کد خبر: ۶۶۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۸۸۹
فیلی گفت: زندگی بسیاری از دوستان بازیگر به خاطر بیکاری آنها از هم پاشیده است به گونه ای که از یکدیگر طلاق می گیرند.
به گزارش خبرداغ به نقل از میزان: فیلی گفت: زندگی بسیاری از دوستان بازیگر به خاطر بیکاری آنها از هم پاشیده است به گونه ای که از یکدیگر طلاق می گیرند.

محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حدود یک ماه پیش یک قرارداد سینمایی بستم اما هنوز هیچ خبری مبنی بر پرداخت دستمزد و یا رفتن جلوی دوربین نیست به همین دلیل درحال حاضر خودم نمی دانم که چه کاره هستم.

بازیگر «مختارنامه»: از بازیگری پشیمانم

وی افزود: این روزها بسیاری از دوستانم  بیکار هستند به طوری که همه آنها از بیکاری شکایت دارند شب گذشته هم دریک افطاری بسیاری از آنها را دیدم گله می کردند.

فیلی ادامه داد: زندگی بسیاری از دوستان بازیگر به خاطر همین موضوع از هم پاشیده است به گونه ای که از یکدیگر طلاق می گیرند.

بازیگر"مختارنامه" افزود: من هم ازاینکه بازیگر شدم پشیمانم اگر من یک دکه سیگار فروشی داشتم حالا یک سوپر مارکت دودهنه برای خود داشتم.

وی خاطر نشان کرد: من با عشق و علاقه وارد این حرفه شدم اما متاسفانه حالا اوضاع مناسبی در سینما و تلویزیون حاکم نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: