کد خبر: ۶۶۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
تعداد بازدید: ۱۱۰۱
آیا رفتارهای جنسی ما بر اساس فصول تغییر می‌کند؟ یک تحقیق ویژه در این مورد در مجله علمی بیماری های واگیر دار جنسی چاپ شده که می‌گوید فصل ها در فعالیت جنسی آدم ها تاثیر می‌گذارد و اوج فعالیت جنسی انسان ها در فصل تابستان است.
به گزارش خبرداغ به نقل از  شفا آنلاین،برای اینکه این فرضیه ثابت شود محققان در بین سال های ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۴ در موسسه فعالیت های جنسی ملبورن مشغول تحقیق و بررسی بودند. آنها بر اساس گزارشات بیمارانی که در این سالها به موسسه مراجعه کرده اند برای درمان بیماری های مقاربتی و همچنین تعداد شریک های جنسی که افراد در فصول مختلف سال داشته اند به نتایج جالبی رسیدند.

هم برای مردان و هم برای زنان این الگو تکرار می‌شد که صرف نظر از جنسیت هر دو جنس در فصل تابستان روابط جنسی بسیار بیشتری در مقایسه با بهار و پاییز دارند.

علاوه بر این در فصل تابستان، احتمال دچار شدن به بیماری های مقاربتی افزایش می یابد.در مورد مردهایی که تمایلات جنسی به جنس خود دارند احتمال بروز بیماریهایی مانند سوزاک و عفونت مجاری ادراری بیشتر شده و مردهایی که تمایل جنسی به جنس مخالف دارند بیماری اورتریت اورتریت غیرگنوکوکی بسیار بیشتر از فصول دیگر مشاهده شده است.

در مورد زنان، بیماری های التهاب لگن در فصل پاییز بیشتر رخ می‌دهد. نکته قابل تامل این است که بیماری التهابی لگن  معمولا در اثر درمان نشدن کلامیدیا و سوزاک است که چند ماه بعد به التهاب لگن ختم می‌شود. در واقع ابتلا به کلامیدیا و سوزاک در فصل تابستان به مراتب بیشتر رخ می‌دهد.

آنچه که متخصصین در مورد علت افزایش رابطه جنسی  در فصل تابستان می‌گویند یک فرضیه بر اساس مشاهدات این سالهاست. تابستان مصادف است با تعطیلات و تعطیلات و تفریح مصادف است با رابطه جنسی بیشتر.

همین مسئله افزایش رابطه جنسی در فصل تابستان در فصولی که تعطیلات در آن زیاد است مانند تعطیلات زمستانی و بهاری هم پیش می‌آید و این فرضیه را بیشتر تقویت می‌کند.

هرچند گرمای هوا و آفتاب و انرژی آفتاب در بالا بردن میل جنسی تاثیر مستقیم دارد اما آنچه که محقیقین به جرات می‌گویند همین تعطیلات و تفریح است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: