کد خبر: ۶۶۶۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۵۷۲
استخر بهترین راه برای درمان انواع بیماری ها از جمله کمر درد بوده، اما گاهی اوقات موجب بروز بیماری می شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین،محمد کاشانی کارشناس طب سنتی گفت: استخر برای بدن انسان مفید است ولی به دلیل گندزدایی با کلر و با آزاد شدن رادیکال های آزاد در آب می تواند منجر به بروز سرطان پوست و یا بیماری ریه شود.به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری بهتر است احتیاط شود.

کاشانی با اشاره به اینکه آب استخر می تواند برای درمان بیماری ها مفید باشد گفت: گاهی پزشکان بیماران را به آب درمانی و یا راه رفتن در استخر توصیه می کنند ولی به دلیل کلر تزریق شده در آب ممکن است بیمار مبتلا به بیماری های پوستی و یا آلرژی ها شوند.

وی ادامه داد: شخصی که حساسیت و یا آلرژی دارد از آب استخر استفاده نکند زیرا ممکن است همان کلری که در آب تزریق شده برای گند زدایی موجب بروز بیماری های پوستی و یا تشدید بیماری آسم در فرد شود.

کاشانی در ادامه گفت: یکی دیگر از بیماری هایی که ممکن است آب استخر مخلوط با کلر به وجود بیاورد حساسیت یا بیماری های چشمی است که می توان از عینک های مخصوص استخر استفاده کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: