کد خبر: ۶۶۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
تعداد بازدید: ۶۹۸
آهنگ بی نامی که دو موزیسین قرار است با همکاری هم بیرون بدهند و اشاره‌های زیادی به فیلم ابرضدقهرمانی جدید دی سی کامیکس دارد، با بازی جرد لتو ساخته می‌شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه بانی فیلم: آهنگ بی نامی که دو موزیسین قرار است با همکاری هم بیرون بدهند و اشاره‌های زیادی به فیلم ابرضدقهرمانی جدید دی سی کامیکس دارد، با بازی جرد لتو ساخته می‌شود.

به نقل از ایندپندنت، جرد لتو در موزیک ویدیوی آهنگی جدید محصول همکاری مشترک ریک راس و اسکریلکس که به فیلم «جوخه خودکشی» مربوط است، نقش جوکر را ایفا خواهد کرد.

دو بازیگر حرفه ‏ای در یک موزیک ویدیو

هفته گذشته، این بازیگر برنده جایزه اسکار عکس‌هایی از خودش را در حالی که لباس کامل جوکر به تن داشت در توییتر، اسنپ چت و فیس بوک قرار داد و بعد از مدتی بتمن نیوز متوجه شد که او در حال فیلمبرداری برای این ویدیو در میامی بوده است. این آهنگ که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده قرار است به زودی منتشر شود، اما تکه ای کوتاه از آن را می‌توان در ساندکلاود پیدا کرد.

در این آهنگ اشاره های بسیاری به این فیلم ضدقهرمان های دنیای کمیک بوک های دی سی می شود و ریک راس از «جوخه خودکشی»، «گاتهام سیتی»، «کیلر کراک» و «لامبورگینی ارغوانی» که ماشین جوکر است، می خواند (البته اگر بخواهیم دقیقش را بگوییم ماشین جوکر Vaydor 35 است).

اسکریلکس اوایل امسال این آهنگ را در کلوب دبلیو ای وی در آتلانتیک سیتی واقع در نیوجرسی اجرا کرد. انتظار می رود این آهنگ هم در لیست آهنگ های رسمی فیلم «جوخه خودکشی» باشد که البته این مسئله هنوز رسما تایید نشده است. ویدیوی این آهنگ روز اول ماه جولای به نمایش درخواهد آمد.

«جوخه خودکشی» یکی از محبوب ترین فیلم های بزرگ تابستان امسال است که جماعت زیادی انتظار اکران آن را می‌کشند و بیشتر نقدهای منتشرشده از نمایش‌های محدود این فیلم مثبت بوده است و همین باعث شده انتظار هواداران بالاتر برود. مارگو رابی در این فیلم نقش دستیار دیوانه جوکر یعنی هارلی کویین را بازی می کند و ویل اسمیت، کارا دلوین، جوئل کینامان، وایولا دیویس و جی کورتنی از دیگر ستاره‌های آن هستند.

دو بازیگر حرفه ‏ای در یک موزیک ویدیو

داستان این فیلم بعد از «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت» به وقوع می پیوندد و بن افلک هم در نقش بتمن حضوری کوتاه در فیلم دارد. «جوخه خودکشی» حول محور گروهی از شخصیت های منفی دنیای کمیک های دی سی می گردد که توسط یک سازمان مخفی دولتی استخدام می شوند تا در ازای کاهش دوران حبس شان، ماموریت های غیررسمی مختلفی را انجام بدهند. «جوخه خودکشی» روز پنجم آگوست در سینماهای بریتانیا اکران می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: