کد خبر: ۶۶۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۷۲
وزیر امور خارجه عراق می گوید گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی در شهر فلوجه، تله های انفجاری خود را میان نسخ قرآن قرار می دهد.
به گزارش خبرداغ،بی بی سی فارسی: وزیر امور خارجه عراق می گوید گروه تروریستی داعش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی در شهر فلوجه، تله های انفجاری خود را میان نسخ قرآن قرار می دهد.

ابراهیم الجعفری روز چهارشنبه در مصاحبه با رسانه‌های عراقی گفت این اقدامات به مثابه هتک حرمت بوده و در تضاد با تعالیم اسلام است.

وی ادامه داد «این اقدامات شنیع به نیروهای عراقی انگیزه می‌دهد تا با توان بیشتری علیه تروریسم بجنگند» و کنترل شهر را تکفیری‌ها پس بگیرند.

سرهنگ استیو وارن اوایل امسال به اقدام مشابه تروریست‌ها علیه نیروهای عراقی در شهر الرمادی اشاره کرده بود.

جاسازی بمب در قرآن توسط داعش +عکس

وارن در ماه فوریه گفته بود: «این افراد نفرت انگیزند. آنها داخل یخچال و در قرآن بمب جاسازی کرده‌اند. ما در شهر رمادی چندین مورد از این بمب‌ها را پیدا کردیم.»

همزمان با تنگ‌تر شدن حلقه محاصره شهر فلوجه داعش به روش‌های عجیب‌تری روی می‌آورد.

نیروهای عراقی روز چهارشنبه کنترل منطقه الشهدا الثانیه را در جنوب فلوجه در دست گرفتند. به گزارش السومریه نیوز، عراقی‌ها پرچم کشورشان را در این منطقه برافراشتند.

فلوجه در حدود 65 کیلومتری غرب بغداد قرار دارد و از ژانویه 2014 در تصرف تروریست‌های داعش است.

به گزارش مسئولان و نهادهای محلی، تروریست‌ها در این شهر جنایات بی‌رحمانه‌ای مرتکب شده و از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند.

تروریست‌ها در آخرین اقدام خود شمار نامعلومی از غیرنظامیان را که در حال فرار از فلوجه بودند، هدف قرار دادند.

لیز گراند، معاون هیات امدادرسانی سازمان ملل در عراق نیز روز چهارشنبه گفت حدود 90 هزار غیرنظامی در شهر فلوجه گرفتار شده‌اند.

وی هشدار داد اگر این شهر به زودی آزاد نشود، ساکنانش با «وضعیت اسفناکی» مواجه خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: