کد خبر: ۶۶۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
تعداد بازدید: ۷۰۵
مهناز افشار در آخرین مورد از دردسرهای ازدواجش با پسر معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به مطلبی که در یک روزنامه منتشر شده بود، واکنش نشان داد.
واکنش تند مهناز افشار به انتشار یک خبر/یک هفته فرصت برای خیالپردازان!
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، یاسین رامین همسر مهناز افشار و پسر محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد است. روزنامه اعتماد شنبه مطلبی با عنوان «بدهی هشت میلیارد تومانی و تصاحب یک شرکت دارویی توسط یک آقازاده» منتشر کرد که در آن از فردی با نام «ی.ر» به عنوان متهم یک پرونده در سازمان هلال احمر نام برده بود.

پس از آن بود که مهناز افشار با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد. او در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «یک هفته فرصت می‌دهم ادعاها و قصه‌هایتان را ثابت کنید بعد از آن نوبت من است.»


این بود که روزنامه اعتماد در شماره یکشنبه 23 خرداد پاسخ مهناز افشار را منتشر کرد: « پيرو گزارش روز شنبه روزنامه اعتماد به نقل از پايگاه خبري جماران در صفحه سه با تيتر «بدهي هشت ميليارد توماني و تصاحب يك شركت دارويي توسط يك آقازاده» مهناز افشار توضيحاتي را در مورد اين پرونده به روزنامه اعتماد ارايه كرد كه متن اين توضيحات در راستاي وظيفه اطلاع‌رساني و بدون هيچ‌گونه دخل و تصرفي در ادامه مي‌آيد : هرچقدر سكوت مي‌كنم گستاخ‌تر مي‌شوند،هزار و يك ادعا و تهمت رنگارنگ دارند اما براي قصه‌هاي‌شان يك مدرك كوچك هم ندارند. اينها حتي تصوير فرد ديگري را به جاي همسرم منتشر مي‌كنند، نام درست او را نمي‌دانند و در متن خبرهاي دروغين‌شان از نام و تصوير اشتباه استفاده مي‌كنند و مردم را گمراه مي‌كنند. بعد ادعا دارند خبرهاي‌شان موثق است. از اين خيالپردازان مي‌خواهم ظرف يك هفته اگر مدركي دارند منتشر كنند تا من نيز آگاه و همراه آنها شوم وگرنه پس از يك هفته بدون هيچ شوخي و مدارايي اين‌بار سكوت نخواهم كرد و هر خبر كذب و دروغي را تا حكم نهايي دادگاه دنبال و اعاده حيثيت خواهم كرد.

واکنش تند مهناز افشار به انتشار یک خبر/یک هفته فرصت برای خیالپردازان!

پيرو خبر منتشر شده در روزنامه اعتماد من نيز منتظر حكم دادگاه هستم تا يك‌بار براي هميشه تكليف اين اخبار مشخص شود و همچنين شكايات جديدي را عليه خيالپردازان مطرح و تا انتها آن را پيگير خواهم بود. اينجانب مهناز افشار همه را به چالش باور نكردن اخبار فاقد سند و مدرك و شنيدن صداي وجدان‌شان دعوت مي‌كنم.»

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و مهناز افشار با انتشار مطلب دیگری در توئیتر از تفاوت دیدگاهش با محمدعلی رامین نوشت: «برای این تصویر توسط آقای رامین معلوم‌الحال خطاب شدم و مجله رویش توقیف شد. همان فردی که من را به خاطرش محکوم می‌کنید.»



واکنش تند مهناز افشار به انتشار یک خبر/یک هفته فرصت برای خیالپردازان!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صالحی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
مهناز افشار که داعیه ازادی بیان خودش رو معرفی میکنه چی شد در برابر پیگیری رسانه در مورد اختلاف حساب دو میلیون یورویی شوهرش از هلال احمر،براشفته شد.بیت المال اونم پول دوا درمان مردم شوخی نیست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: