بازی در تئاتر را برای فاطمه گودرزی مهیا ساخته است.

اولین حضور فاطمه گودرزی در تلویزیون به سال 67 و سریال «گالش‌های مادربزرگ» به کارگردانی بهمن زرین‌پور برمی‌گردد. اولین حضور او در سینما نیز به سال 69 و فیلم «به خاطر همه چیز» به کارگردانی رجب محمدین مربوط می‌شود. این بار ژاله صامتی با دومین تجربه کارگردانی خود در تئاتر، زمینه اولین حضور فاطمه گودرزی روی صحنه تئاتر را فراهم کرده است.

فاطمه گودرزی در مورد اولین تجربه حضور روی صحنه می‌گوید: این اولین بار است که در نمایشی حضور دارم. به شخصه هراسی از این که خواسته‌هایم را عنوان کنم، ندارم و گمان می‌کنم سال گذشته بود که در مصاحبه‌ای گفتم علاقه‌مندم اولین حضورم در تئاتر با کاری ویژه باشد. من عملا در زمینه تئاتر تجربه‌ای ندارم و دوست داشتم با کاری که از دیده‌شدن و به چشم آمدنش مطمئن هستم، روی صحنه بیایم.

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «غزال» به کارگردانی مجتبی راعی، در مورد همکاری با ژاله صامتی توضیح می‌دهد: یکی از عواملی که باعث شد من بازی در نمایش «یادم تو را فراموش» را بپذیرم، اطمینانم از دیده‌شدن این اثر است. این نمایش از فضایی گرم و صمیمانه برخوردار است که به ویژگی‌های شخصیت و کار ژاله صامتی برمی‌گردد.

او ادامه می‌دهد: ‌بخش دیگری از این موضوع به سابقه دوستی من با ژاله صامتی برمی‌گردد. بودن او در مقام کارگردان خیال مرا از کیفیت کار راحت می‌کند. این که مخاطبان به دیدن اثری که من بازی در آن را پذیرفته‌ام بنشینند و نظراتشان را بگویند، برایم مهم است.

بازیگر سریال «دردسر والدین» که این روزها بار دیگر از تلویزیون در حال پخش است، در مورد ژانر نمایش «یادم تو را فراموش» می‌گوید: نمی‌توانم بگویم این اثر، نمایشی کمدی است اما موقعیت‌های طنزآمیزی در آن هست که قطعا برای تماشاگر شیرین خواهد بود.

بازیگر سریال «ترانه مادری» با اشاره به تجربه نمایشنامه‌خوانی که پیش از «یادم تو را فراموش» داشته است، می‌گوید: پیش از این تنها یک بار و آن هم سال 93 برای نمایشنامه‌خوانی روی صحنه بوده‌ام. آن زمان طی دومین نشست صدای صحنه‌، نمایشنامه‌ «عروس» نوشته فریده فرجام خوانده شد و من خوانش‌گر نقش بتول خانم بودم.

دیگر بازیگران «یادم تو را فراموش» که از نهم تیر در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، ایرج سنجری، بازیگر نقش عمو جهان، پژمان جمشیدی بازیگر نقش عطا و ژاله صامتی بازیگر نقش نازی هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: