کد خبر: ۶۶۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۵۳۵۲۸۵
یکی از عوارض خود ارضایی پسران این است که پس از مدتی دچار بی اختیاری در ادرار و انزال می شوند.

عوارض و آسیب های خود ارضایی پسرانبه گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین،از عوارض خود ارضایی پسران می توان به بی حوصلگی، عدم تمرکز، ناتوانی جسمی و سردردهای میگرنی اشاره کرد. یکی از اثرات روحی خود ارضایی در پسران مبتلا شدن آنها به اضطراب شدید است.

خود ارضایی چیست؟

انجام عمل خود ارضایی در هر شرایط امکان‌پذیر است که با انجام اعمالی خاص باعث ارضاء شدن فرد می شود، هم در رابطه جنسی و هم در خود ارضایی عمل ارگاسم صورت می گیرد ولی در خود ارضایی اندام خود را وادار می‌سازیم تا طی یک رابطه مجازی به ارگاسم برسد اما در یک رابطه جنسی تمامی اندام‌های بدن با یکدیگر همکاری دارند و نیازی نیست که در ذهن خود محیطی را بازسازی کنید در نتیجه ذهن در آرامش بیشتری قرار می گیرد از این رو تأثیر روحی و روانی بسیار مفیدی به همراه دارد.

عوارض روحی خودارضایی در پسران

پسرانی که زود تحریک می‌شوند و برای ارضای خود به سوی انجام خودارضایی می‌روند باید بدانند که خود ارضایی تحریک پذیری را به میزان زیادی افزایش می دهد از این رو تنها با این کار عطش خود را زیادتر می کنید. پسرانی که به خود ارضایی اعتیاد دارند مطمئناً در زندگی زناشویی خود و در رابطه جنسی با شریک خود دچار مشکل جدی خواهند شد.

حتما بخوانید: 

افزایش میل جنسی بدون نیاز به دارو



این افراد از رابطه جنسی حقیقی به ارگاسم نخواهد رسید و نخواهند توانست خود و شریک جنسی خود را ارضاء کند و از لذت کافی بهره مند شوند. این گونه پسران معمولاً انسانهای سردی خواهند شد. از تاثیرات روحی اعتیاد به خودارضایی در پسران می‌توان بی حوصلگی، عدم تمرکز، لاغری، ناتوانی جسمی و سردردهای میگرنی را نام برد. اعتیاد به خودارضایی آسیب های زیادی از نظر جسمی و جنسی به فرد وارد می‌سازد.

عوارض جسمی خود ارضایی پسران

عوارض و آسیب های خود ارضایی پسران

 خودارضایی یک نوع مرگ تدریجی است که عوارض خیلی بد و گاهی جبران ناپذیر چه برای پسرها و چه دخترها دارد، بعضی از عوارض خودارضایی در پسرها و دخترها مشترک است.

1- از دست دادن زیبایی تدریجی با خود ارضایی:

زیبایی همیشه چیزی بوده که همه  دنبال آن هستند، و مطمئنن هیچ کس نیست که دنبال زیبایی نباشد و زیبا بودن و جذاب بودن را دوست نداشته باشد، ولی خودارضایی در پسران و دختران عملی است که طی مدتی روی چهره و مخصوصا چشمها اثر می گذارد. چشمهای کسی  که خودارضایی می کند دیگر هیچ براقی و جذابیتی ندارد! حالت افسرده و افتاده می گیرد. در فردی که خودارضایی می کنند، رنگ پوست به تدریج کدر می شود، جوش های زیادی روی بدن و از جمله صورت او می گیرد این عارضه خودارضایی مشترک بین پسران و دختران است.

2-خود ارضایی و ایجاد اندامی نا متناسب و بد:

این عارضه خود ارضایی هم یک امر مشترک بین پسران و دختران است، بعد از اعتیاد پیدا کردن به خودارضایی شخص گرفتار به خود ارضایی، کم کم یک اندام زشت و نامتناسب پیدا می کند، کوچک شدن نامتناسب رانها و باسن، لاغری نامتناسب، و ... که می شود گفت بستگی به ژنتیک و تعداد دفعات خودارضایی دارد.

3-درد در کشاله ی ران با انجام خود ارضایی:

داشتن درد شدید در کشاله ی ران و تخمدانها یکی از عوارضی که بین دخترها و پسرها مشترک است و تا چند روز بعد از خودارضایی ادامه دارد.

4-خود ارضایی و ریزش موهای سر :

خودارضایی در دختران و پسران می تواند باعث ریزش موهای سر شود.

5- آسیب روحی و اجتماعی:

پسرانی که خودارضایی می کنند همیشه عذاب وجدان دارند از گناهی که کرده اند! این افراد بي اراده، تنبل، كمرو، تندخو، خودخواه، بدبين، عبوس و قدرت سازش با مردم را ندارند.

6- رابطه زود انزالی با خود ارضایی در پسران:

پسرها و مردانی که خودارضایی می کنند در آینده وقتی می خواهند با همسرشان رابطه جنسی سالم داشته باشند دچار زود انزالی شدید می شوند که این خصلت بد برای تمامی مردهاست.

 بیشتر بخوانید: 

یک معجونی گیاهی فوق العاده برای درمان زود انزالی مردان+ طرز تهیه معجون



7-خود ارضایی پسران و زیاد شدن قوس كمر آنها:

پسرهایی که خودارضایی می کنند به شکل بد و ناهنجاری کمرشان گود می شود به شکلی که در آینده دچارکمر دردهای شدیدی می شوند.

8-تنگی نفس:

یکی دیگر از عوارض خود ارضایی در پسران مبتلا شدن به تنگی نفس است. این عارضه در پسرهایی صادق  است که به صورت خوابیده خودارضایی می کنند که حتی با مراجعه به پزشک هم این مشکل مشخص نمی شود.

9-رابطه خود ارضایی پسران با بی اختیاری ادرار:

پسرهایی که با حلقه کردن دستاشان به دور آلتشان و ایستاده خودارضایی می کنند دچار بی اختیاری در ادرار و انزال می شوند!

10-دفع بی اختیار منی به علت خود ارضایی:

از دیگر مضرات خود ارضایی پسران دفع بی اختیار منی است. پسرهایی که به عمل بد خود ارضایی اعتیاد دارند دچار دفع شدن بی اختیار منی در خواب یا بیداری از آلت تناسلی می شوند.

11-خود ارضایی در پسران و ضعف در قوای جسمانیشان:

ضعف و تحلیلِ قواىِ جسمانى‏ کاهش انرژى جسمانى بدن از مضرات مهم و جبران ‏ناپذیر خودارضایى پسران است. احساس خستگى عارضه طبیعى انزال است، اگر خودارضایى در شبانه روز به دفعات تکرار شود.

این احساس خستگى در ساعات مختلف همراه انسان است. در نتیجه به مرور زمان ضعف و بى حالى در فرد تثبیت شده و یک طبیعت ثانوى براى او ایجاد مى‏ کند. کاهش و تخلیه مکرر قواى جسمانى در پسرانی که خود ارضایی می کنند به ضعف عمومى و دائمى بدن و بالاخره به پیرى زودرس مى ‏انجامد. همچین باعث افت فشار شدید می شود.



12- ایجاد درد در استخوانها و کمر به علت خود ارضایی:

از مضرات خود ارضایی پسران ایجاد دردهای استخوانی و کمر درد در آنها است. هنگام ارگاسم در خودارضایی کلسیم خیلی زیادی از بدن خارج می شود به خاطر همین پسرانی که خودارضایی می کنند همیشه توی کمر استخونهاشان احساس ضعف و درد می کنند، پسرانی که اعتیاد شدید به خود ارضایی دارند ممکن است دچار فلج عمومی بدن شوند.

13-ضعف در چشمها و بینایی به علت خود ارضایی:

از عوارض خود ارضایی پسران می توان به ضعف بینایی اشاره کرد. ضعف بینایى خود ارضاى به تدریج در نور چشم و قدرت بینایى اثر مى ‏گذارد و آن را کاهش مى ‏دهد. درجات و شدت ضعف چشم بستگى به درجات و شدت خودارضایى پسران دارد و این به حدى است که گاه به نابینایى منجر مى‏ شود.

14-مریض شدن پی در پی:

از دیگر مضرات خود ارضایی پسران که می توان نام برد کاهش توان جسمی و زود بیمار شدن است. شخص خودارضا بدن خیلی ضعیفی دارد و آمادگی هر نوع بیماری را دارد. بدن این گونه افراد نمى ‏تواند در مقابل میکروبها و ویروسها از خود دفاع کند.

15-اضطراب و دلهره ی شدید با خود ارضایی:

یکی از اثرات روحی خود ارضایی در پسران مبتلا شدن آنها به اضطراب شدید است. اضطراب دلهره و دلواپسى از ویژگیهایى است که دائماً پسران خودارضا را رها نمى‏ کند، این افراد مرتب با خود درگیر هستند و نمى‏ توانند با خود کنار بیایند. در افرادی که خود ارضایی می کنند معمولا افکار آشفته، وسواس فکرى، بى ثباتى، درهم ریختگى فکرى دامن گیر آنهاست: «نکند کسى بفهمد»، «کى و چگونه این کار را تکرار کنم»، «کى مى ‏شود نجات پیدا کنم» و.. پسرانی که خود ارضایی دارند لحظه اى آرام و قرار ندارد، سرزنش و تحقیر خود به علت ارتکاب گناه، شخصیت آنها را در هم مى ‏کوبد. گاهى تأخیر در ترک و این که بعد از ترک چه مى‏ شود، امان آنها را مى‏ گیرد.

16-خود ارضایی پسران و کم شدن حافظه آنها:

از پى آمدهاى خودارضایى پسران ضعف حافظه، حواس پرتى و ناتوانى در تمرکز فکرى‏ است. همچنین ضعف و تحلیل قواى جسمانى نیز از عوارض خود ارضایی در پسران  است و این به نوبه خود ناشى از اختلال در عملکرد سیستم مغز و اعصاب است.

اختلال در این سیستم موجب مى ‏شود که بخش حافظه کارایى لازم را نداشته باشد. علاوه بر این، شخصِ مبتلا به خودارضایى به خاطر تمرکز در این عمل و توجه نسبتاً مداوم به موضوعات جنسى، حواس پرت و ناتوان در تمرکز فکرى است که این خود عامل دیگرى براى کاهش مستمر حافظه است.

17-ضعیف شدن اعصاب به علت خود ارضایی:

پرخاش‏گرى و بداخلاقی از دیگر عوارض خود ارضایی پسران است.‏ شخصِ خودارضا نسبت به کوچک‏ترین محرک محیطى حساس است، حوصله گفت و گو با دیگران را ندارد، زود رنج است و سریعاً از کوره در مى ‏رود، به نور زیاد، صدا، رفت و آمد و… حساسیت فوق‏ العاده دارد. افرادی که خود ارضایی می کنند اعصاب ضیفی دارند، سریع اعصبانی می شوند سر همه داد می کشند!

آسیب مراکز عصبى و غدد در مغز در اثر خودارضایى و تحریک زیاد، هیپوتالاموس آسیب مى‏بیند. مغز و مراکز حساس دیگر مکرراً دچار کاهش نسبى جریان خود مى‏ شوند و از این طریق آسیب ‏هاى جبران‏ ناپذیر  بر آنها وارد مى ‏شود. تخلیه ‏هاى مکرر عصبى، موجب ضعف اعصاب مى‏ شود.

خودارضایى ‏هاى مکرر، مرکز عصبى را دچار حساسیت و ضعف و خستگى و اختلال مى ‏سازد. به گفته یکى از دانشمندان، خود ارضایى موجب ضعف قواى شهوانى و بى رمق و بى جان شدن آنها مى ‏شود. به طور کلى اختلال قواى بینایى، شنوایى مثل صداى زنگ در گوش و وز وز کردن و… از ضعف و اختلال اعصاب است.

راه‏های درمان‏ برای اعتیاد به خود ارضایی بیمار گونه:

نخستین گام برای درمان خود ارضایی بیمار گونه، اعتقاد و ایمان به درمان‏ پذیری آن و دوری از یأس و ناامیدی است. اما رسیدن به نتیجه و ایجاد هرگونه تغییر و دگرگونی نیازمند گذشت زمان، انتخاب راه صحیح و به کارگیری دقیق دستورها است.

 

راههای درمان موقت خودارضایی در پسران:

عوارض و آسیب های خود ارضایی پسران

* یکی از راههای ترک خود ارضایی در پسران انجام ورزش است. در واقع با انجام دادن ورزش های بسیار بسیار سنگین تا سر حد خستگی می توان خود ارضایی را به طور موقت درمان کرد.

* درمان خود ارضایی با روزه گرفتن و عدم اسفاده از غذاهای محرک مانند شکلات و موز و عسل …

* از جمله راههای پیشگیری از خود ارضایی در پسران که می توان ذکر کرد این است که باید از مشاهده فیلمها و عکسهای محرک پرهیز کنند.

* پسران باید از خواندن داستانهای محرک پرهیز کنند تا برای خود ارضایی تحریک نشوند.

* برای جلوگیری از خود ارضایی از تنهایی و تنها ماندن در یک اتاق پرهیز کنید.

* برای کاهش خود ارضایی یک رابطه عاطفی با جنس مخالف را ایجاد کنید.

* وقت خود را با کارهای مختلف پر کنید تا جایی که وقت بیکاری برای خیالپردازی شما نماند.

* برای جلوگیری از خود ارضایی با دوستانی که فکر و ذکرشان مربوط به مسائل جنسی می باشد معاشرت نکنید.

* پسران باید برای کاهش عمل خود ارضایی از نگاه کردن بر روی اندامهای بانوان پرهیز کرده و یا از صحبت کردن شهوت آمیز با جنس مخالف بپرهیزند.

راه های درمان دائم خود ارضایی پسران:

تنها راه دائم برای ترک استمنا یا خود ارضایی پسران ازدواج از نوع دایم یا موقت می باشد به طوری که فرد روابط زناشویی منظم داشته باشد. پسران بعد از ازدواج و داشتن رابطه جنسی به راحتی می توانند خود را متقاعد کنند که به سمت خودارضایی نروند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴۴
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
29
127
سلام خسته نباشید. متاسفانه 3 سالی میشه مبتلا به این بیماری هستم. تنگی نفس دارم ولی نه زیاد. اگه به کلی این عادت رو ترک کنم مشکلم حل میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بابا بیماری کجا بود بعد بلوغ نیاز جنسی غالب میشه و این یک پدیده معمولی و سیل طبیعی و غریزی انسان است فقط سعی شود دفعات آن کم شه هیچ مشکلی ندارد و در ضمن عمل ارگاسم به تغذیه مناسب و خوردن مایعات نیاز دارد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
ایا با ترک این عادت این مشکلات ذکر شده درمان میشود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
48
189
واقعا حرف نداره من میخواهم تمام تلاشم رو کنم تا بتوانم این مرگ خاموشی رو تمومش کنم
پاسخ ها
یه جقی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
من روزی ۳الی۴بارمیزنم و هر روز سرحال تر از دیروزم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
33
200
من خیلی شدید به این کار وابسته شده بودنم ولی بعد از خواندن این مطالب تصمیم گرفتم که دیگر این کار را انجام ندهم ممنون از مطالب تون
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
خود ارضایی در جهت رسیدن به حد انزال و احساس لذت یک پدیده غریزی است و امکان ترک ندارد الکی تصمیم های خودسرانه نگیرید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
69
124
منم ازامشب ترک عادت میکنم ازاین کار نفرت پیداکردم
پاسخ ها
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
ای کاش قلم پام میشکستو ۴ سال پیش نمیرفتم این کار زشتو انجام بدم هربار که این کارو انجام میدم حالم به شدت بد میشه دیگه از حموم میترسم واقعا دیگه امیدی بع این زندگی ندارم خدایا چه کار کنممم فقط یه بار تونستم بزارم کنار حدود ۱ سال بعد دوباره شروع کردم ولی بدتر شد حالم به طوری که رفتم سیگار کشیدم
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
35
115
باتشکر از شماکه منو از خواب بیدارم کردین امیدوارم بتونم به مشکلم غلبه کنم.
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۶
18
102
باتشکر از شماکه منو از خواب بیدارم کردین امیدوارم بتونم به مشکلم غلبه کنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
35
69
مدرکی یا سندی یا تحقیق پزشکی معتبری برای این مقاله اگر دارید ذکر کنید .
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
دنبال مدرک نباش که هیچ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
28
71
کاش میشد این مطالب رو به همه گوشزد کرد یک اطلاع رسانی عمومی متاسفانه جوونای زیادی بدون اطلاع از این عارضه گرفتار چنین مشکلی هستن .کاش بجای این همه پیامای تبلیغاتی که رو گوشیها میاد یکبار هم در مورد این مشکلات صحبت میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
16
62
متاسفانه پسربیست ودوساله من مدت دوساله که گرفتاراین مرگ خاموش شده وبابی شرمی تمام مرتب این کارروانجام میده ومیدونه که من وپدرش هم متوجه این رفتارزشتیم اماهمچنان ادامه میده.
ازجوونامیخام پیشنهادبدن چطواونومتوجه خطرات این عمل کنم.خیلی لاغرشده وسردردای شدیدی هم داره.
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
بیا تلگرامم بگم بهت ۰۹۳۷۱۸۴۵۹۰۳یاواتساپ
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
15
51
چند وقتی است که به شدت تمایل به خود ارضای دارم چکارکنم
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
13
52
خود ارضایی روی رشد قد هم تاثیر داره؟
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
23
101
من نامزدم وختی با نامزدم میخوابم در اوج شهوت میرسم ولی نمیتونم کاری کنم آیا این در بدن مضره یانه میخوام بدونم عوارض ببار میاره یا مشکل نداره
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
10
57
برید بدنسازی راه خوبیه 100 درصد
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
21
64
از امشب ترک میکنم
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
باشه ما هم باور کردیم
محمد بکن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
من یک سال قرار امشب ترک کنم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
21
53
با سلام میخاستم بدونم اگه خود ارضایی رو کنر بزارم
علائمش مثل کمر درد وغیره خوب میشه ؟
و زیبایی به چهره بر می گرده
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
29
87
منم یه زمانی نگاه خیلی بد و منفی نسبت به خودارضایی داشتم اما چن روز پیش که با یه روانپزشک راجع بش صحبت کردم گفت که در هیچ منبع علمی هیچ عارضه ای برای این عمل ذکر نشده و فقط باعث مصرف انرژی میشه که خب در رابطه جنسی هم همین اتفاق می افته.
در سایت های خارجی و ویکی پدیا هم این نگاه وحشتناک که در سایت های ایرانی هست راجع به خودارضایی وجود نداره و بعضی وقت ها یکی از انتخاب های پزشک برای رفع فشار روحی بیمار است.
اما منابع علمی شما راجع به این همه عوارض چیه؟ خواهشا پاسخ دهید.
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
من از امشب با کمک خدا ترک میکنم مطمئنم که ترک میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
36
46
به نظر شما برای ترک خودارضایی ایجاد رابطه عاطفی با جنس مخالف یک راه حل است این پیشنهاذ نه تنها مخالف موازین شرعی اسلامی است بلکه یک خیانت است به نوجوانان واز چاله در امدن وبه چاه افتادن است
پاسخ ها
فردین
Canada
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
چقدر زر میزنی ناشناس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۲
هر دو یا سه روزی یک بار جق بزنی چیزیت نمیشه تازه بادست جق نزنین برین کس مصنوعی تهیه کنید انگار دارین کس میکنین خطری نداره
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
15
50
باسلام من روزی 3یا4بار خود ارضایی میکردم. ولی الان که فهمیدم اینقدر ضرل داره میخوام بزارم کنار. البته آگه بتونم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
14
22
وییل
پاسخ ها
کونی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
دمت گرم بابا 4 بار
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
9
15
خیلی عالی بو د ممنون
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
6
20
خیلی عالی بو د ممنون
پشیمون
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
8
28
من الان چهار ساله اینکار زشت و به شدت انجام میدم و واقعا گودی شدید کمر ضعف بینایی و خستگی و افسردگی و لاغری پیش از حد دارم از امشب عهد میبندم که این کار نفرت انگیز و ترک کنم ای کاش دوباره مث اولم برگردم ای خدا خودت کمکم کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
5
47
قول میدم بزارم کنار
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
7
20
بهترین راه ترک خود ارضایی بدن سازیه..من از وقتی رفتم بئن سازی به ظاهرو زیباییم خیلی اهمیت میدم
این باعث شده ک خییلی تغییر کنم هم از نظر اندام هم زییایی
در ضمن بدن سازی ی جورایی باعث تقویت ارادم شده
fari
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
6
32
من الان۷سال انجام میدم دیگه خسته شدم .هربار ترک میکنم بازم این شهوت لعنتی میاد سراغم با اینک میدونم این عوارض داره ولی باز ....خدایا کمکم کن .از این اطلاعاتتون ممنونم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
5
34
حدود 5 سال ک این عمل زشت انجام میدم .... هزار بار هم توبه کردم ولی باز شکوندم :(
واقعا عوارض خیلی شدیدی داره و باز هم ک میدونم عوارض داره باز این عمل زشت انجام میدم
من فوتبالیست سطح 1 استان و حتی کشور بودم
در سن 16 سالگی برای نوجوانان پرسپولیس توپ زدم
ولی از وقتی ک عمل خودارضاییم بیشترشد ب کل زندگیم آسیب زد
از چاقی و بد هیکلیم بگیرید تا ریزش مو و اخراج از باشگاه و ..... از همه مهم تر آبروم جلوی فک و فامیل و خانواده رفتن
بخدا خسته شدم
ولی نمیتونم.............
یکی کمکم کنه:(
ناشناس
United States of America
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
7
22
تشکر از مطالب خوب تان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
1
20
با سلام ...
خیلی از جوان ها ب علت نداشتن اطلاع از این مطالب و ندانستن عوارض آن ب این کار روی می آورند چقدررر خوب میشد اگر مدارس دبیرستانی و خیلی از جاهای دیگر اطلاع رسانی میشد کااااش ..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
7
28
ابوالفضل مدت 2ماه نزدم
ناشناس
United States of America
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
7
23
باسلام ...
به نظرم این عمل مخرب فقط و فقط به یه دلیل مهم در افراد بوجود میاد اونم تنهایی روحی به مدت زیاده، اینکه هر روز تنها باشی بری تو خودت... به نظرم این مهم ترین عاملشه.
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
9
25
از همین الان ترکش می کنم
یا علی
محمد
Germany
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
5
16
سلام
خیلی ممنون
از الان که این مطلب رو خوندم به خودم اومدم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
7
9
ممنون از معلومات که در باره این عمل زشت ارایه کردین منم از امین شب قول میدم ترکش کنم خیلی لاغر وضعیف شدم قول میدم قول میدم ترکش میکنم دیگه نمیخان این عمل زشت وناگوار را انجام نمیدم ممنونم ازت
خاموش
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
6
20
نکنید از این کارا بخدا فقط ابروتونو میبره
ناشناس
Mauritius
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
10
34
علیرضا هستم یک معتاد
مبین
Saudi Arabia
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
11
34
سلام
مرسی واقعا خیلی خوب بود متاسفانه من 2سالی میشه به این مریضی مبتلا شدم و همه تلاشم اینه ک از این بیماری خلاص بشم این اطلاعات شما خیلی کمکم کرد مرسی
حامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
6
12
با سلام ایا ترک این کار گناه و زشت حرام باعث برگشت قوای جنسی میشود من دو سالی هست این کار را انجام میدم ایا درست میشود ایا در اینده بچه دار میشوند کسانی که این کار را انجام میدهند ممنونم لطفا جواب بدهید
پاسخ ها
از وطن
United States of America
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
اری بچه دار هم میشی ناراحت نباش پدرت هم از این کارا کرده وهمه از این کارها را کردند و می کنند نگران نباش برو کارتو بکن به درس ها
یت خوب برس و اینده تو بساز.
حسام بهشتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
7
32
سلام و خسته نباشید .من الان شیش ساله هر روز دارم ...
به خدا دبگه خسته شدم .فکرم نمی کنم بتونم ترک کنم .از امشب ازممو جزم میکنم .
پاسخ ها
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
من به این بیماری معتاد بودم ولی الان ۵روزه ترک کردم سرکه انگور خیلی کمکم کرده من روزی دو بار حداقل این کارو انجام میدادیم جوش صورت من بعد ۵روز کرم خیلی کم شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
2
17
دیگه نمیخوام انجامش بدم همه عوارضارودارم میبینم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
5
6
با سلام.میخواهم ترک کنم نمی شود وپوست صورتمم کدرمانند به مشکی شده است
چیکارکنم
ebliss
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
1
17
یا علی
میزارم کنار از همین الان
مرسی از مطالب خوبتون
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
2
18
منم این عوارض دارم. بخصوص ریزش مو، آیا با کنار گذاشتنش برمیگردن موها?
من شنیدم ک اختلاق هورمنی مثل دوپامین میتونه برگردونه بعد از درمان
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
5
22
سلام وباعرض خسته نباشیدوتشکربابت مطالب مفیدتان.من متاسفانه4ساله که مبتلابه این بیماری هستم.هربارهم که توبه کردم بازاین رفتاربد به دنبال من میاد.ولی دیگه ازهمین امشب میخام که این کارروترک کنم واقعا پشیمونم.کاش میشداین مطالب رودریک اطلاع رسانی عمومی گوش زدکردیاحتی دردبیرستان ها آن رادرس داداماکه حیییییییییییف نمیشه.وگرنه مانوجوان های بدشانس گرفتار این بیماری نمیشدیم.
فکرکنم من کل سوال هایی رو که همه گفتن رو جمع بندی کردم واماسوالات:آیااگه این عادت روترک کنیم بعدازمدتی قد"زیبایی"افسردگی"پرخاشگری"جوش"پوست ماسفید وچیز هایی که نامبرده شد خوب میشه ؟لطفا پاسخ دهید چون من حرف های دوستان را کلی گفتم.خواهشن پاسخ بدید.
درآخرهم بازم ازشما متشکرم که مغز تارشده ی من رو روشن کردید.انشاالله که خداهرچه میخواهیدروبرآورده کنه.لطفا به سوالات من جواب بدید.باتشکر.
عرایضی بودازیک بنده گمراه.
امیر حسین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
2
27
سلام ممنون باوت راهنماییتون من تا به حال چندین سعی کردم این عادت رو ترک کنم اماهروقت که خواستم ترک کنم بعد از سه روز بدنم گرفت ودوباره این عمل رو انجام دادم از خدا میخوام به من وکاسانی که مانند من هستند کمک کنند
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
من ۱۴ سالمه و حدود ۶ سال است که این کار رو می کردم واز شما ممنونم که این مطالب را نوشتید و من همیشه در باشگاه فوتبالم نفس تنگی داشتم و تصمیم گرفتم تر ک کنم این کار را
نورالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
12
خسته شدم هیچ اراده ی برایم باقی نمانده امروز توبه ق فردا تکرار...فقط اراده می خواهد
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
ببین ولش کن خیلئ راحت
هه من وقتی حالم بد میشد اهنگ گوش می دادمو ورزش می کردم تو اتاق یا بیرون می رفتم .تمام به این سادگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
10
19
هرکی این کارو بکنه مغز نداره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
10
16
19سالمه حدود 5 ساله اینکارو کردم و الان حدود 19 روزه ترک کردم واقعا بده این کارو نکنید تو 19 سالگی هم کچل شدم و مشکلات روحی گرفتم و یه ماه بیمارستان ابن سیا بستری بود داخل شهرستان جزو نفرات برتر مدارس بودم ولی به خاطر همین رفتم بزرگ سال و ایندم خراب کردم ولی باز میگم هرگز تسلیم نمیشم و این بیماریو ریشه کن میکنم برام دعا کنید بوی خوش یار کجا و ما کجا ببین یار کجاستو ما کجا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
5
22
من نمی تونم خیلی سعی می کنم زانو درد دارم خیلی کم صبر شدم یه راه جلو پام بذارید ممنمون
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
3
15
سلام دوستان
بهترین راه برای ترک این کار تحریک نشدن و نگاه نکردن به لباس دخترا و زن هاست . بیاین با ترک زودتر این عمل زشت به زیبایی بدن خودتون و سلامتی تون کمک کنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
1
23
ای کاش هیچوقت سراغش نمیرفتم
javad
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
3
16
سلام من ۳۰سال سن دارم ۱۳سالم هست که دچار بیماری خود ارضایی هستم راه های زیادیرم انجام دادم برای ترک اما نتیجه نداده دیگه خسته شدم از خودم تصمیممو صادقانه گرفتم برای ترک از راه کارهاتونم مچکرم
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
3
9
من هم به امید خدا کنار گذاشتم این عمل زشت ممنون از شم
محمدرضا
Netherlands
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
2
10
سلام من حدودا ميشه دو ماه دست به اين عمل زدم چتوري ترك كنم اولش ترك كردم ولي باز شروع كردم كمكم كنين
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
2
10
اگه ترک شه ایا عوارض کم حافظگی و کم شدن ذهنم می ره با سند بفرستید ایمیلم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
2
11
من۵ سال این کار راکردم ولی چندوقتی است که ترکش کردم شما هم می تونید فقط اراده قوی می خواهد ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
3
9
من۵ سال این کار راکردم ولی چندوقتی است که ترکش کردم شما هم می تونید فقط اراده قوی می خواهد ،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
5
6
من حدود ۳ الی ۴ سال هست که به این بیماری وابسته شدم وتا الا هرکاری رو کردم تا بتونم این عادت بد رو ترک کنم اما موفق نشده ام ودوست دارم این مشکل رو به طور کلی ریشه کن کنم اما در سنی نیستم که بخواهم ازدواج کنم میشه یه راه حلی به من پیشنهاد بدید
فرحان
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
3
11
بهترین راه درمان اول نماز هست چون باعث ارامش روح میشع از شنا و یوگا خیلی خوبه من ۲ ساله این کار رو ترک کردم اولش سخته ولی باور کنید کمی اراده کنین موفق میشید قول میدم اگه دید خیلی نیاز دارید و میخواین خودارضایئ کنین دوش اب سرد خیلی خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
1
9
دمتون گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
6
دمتون گرم
محمد
Germany
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
1
6
ممنون از مطالب تون
خسته
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
1
10
سلام من متاسفانه 4 یا 5 سال به طور اعتیاد آور عمل خود ارضایی انجام میدم ولی اینبار قول میدم به شرفم به جان مادرم جان پدرم بخاطر خودم ترک کنم و دیگه از حالا این کار نکنم
عباس
Germany
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
2
5
سلام ممنون از مطلب خوبتون، منم ی مدت ترک کردم خیلی طعم شیرینی داره
اما چن روزه که رفتم سراغش،
تو یک کلام بهتون بگم که نماز اول وقت خیلی موثره.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
1
6
سلام منم چندروزی هست که دیگه خودارضایی ممنونم ازتمام کسانی که این مطالب راگذاشته اند تابقیه هم اگاه شند من نظرم اینه هروقت خواستی وسوسه بشی سریع ازروپیغامها وعوارضش مورورداشته باشید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
1
5
سلام منم چندروزی هست که دیگه خودارضایی ممنونم ازتمام کسانی که این مطالب راگذاشته اند تابقیه هم اگاه شند من نظرم اینه هروقت خواستی وسوسه بشی سریع ازروپیغامها وعوارضش مورورداشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
9
خیلی عالی.خدا کنه منم راحت بشم از این بیماری اعتیاد خود ارضایی
حسین
United States of America
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
2
6
چه ملت ... بودن خبر نداشتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
12
5
هیچ اثری روچشم نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
14
7
سلام خداییش هیچ تاثیری روی چشم وبدن نداره چرابااین حرفاافرادراناامیدمیکنید
محمد خ
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
6
13
سلام منم پنج ساله می زنم و واقعا تمام استخوان هام صدا می دن و واقعا درد می کنن ولی بازی می خوام ترک کنم ولی باز یه احساسی بهم دست می ده که نمیشه ترک کرد باز مجبورم این کار زشت رو انجام بدم ... از امشب انشاالله ترک می کنم و دیگر به سمت این کار نمی رم ... برام دعا کنید بتونم ترک کنم .. منم برا همه کسانی که به این کار زشت عادت کرده اند دعا می کنم تا بتوانتد ترک کنند... واقعا چهره ام زشت و رنگ پوستم فرق کرده و همیشه بی حوصله ام و سردرد دارم و پشتم هم درد می کنه .و زیر چشمامم واقعا گود شده ... متشکرم ... یا علی
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
2
18
حدود ۴سال این کار میکنم چشمام ضعیف شده لاغر شدگ زیباییم از دستم رفت
مسافر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
9
سلام.منم مثل خیلی از شماها این عمل زشت رو به مدت پنج ماهی انجام میدادم،اما یه دوهفته ای میشه که نمازم رو شروع کردم و تو ترکم،نماز خیلی کمک میکپه،عوارض خیلی بدی داره ،ریزش مو و بدشدن چهره،تو فوتبال بازیکن استانمون شده بودم و یه جورایی هرروز داشتم به تیم های بهتری میرسیدم ،اما این عمل زشت و ناپسند من و از همه چیزم دور کرد،بهامید خدا میخوام دیگه اصلا تکرار نکنم این کار رو و به تمرینات فوتبال برگردم و انشاالله بتونم به دوران قبلم برسم
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
2
7
خدا میبخشه از همین ترک کنید میتونید من ترک کردم
حمید رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
11
خدا میبخشه از همین ترک کنید میتونید من ترک کردم
پاسخ ها
محمد صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
خدا خودش کمک کنه .
منکه زیبا بودم الان داغون ترین فرد تو خانواده شدم
نیما م
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
4
7
من هر کاری رو انجام میدم نمیتونم اینو ترک کنم
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
میشه
کیوان
United States of America
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
1
11
من خیلی خسته شدم ازاین کاردیگه نمیتونم بخداهرکاری میکنم شهوت نمیزازه نمیدونم چیکارکنم خدونداکمکم کن دیگه نا ندارم
بیرور
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
2
5
بابت این مطالب مفید از شما خیلی متشکرم از امروز تلاش می کنم تا ازاین بیماری رها یابم
دوباره تشکر می کنم
سرور
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
2
7
قابل توجه کسانی که میگن تاثیر بدی نداره,یک نگاهی به آمار کسانی ک از نتیجه این کار ناراضی اند بیاندازید
پشیمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
3
13
من از وقتی که یادم میاد اینکار کثیفو انجام میدادم ولی همین چند دقیقه پیش همه ی فیلما و عکسای محرکو از گوشی و سیستمم حذف کنم پیشنهادمم به دوستان اینه که کلیپ سخنرانی استاد راعفی پور درباره خودارضایی رو حتما تماشا کنید ۱۰۰ در ۱۰۰ تکونتون میده و از این رو به اون رو میشید این کلیپ باعث شدمن به طور جدی به فکر ترک این کار کثیف بیوفتم و باور کنم که میتونم ترکش کنم و منو هل داد توی راه ترک این مرگ تدریجی و خوندن عوارض جسمی اینکار توی این سایت و سایتای دیگه تیر اخرو زد و باعث شد شروع کنم به ترکش...در ضمن دوستان هر وقت شهوت بهتون غلبه کرد به این فکر کنید که خدا داره شما رو میبینه به قول استاد راعفی پور فکر کن خدا داره از پشت یه شیشه رفلکس بهت نگاه میکنه خدا تو رو میبینه ولی تو اونو نمیبینی و فقط خودتو تو شیشه میبینی.تو که میگی مسلمونم به اندازه یه شیشه رفلکس هم واسه خدا ارزش قاعل نیستی؟؟اگه موقعی که مغلوب نفست میشی به این جمله که نوشتم حتی یه لحظه فکر کنی محاله تاکید میکنم محاله که اینکارو انجام بدی....همین الان پاشو هر چی عوامل تحریک کننده دم دستته از بین ببر و توبه کن خدا جوونایی رو که توبه میکنن خیلی دوس داره.توی پیری توبه کردن که هنر نیست...موفق باشین
پاسخ ها
از وطن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
استاد راعفی پور وجدانا شما خودتان این کار نکردید ؟ خدا تو را نمی دید ؟ حرف تان درست نصیحت گونه است اما اینقدر جوانان را مزمت نکید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
3
8
من 22سالمه واز 11سالگی این کارمه هفته ی 2 یا سه بار میرم تو سال 4یا 5بار بیمار میشم خیلی لاغرم فک کنم تنها راهش خودکشیه موقیت و اعصاب ازدواجم ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
4
12
سلام دوستان من ۳۷سالمه ده ساله ازدواج کردم از ۱۵ سالگی عادت به این کار زشت داشتم بخدا تمام این عوارضی که میگن به سرتون میاد هرچه زودتر این کار را بگزارید کنار من بهاطر این کار فردا میخام برم دیسک کمرما عمل کنم از خودم شرمنده ام عوارضی که به سر من اومده از زود انزالی گرفته تا صوت کشیدن گوش تا دیسک کمر وضعف شدید قوای جنسی همینطور اینکه بعداز ازدواج مثل من یکه نمیتونید از شریک زندگیتون لذت ببرید دوستانی که الان الت تناسولیتون بطور طبیعی نعوذ میکنه به اینفکر کنید که مثل من نشید الان حدود سه چهارسالی اصلا الت تناسلی من نعوذ نمیکنه وسفت نمیشه بخدا اینا همش بخاطر خود ارضایه دیگه از زندگی هیچ لذتی نمیبرم گردن درد کمر درد پادرد ناتوانی جنسی همش به سرم اومده منکه حروم کردم زندگیما شما به اون کسی که میپرستید شما نزارید حرم بشه درسته این عادت زشت وقتی یه کم سنتون بالا بره کم میشه ولی کی وقتی که مثل من نا توانی جنسی اومد سراغتون اینا بدونید یه مرد تا۶۰سالگی باید مرد باشه ولی با این کار مردی خودتونا خیلی زود تا سن ۳۵ سالگی ازدست میدبد بخدا هم ضعف اعصاب شدید دارم هم چهره داغون هم جسم مریض منم یه روزی مثل شما جون بودم و به قول خودم کوها از جا در میاوردم ولی این کار منا از پا در اورد پدر من در سن ۶۷ سالگی چنان سر حاله و سالم که همه حسرتشا میخورن ولی من چی این کار اول از همه اعتماد به نفستونا کم میکنه مراقب باشید به حال و روز من دچار نشید خواهشا برام دعا کنید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
0
16
سلام دوستان من ۳۷سالمه ده ساله ازدواج کردم از ۱۵ سالگی عادت به این کار زشت داشتم بخدا تمام این عوارضی که میگن به سرتون میاد هرچه زودتر این کار را بگزارید کنار من بهاطر این کار فردا میخام برم دیسک کمرما عمل کنم از خودم شرمنده ام عوارضی که به سر من اومده از زود انزالی گرفته تا صوت کشیدن گوش تا دیسک کمر وضعف شدید قوای جنسی همینطور اینکه بعداز ازدواج مثل من یکه نمیتونید از شریک زندگیتون لذت ببرید دوستانی که الان الت تناسولیتون بطور طبیعی نعوذ میکنه به اینفکر کنید که مثل من نشید الان حدود سه چهارسالی اصلا الت تناسلی من نعوذ نمیکنه وسفت نمیشه بخدا اینا همش بخاطر خود ارضایه دیگه از زندگی هیچ لذتی نمیبرم گردن درد کمر درد پادرد ناتوانی جنسی همش به سرم اومده منکه حروم کردم زندگیما شما به اون کسی که میپرستید شما نزارید حرم بشه درسته این عادت زشت وقتی یه کم سنتون بالا بره کم میشه ولی کی وقتی که مثل من نا توانی جنسی اومد سراغتون اینا بدونید یه مرد تا۶۰سالگی باید مرد باشه ولی با این کار مردی خودتونا خیلی زود تا سن ۳۵ سالگی ازدست میدبد بخدا هم ضعف اعصاب شدید دارم هم چهره داغون هم جسم مریض منم یه روزی مثل شما جون بودم و به قول خودم کوها از جا در میاوردم ولی این کار منا از پا در اورد پدر من در سن ۶۷ سالگی چنان سر حاله و سالم که همه حسرتشا میخورن ولی من چی این کار اول از همه اعتماد به نفستونا کم میکنه مراقب باشید به حال و روز من دچار نشید خواهشا برام دعا کنید ممنون
آرش
Germany
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۵
1
12
سلام من حدود 3 ساله میشه که اینکارو انجام میدم میخواستم بدونم بعد از ترک عوارضش مثل زودانزالی از بین میره؟ یعنی دوباره میشم مثل روز اول؟ خواهشا حقیقت رو برایم ایمیل کنید ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
4
7
ایا خودارضایی در کوتاه شدن قد تٲثیر میزاره؟
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
اره
سرور
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
1
10
بنظر من بهتره انسان در مواقعی ک این امیال سراغش اومد نماز بخونه و جوان نباید زیاد تنها بمونه
یع بیچاره
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
4
سلام اینو مینویسم که برا یه نفر اثر کنه؛از وقتی رفتم دانشگاه لعنتی خدا ان شالله هر چی دانشگاهه نابوذ کنه؛از وقتی رفتم کم کم عنان چشمام هم رها شد و این باعث افزایش میل جنسی و تشنگی شهوت شد قبلش نگاهام کنترل میکردم هیچ بلایی سرم نیومذه بود این دوسال بیچارع شدم که از پارسال تا حالا از ماهی یکبار شروع شد که تا الان رسیده به هفته ای... واقعا بدن درد گرفتم زانوهام درد میکنه صورتم لاغر شده پوست صورتم کدر شده سریع عصبانی میشم حافظم ضعیف شده...... تو دوران دبیرستان نماز شب میخوندم ولی الان ......واقعاً تاثیرات مخرب دارع دارم تلاشمو میکنم که یه دختر خوب پیذا کنم باهاش ازدواج کنم.....
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
1
6
سلام من 40سال دارم 25 ساله که خودارزا یی میکنم حالا دیگه بدنم ناتوان شده پوکی استخوان دارم چسبندگی مفاسل دارم وچشمم ظعیف شده باید چه کنم
زهیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
2
2
ایا همه ی این مشکلات بعداز ترک خود ارضایی حل میشه
کسری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
3
5
من ۱۷ سالمه از ۱۲ سالگی این کار انجام میدم خیلی کار ها کردم ترک کنم اما نتونستم قدم رشد نکرده نسبت به پسر عمو هام بیشتر از ۸ روز نمی تونم تحمل کنم اوایل دیگ روزی چند بار بود اما دوست هاتون خیلی تاثیر دارن رو تون تا جایی که می تونید از نت پر سرعت دوری کنید چشمام کمرم خیلی ضعیف شده کل زیباییم باطل شده .این مشگل تو ایران داره کمر جوان ها رو می شکنه تو دختر ها عوارض ۱۰ برابر بعد تر از پسر هاست
حتما بخونید
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
4
4
سلام به همگی...بیشتر نظرات رو خوندم...
دوستان...دختررا پسراا اگه تو خیابون جشم نگه نمیدارین...ااگه ذهنتونو کنترل نمیکنید...اگه به عکس وفیلم تحریک کننده نگا میکنید حتی برای یه لحظه...اگه سکس چت میکنید..اگه فیلتر شکن دارید...اگه دوست ناباب دارین باید بگم ترک این کار بسسسسسیییییییییییییار سخته..در حد صفر.....
نمیخام ناامیدتون کنم ففط خاستم حقیقتو بگم..اگه یکم به حرفام فکر کنید متوجه میشین ک درستن بیا غلط.....
توکلتون به خدا باشه و شروع کنید....منم چن وقتیه اینکارو ترک کردم..برا منم دعا کنید تا تکرارش نکنم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
1
7
من ۸ ماه که زدم وامشب اینو کنار میزارم با تشکر
شهریار
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
1
4
این تخم گناهو که شیطان تو دلم کاشته رو ایشالله به زودی از بین میبرم...
ناشناس
Germany
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
3
سلام خودارضایی آدم بدبخت می کنه همین و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
1
2
به شدت کمر درد گرفتم زانوهام شب ها تو خواب درد میگیرن؛پاهام لاغر شده و ده ها درده دیگع...... طورو خدا به روز من نیفتین؛رحم به جوونیمون کنیم؛من که متاسفانه با فیلم پورن این کارو میکردم الان عوارض فیلم ها هم اومده سراغم؛ذهنم خود به خود تحریک من نمیدونم چه خاکی تو سرم بریزم
Behnam
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
5
سلام من ۱۶ سالمه من از چهارده سالگی خود ارضایی شروع کردم . اوایل خیلی واسم لذت بخش بود بعد کم کم دیگه خیلی بهش اعتیاد پیدا کردم داره دهنم سرویس میشه خسته شدم الان من روزی ۳ بار خود ارضایی می کنم اعصابم داره خورد میشه خسته شدم حافظم کوتاه مدت شده صورتم جوش میزنه کمرم هروز درد می کنه دیگه خسته شدم دیگه نمیدونم باید چیکار کنم خواهش می کنم اگه جونتونو دوست دارین این حرکت زشتو نکنید
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
3
4
من ترک کردم والان ۶ ماه که پاکم خیلی آسونه خیلی
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
2
4
سلام من از سن 12سالگی مرتب این کار رو انجام دادم،الان 12ساله گرفتار شدید این گناه هستم.ولی امروز دیگه آخرین روز بود،خیلی خیلی ممنون ام از مطالب سایت شما.موفق باشید انشاءالله عزیزان.
reza
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
1
4
کن قریب به پنچ سال هس که مبتلا به خودارزاییم آثار مخربش زندگی رو واسم حروم کرده بخدا دارم دیوونه میشم از سردرد سرگیجش گرفته تازشتی چهرش همه وهمه کمر شکنن
reza
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
1
کن قریب به پنچ سال هس که مبتلا به خودارزاییم آثار مخربش زندگی رو واسم حروم کرده بخدا دارم دیوونه میشم از سردرد سرگیجش گرفته تازشتی چهرش همه وهمه کمر شکنن
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
1
1
سلام به دوستان
من حدود یه ماهی هست دچار این بیماری شدم و الان برای اولین بار به خودم گفتم که برم تو گوگل در مورد خودارضایی سرچ کنم که اومدم تو سایت شما
اصلا دارم دیوونه می شم واقا نمی دونستم اینقدر ضرر داشته باشه من الان ۱۳ سالمه فقط
به دوستانی که دچار این بیماری شدن : می دونم خیلی لذت بخش ولی اوارزشو نگاه کنین
اصلا ارزش نداره
من تصمیم گرفتم به کمک خدا ترک کنم شما هم ترک کنین
من فقط فقط به خاطر کانال های تلگرام دچار این بیماری شدم و الان خیلی پشیمونم کاش اصلا وارد این کار نمی شدم خدا لعنتشون کنهههههه
حسین نادری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۹
2
2
من یه سئال دارم اخه مگه خود ارضایی با سکس چه فرقی میکنه مگه هردو اسپرم خارج نمیشه؟هرکی میدونه جواب بده
پاسخ ها
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
سلام
توی سکس همه حس ها درگیره و به خودت زیاد فشار نمیاری و ارضا میشی اما توی این کار یعنی خود ارضایی فقط ذهنت که تخیل می‌کنی یا چشمت که فیلم میبینی و لانست که ببخشید خودتو ... می‌کنی درگیره...در ضمن عزیزم من خوندم حتی سکس زیادی هم ضرر داره... پیامبرمو (ص) فرمودند
رضا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
4
با سلام به همه....یکی از دلایلی که خود ارضایی به بیماری زود انزالی تبدیل میشود.....چون فرد با فکر کردن به تصاویر سکس و همزمان انجام این کار...قسمتی از مغز را تحریک کرده ...یعنی در اصل با فکر کردن منی را از خود خارج میکند.......بهمین دلیل مغز عادت کرده و با کوچکتین فکر یا دیدن تصویر تحریک میشود..و فرد به بیماری زود انزالی دچار میشود............کمی هم بیاندیشید؟؟؟؟؟!!!!!!
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
2
با سلام
من خودم چندین ساله که خودارضایی کردم و اینا تجربه کردم که سکس با جنس مخالف اصلا قابل مقایسه با خودارضایی نیست .به جرات میگم که سکس با جنس مخالف حتی بیشترش هیچ عارضه ای نداره بلکه مفیده اما خودارضایی یعنی مرگ خاموش. همه عوارض که در بالا گفته شده در من بوجود اومده.همه دکترا دارن اشتباه میکنن و جوونا را با این حرفای غلطشون به بیراهه میکشن...
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
2
1
ب مدت چهار ساله انجام میدم سه سال اول خوش حال بودم و با انجام این کار حس شادی بهم دست میداد تا این ک دیدم یواش یواش داره ب عادت روزانه تبدیل میشه اما باز انجام میدادم.تو سال اخر ب شدت کاهش دادم طوری ک هر 23.24روز یک بار .الان هم با سخت گیری شدید و ورزش فراوان دارم باهاش میجنگم .امید وارم همگی ب ارزومون برسیم.
کامران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
3
من ۱۷سالمه یه ۳ ماهیه که این کار زشت رو انجام میدم
از الان به امید خدا می خوام ترکش کنم .
mahdi
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
2
1
سلام من 12 سالمه دوسال دارم این کارو انجام میدم تصمیم گرفتم از امروز دیگه این کارو انجام ندم امیدوارم تمام کسانی که دچار این بیماری هستند نجات پیدا کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
1
1
من چند ساله اینکارو انجام میدم ایا میتونم ترکش کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
1
2
باسلام خدمت دوستان. عرض کنم خدمتتون عوارض نوشته شده تو این صفحه کاملاً درسته ولی خبر خوشی که میشه داد اینه که با ترک اون تقریبا همه عوارض از بین میره. راه ترکشم فقط و فقط اینه که اجازه ندین کوچکترین فکر محرک تو مغزتون مثل سرطان رشد کنه.مثلاً دیدن فیلم وعکس. و تو دنیای واقعی هم باید (وباید) چشمتون رو کنترل کنین. ضمنا از موقعیت های محرک هم دوری کنین مثل تنهایی یا چشم چرونی و ... پس تا دیر نشده یه تصمیم بااراده بگیرین و مثلا 30 روز رو روی کاغذ به شکل مربع کوچیک بکشین. هر روز که تموم شد و شما پاک موندین او مربع رو تیک بزنید. عوارض اینکار رو هم هفته ای چند با بخونین تا به ترکتون کمک کنه. خدا قوت
واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
3
5
خواندن نماز و یاد خدا=غلبه بر نفس
*شخصیت واقعیه ما همان چیزی است که دور از چشم دیگران انجام میدهیم*
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
1
4
منم از این به بعد دیگه این عمل زشت رو انجام نمیدم
یه واقعیت
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
4
7
*اگه واقعا میخواید ترک کنید یه شب بجای رختخواب برید قبرستون چند دقیقه بخابید تو یه قبر خالی..فقط چند دقیقه...*
*درست مثل وقتی که مشغولید و از یاد خدا غافلید*
*البته اگه از این واقعیت سکته نکردید حتما ترک میکنید*
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
1
1
با سلام خدمت همه عزیزانی دغدغه اصلیشان تزکیه نفس است که میخوان وجودشون رو از هرگونه آلایش جسمی و روحی پاک کنن...
من هم شب و روز درگیر این خودارضایی لعنتی بودم که هرچقدر هم توبه میکردم فایده نداشت تا اینکه به لطف خدا کتابی ارزشمند همانند مقاله بالا بهم معرفی شد به نام راز کنترل شهوت که سه جلد pdf تو اینترنت موجود هست که من چند دور این کتاب رو خوندم خیلی هم تاثیر گذار بود و همچنین سه جلسه سخنرانی چگونه گناه نکنیم از استاد رائفی پور که من حتما پیشنهاد میکنم با دقت گوش بدید و بهش عمل کنید ..
و تشکر میکنم از مطالب بسیار بسیار مفیدتون
vesali abas
Germany
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
1
6
خدایا منو ببخش بخاطر تمام درهایی که کوبیدم،
و خانه تو نبود...
.
.
.
خدا جون بهم کن ببخش منوووووووووو
kunkur96
Alone man
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
2
5
چه فایده نمیشه وقتی نمیشه 5 سال خودارضایی میکنم برای چی برای این که هر وقت از زندگی ناامید و دلسرد میشدم وقتی اطرافیانمو میدیدم هر کی به چیزی رسیدی تو زندگیش اما من هی افسرده تر میشدم وقتی دوستام میدیم از من سوء استفاده کردن از من بالا رفتن دیگه پشت سرشون هم نگاه نکردن از اینکه همه پیشرفت میکنن و من پسرفت از اینکه هر روز تنها تر میشدم از این که زندگی برام معنی نداشت انگار داشتم تو دنیای دیگر تنها کنار ادم ها زندگی میکردم از اینکه به گذشته پر از موقعیت های از دست رفتم فکر میکردم از این که همه دارن ولی من نه از این که همه میتونن ولی من نه از اینکه داشتم نابود شدن خودم و استعدادامو میدیم ولی کاری نمیتونستم بکنم از اینکه غمه پدر مادر رو میدیدم که زندگیشون رو واسه بزرگ کردن بچه هاشون گزاشتن ولی بچه هاشون نابود شدن از یه عمر مسخره و تحقیر شدن بازم بگم خداااااا.خود ارضایی میکردم اره خودمو نابود کردم چون زندگیمو ایندمو نابود شده دیدم تا الانم هزار بار ترک کردم ولی بازم گرفتار شدم چون جایگزینی برای این برای تسکین و مدت محدود برای فراموشی درد ها نداشتم ولی دیگه بسه من غمو نمیخوام نمی زارم بقیه از من جلو بزنن نمیزارم دشمنام فکر کنن من نابود شدم من موندم تهع راه خودمو به همه اثبات میکنم میخوام بگم منم هستم نمی زارم این زندگی کثیف و فانی شکستم بده میخوام دوباره جایگاه خودمو پس بگیرم و هر کی بهم بدی کرد با پیشرفت کردنم ازش انتقام بگیرم اره وقته تغیره وقته بر هم زدنه تقدیره منه وقت شروع یک زندگیه با هدفه تو هم اگه مثه منی بیا از همین الان ترک کن بسم الله...
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
5
5
عزیزان من اگه خودارضایی هم نکنیم، آخرش منی در خواب با دیدن مثلا یک زن خارج می شود، پس تنها کار ازدواج است. و ازدواج رو هم سخت کردیم . پس تنها راه خودارضایی است.
یکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
2
9
بخدا اینها که میگن حقیقت داره من الان 28 سالمه کار ندارم فوق لیسانسم تموم شده تو کل دوران درسم خودارضایی میکردم الان زنم داره ازم جدا میشه میره با یه ادم بی ناموس چهل ساله ازدواج کنه چشمام بشدت ضعیف شده توی نور اذیت میشه شبا خوب نمیبینه بشدت زود انزال شدم همه لذتای خوبمو از دست دادم جوونای عزیز من که مهره سوخته این دنیا شدم خواهش میکنم هرجای این قضیه هستید فرار کنید از خود ارضایی بهترین راه محدودیته اگر درس میخونی درسو ول کن بچسب به کار ازاد اصلا خدمت هم نرو فقط زود ازدواج کن از هیچ چیز نترس سلامتی داری برو کارگری کن از توی درس چیزی در نمیاد از توی خدمت سربازطی چیزی در نمیاد برو یه کار فنی یاد بگیر طوری که صبح تا شبتو مشغول کنه لپ تاپ و موبایل و همشو بزن زمین پودر کن از درس انصراف بده برو دنبال خوشبختیت وقتی چشم نداشته باشی وقتی نتونی زنتو ارضا کنی و به ثانیه نکشه انزالت واسه هیچی خوب نیستی تهش خودکشیه ... به خدا من فوق لیسانس مملکت از یکی از دانشگاههای دولتی روزانه تهران هستم بخدا خودارضایی کشنده است ... بخدا من زنمو دوست داشتم اون بخاطر اینکارام منو رها کرد بعضی وقتا صبح تا شب میشینم گریه میکنم شما هم یکی مثل من برید قدر چشماتونو بدونید برید ازدواج کنید عشق بورزید به معشوقتون محبت کنید مثل من نشید من تموم شدم ... عزیزان تنها راه محدودیته اگر کامپیوتر و اینترنت باعث خودارضایی میشه حذفش کن اگه درس باعث میشه حذفش کن صبح تا شب برو کارگری یه جایی وایسا اصلا فکر خودارضایی به سرت نزنه برو دنبال پول زود ازدواج کن نهایتا سن 22 سالگی باید ازدواج کنی از اینکه میبینم ناموسم دختر زیبای 25 ساله به خاطر بیعرضگی های من دارن پدر مادرش از من جداش میکنن میدنش به یه چهل ساله که وضعش خوبه دیوونه میشم یاد اون فیلمای مستهجن میفتم که شب تا صبح میدیدم ... خیلی وحشتناکه عزیزان سلامتی بر نمیگرده جوانی بر نمیگرده عشق بازی بر نمیگرده لذت طبیعی سکس بر نمیگرده با فیلم مستهجن و خودارضایی خرابش نکنید من اولش چشمام خوب بود بعد کم کم ضعیف شد بعد کم کم احساس کردم دیدش بد شده دکتر گفت فشار چشمت بالاس اب سیاه اورده بعد اصلا تو افتاب نمیتونم خوب ببینم دید شبم خیلی بد شده همش اثرات خودارضاییه عزیزان کم کم به سراغتون میاد خودارضایی یک مرگ خاموشه قدر نعمتهای خدادادی رو بدونید عزیزان درس و فوق لیسانس و کنکور و خدمت سربازی و همه اینها یه بازیه بچسبید به کار مردونه برید کابینت سازی طلاسازی مبل سازی پنجره دو جداره و ... اینهمه کار یا اصلا یه سوپری ساده بزنید بعد که دستتون اومد تو جیب خودتون سریع ازدواج کنید با کسی که شناس باشه
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
1
9
خیلی ممنون از مطالبی ک در اختیار ما گذاشتین خیلی خوب بود.تازه من
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۷
0
3
تنها چيزي كه ميخوام بگم (ازادي) واس جوانهاست تنها راه همين هست مگر تو كشورهاي خارج همه چيز نرمال نيست چرا تو كشور خودي نباشه چرا تو كشورها همه چيز بدن انسان رو از مدرسه تا ١٨ سالگي بهش ياد ميدن ولي اينجا نه مثلاً بچه نميدونه نخاح نبايد ضربه بخوره وگرنه فلج ميشه انسان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
2
1
سلام چهار ساله این کارو انجام می دم چند بار خواستم ترک کنم اما نتونستم ترکش کنم نمراتم خیلی پایین شده اگه اینو ترک کنم حافظه ام دوباره درست میشه لطفا بگید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۸
2
3
خدایش حرفاتون خوب بود
دیگه تمومش کردم
A n v a r
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
3
به خدا توکل کنیم. با اراده و روحیه ای قوی در آغاز سال جدید اول به خدا و بعد به خودمان قول بدیم که پاک میشویم . قبل انجام دادن خود ارضای به همه عوارض و مطالب دوستانمون فکر کنید . همه خوشی و لذتش وختی یه که به ارگاسم میرسی بعد ارگاسم انگار دنیا رو سرت خراب شده . لذت بزرگتری در پیش است بیهوده خودمان را به هدر ندیم . به امید خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
1
3
فقط میخواستم بدونم که باترک این عمل یا کنترل کردنش حافظه بهبود پیدا میکنه یا نه؟؟؟؟
sadra
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
2
0
سلام من خود ارضایی میکردم خب الان یه مدتیه پاکم اما تو سایت خوندم خودارضایی نکردن مشکلاتی داره یکی میگفت من خود ارضایی نمیکردم بعد داشتم فیلم جنسی میدیدم یک هو یکم اب منی ازم خارج شد در حمام خودارضایی کردم اب منی از مقعدم اومد بیرون باورتون میشه من تو دوراهیم خودارضایی کنم نکنم چی کار کنم لطفا التماس کمک بدین جوابمو سریع تر بدین ممنون؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
2
2
خوب شد فهمیدم من فقط دو روزه که دارم انجام میدم تا عادت نکردم ترکش میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
5
2
خود ارضایی با سکس چه فرقی داره؟
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
1
0
سلام لطفا یکی بیاد روش های ترک تضمینی این عمل زشت رو بگه ممنون میشم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
1
2
۷ ساله مریضم .شفاشم فقط متاهلی که موقعیتش نیس،هزار بارم پشیمان شدم ۲۴ ساعت گذاشتم کنار باز اومد تو کف دستم.از این ساعت به بعد میذارم کنار به امید خدا از ۲۴ ساعت بیشتر بتونم بذارم کنار.روزهای بوده نزدیک ۱۰ بار هم زدم.اخرش به قطره هم نمیرسیده الانم از نظر فکر افکار اعصاب روحیه وضعیت جسمانی داغونم .
يه دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
0
5
اين كار رو نكنين چون به نظرتون خوب مياد ولي خيلي عوارض بدي داره
بدشانس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
3
سلام بچه ها من الان 5ساله که این کارو میکنم و واقعاهم ناراحتم که هروقتی که تصمیم میگیرم که دیگه این کارو نکنم باز هم انجام میدم وخیلی از کسی که این مطالبو داخل این صفحه گذاشت تشکر میکنم.
واز خدای متعال میخوام که معجزه ای بیاره و این کارو ذهن وخیال ما بیرون ببره چون هرکاری کنی بازهم این کارومیکنی.
پس هم برای خودم وهم برای هرکسی که دچار این کارشده دعامیکنم که این کارو از وجود ما بیرون ببره
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
1
1
سلام دوستان بخدا میشه این کار کثیف و زشتو گذاشت کنار
من الان خداروشکر حدود 80 روزی میشه ک این کارو ترک کردم و انشاالله همینطور رو توبم خواهم موند
از خواب بیدار شده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
2
با خوندن این مطالب به امید خدا که واسه همیشه تموم میشه
از خواب بیدار شده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
2
با خوندن این مطالب به امید خدا که واسه همیشه تموم میشه
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۷
0
4
با عرض سلام من ١٩سالمه حدود ٤ساله اين عادت بد رو دارم اخيرا بيضه هام به صورت شديد درد ميگيرن ايا اين درد جز عوارض اين عادت هست يا نه با تشكر
sasan
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
1
4
سلام من 12سالمه یه 4 سالی میشه خود ارضاعی میکنم درطی این صورتم جوش زده هیکلم تقریبا بدجورشده برای دعواضعیف شدم ریزش مو کم دارم قدرت یادگیری وحافظه ام خیلی بدشده به صورتی که حتی کسیدکه دوسش دارم به فکرش نیستم اما من تو عید خودارضائی نکردم خوابم بهتر شد کمر دردم توورزش داشتم ولی الان نه الان من موزیک گوش میدم به فکر عشقم هستم کلن تلگرام واینستاگرامو پاک کردم حافضه ام کمکم داره درسته میشه ولی ریزش مو رو نمیدونم افسردگیم خیلی بدجور بود طوری بود دوس داشتم خودمو بکشم خیلی بدبود الان اصلاافسرده نیسم و به هیچ وج نمیشم بچه ها خودارضائی وهمجنس بازی رو پیروان شیطان ها سختند علامت خرگوش نشانه همجنس بازیه اونا ساختن لطفا نذری بدین هزارتومن بدین یه بسته شیرینی نذر کنین هر هفته بدین خودتون نخورین عکس وفیلم ها مبتذل ومحرک نگاه نکنین و به هیچ وج این کارو نکنین عوامل اصلیش دوستای نابابه من الان با دوستام قرکردم دوباره دوست شدم عوارضشون روبهش گفتم تا ترک کنه یه چندروزی هست دوستام ترک کردن زیز چشم یکی دوستام سیاه بود ولی الان نه سعی کنید تنها نباشید وفیلم طنز نگاه کنید خیلی اثرمیده بچه ها سعی کنید پیش دوستاتون هیکلتون رو فرم باشهدتا بچه ها مسخرتون نکنن ......لطفاترک کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
4
سلام احمقانه ترین کار خود ارضای لطفا ترک کنین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
2
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
1
0
ممنون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
1
1
ممنون
یا صاحب الزمان
Germany
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
1
3
بسم ا...الرحمن الرحیم
دوستان خوبم سلام
من تمام نظرات رو خوندم
خودم هم اهل این فساد بودم .اما به طور اتفاقی اشنا شدم با این کار
دوستای خوبم اول باید بگم نگران مشکلات جسمی و جنسی و دنیوی که با این کار بهش دچار شدین نباشید
تمام این مشکلاتش پس از رفع و ترک این کار درمان میشه.
اما تو دوست عزیزی که به فکر این هستی که از این جمله سو استفاده کنی و بگی خب من اینکار انجام میدم و ترکش میکنم اثراتشم برمیگرده...
میخوام بگم که اگر کسی همچین فکری داره سخت در اشتباهه و فقط خودشو گول میزنه
اگه نزدی دیگه کلا این کار نکن
اگه انجام دادی راه بازگشت هست و میشه درست شد. درسته مثل اول نیست اما خالی از مطالب هم نیست.
بزرگ ترین درسی که از این کار گرفتیم و شاید خیلی افراد بهش توجه نکرده باشن اینه که یاد گرفتیم وقتی میگن یه کاری اشتباهه و غلطه و هم دین گفته هم عقل انجامش ندیم
حالا بعضیا میگن نمیدونستیم ولی باید بگم که میتونستی یه سرچ ساده تو نت بکنی
حالا گذشته نمیخوام گذشته هارو یاد کنم . این درسی که به ما یاد داد خیلی مهمه بچه ها بخدا ساده ازش رد نشید یاد بگیرید ازش. یاد بگیرید که از این به بعد اگه یه کاریو خواستید انجام بدین خوب در موردش تحقیق کنید و بعد که فهمیدید درسته یا غلط انتخاب کنید با توجه به تجربه ای که کسب کردین.
نگران نباشید اثراتش پاک میشه . فقط ترک کنید . تمام چیز هایی که باعث میشن وسوسه بشید پاک کنید.هیچ وقت تنها نشید جایی. خودتونو با کتابی با ورزشی سرگرم کنید.بابا کار اشتباهیه با عقل هم فکر کرد میشه ترکش کرد. روزه بگیرید . اثراتشو ببینید.
میدونم میدونم.همه و هرکسی که در این راه پا گذاشت خیر و خوشی ندید. نه این راه بلکه هر راه اشتباه. مطمعا باشید که هر راه اشتباهی چون این راه عاقبت خیر نداره.
دنیا و جهان فانیست و تموم میشه. یکم به خودمون بیاییم . عیب نداره هر چی که از دست بدیم. همین که یه چیزی باشه که زنده بمونیم کافیه.چون اون دنیا خدا هوامونو داره. زندگی نامه اعمه بخونید. ببینید چقدر در سختی بودن . خوشبختی پولدار شدن خونه لوکس داشتن نیست.خوشبختی یعنی دلت صاف باشه صاف بشه. همین کافیه و خدا ازت راضی باشه و یه ادم سالم بشی. خواهش میکنم دیگه این کار نکنید. به خودتون بیایین
قران و نهج البلاغه بخونید معجزه علم است.
من ا...توفیق
سعید
Netherlands
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
1
10
ای کاش همه چی مث قدیما بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
1
1
عالی بود
ناهید
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
2
1
سلام
من پسر ۱۳ ساله اس دارم ک چند روز پیش خیلی ناگهانی متوجه شدم داره این کار و می کنه
باعاش صحبت کردم ولی نمی دونم چی باید بگم ک تاثیر بیشتری داشتع باشه . می دونم چند بار این کار و کرده . خیلی نگرانم ک باز هم تکرار کنه . لطفا راهنمایی کنین دوستان
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
1
1
خوب بود
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
1
1
سلام من ۱۸ سالمه و از ۱۲ سالگی خود ارضایی میکردم الان کاملا کچل شدم و کمی مو رو سرم مونده و سنم بیشتر معلوم میشه به طوری که همه فکر میکنن از داداشم که ۲۷ سالشه بزرگترم خیلی پشیمون و افسردگی گرفتم کاش میشد مو ها و جوونی برمیگشت اصلا این کارو نکنید کاش زمان به عقب برمیگشت حیف.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
1
سلام من ۱۸ سالمه و از ۱۲ سالگی خود ارضایی میکردم الان کاملا کچل شدم و کمی مو رو سرم مونده و سنم بیشتر معلوم میشه به طوری که همه فکر میکنن از داداشم که ۲۷ سالشه بزرگترم خیلی پشیمون و افسردگی گرفتم کاش میشد مو ها و جوونی برمیگشت اصلا این کارو نکنید کاش زمان به عقب برمیگشت حیف.
saeed
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
1
3
با سلام.
فقط به این فکر کنید که در حین انجام این کار شیطان دوستانه،عمرتان به پایان برسد و زندگی تان را از دست بدهید.بعدش.......
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
سلام من ۱۸ سالمه و از ۱۲ سالگی خود ارضایی میکردم الان کاملا کچل شدم و کمی مو رو سرم مونده و سنم بیشتر معلوم میشه به طوری که همه فکر میکنن از داداشم که ۲۷ سالشه بزرگترم خیلی پشیمون و افسردگی گرفتم کاش میشد مو ها و جوونی برمیگشت اصلا این کارو نکنید کاش زمان به عقب برمیگشت حیف.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
1
0
سلام من ۱۸ سالمه و از ۱۲ سالگی خود ارضایی میکردم الان کاملا کچل شدم و کمی مو رو سرم مونده و سنم بیشتر معلوم میشه به طوری که همه فکر میکنن از داداشم که ۲۷ سالشه بزرگترم خیلی پشیمون و افسردگی گرفتم کاش میشد مو ها و جوونی برمیگشت اصلا این کارو نکنید کاش زمان به عقب برمیگشت حیف.
سریه
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
1
الان حدود ۶ ماهه ترک کردم کم کم دارم تحریک میشم خدا به دادم برسه اگه دوباره نزدم خبر میدم
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
0
4
من یکسال درباره ضرل خود ارضای در اینترنت ها میخونم ولی بازم نمیشه وقتی با یه دختری حرف میزنم زود تحریک میشم و این کار انجام میدم ولی روحیه خوبی دارم فقط یکم عصبانی و زود رنج وخیلی زیاد میرم تو فکر همش فکر میکنم یعنی مثلا میرم فضا نمیدونم چیکار کنم 4سال که دارم خود ارضای میکنم نمیدونم چه جوری ترک کنم
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
4
0
سلام اولن درسته خودارضایی عادت بدی هستش ولی هیچ سندی یا مدرکی نیومده درمورد عوارضش کچل شدن بخاطر کمبود ویتامین هستش ربطی نداره به خودارضایی بسایت ویکی پدیا سربزنید
پسر خوب
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
1
2
با خوندن این مطالب خیلی متنفر شدم از این بیماری خداوند کمکم کنه دیگه ترکش کنم
غلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
1
1
خیلی ممنون از نظرات تون منم از امروز عهد میبندم که دیگر خود ارضایی نکنم
نا راحت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
1
1
منم گزاشتمش کنار
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
1
2
سلام.من.حدود 4روزه که ترک کردم .البته با کمک مطالبی که شما دوستان گذاشته بودین.و دیگه این عمل زشت تکرار نمیکنم.با تشکر
ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
1
سلام.من.حدود 4روزه که ترک کردم .البته با کمک مطالبی که شما دوستان گذاشته بودین.و دیگه این عمل زشت تکرار نمیکنم.با تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
1
3
از شما ممنونم که منو از خوابی طولانی بیدار کردین
000
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
2
سلام.پسری 18 ساله هستم مبتلا به خودارضایی الان حدود9سال است که این عمل راانجام میدهم..ازجمله مشکلاتم:لاغری-بیماری های پی در پی-ضعف بینایی-درد در کشاله ی ران-درد در ذانو و کمر-زدن جوش بر روی صورت و پشت کمر و سینه-عدم تمرکز-کم شدن حافظه-افسردگی-بی حوصلگی-بدبینی-اضطراب و استرس-تنگی نفس-ریزش مو.پیشنهادشما چیست؟ایاامیدی دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
3
ان اراده که نباشد ان قصد که نباشد مگر می شود
تا چند سال دیگه .... پس چند ها سال چرا کردم؟
تو اهنگ زندگی یه جاش گیر کردم
لعنت به خودم که هیچ کس مرا اینقدر که به خودم اذیت نکرد
چیز چندان سختی نیس عادت به این کردیم
وای بر سرما از اینکه عادت خوبی نداشتیم و گناه را زیبا به خودمون نشان دادیم پس تا کجا
زانکو
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
3
با سلام،دوستان عزیز خودارضایی یک عادت جنسی ست وطبق امار 98درصد کل دنیا این عمل را انجام میدهند،هیچ جای نگرانی نیست اگر بتوانید با برنامه عمل کنید(مثلا هفته ای یک بار خودارضایی در یک روز معین) و در مورد این سایت ها که ادم را به وحشت میندازند باید بگم نصف عوارضی که در بالا خواندم صحت علمی ندارد (مثلا:اینکه میفرمایید جوش صورت و بدن یا ریزش مو از عوارض خودارضایی ست کاملا صحت ندارد چون هیچ رابطه ی مستقیمی با خودارضایی نداره) و دوستان عزیز توجه کنند که از جنبه ی دینی و گناه و....به این مسئله فکر نکنند چون فقط ذهن خودتون را مشغول میکنید .همه ی عزیزان باید بدانند که ترک کردن یک دفعه ای خودارضایی از خودش بیشتر ضرر و عوارض دارد و فرد را دچار مشکلات گسترده تری میکند و اگر میخواهید واقعا ترک کنید با برنامه ای مشخص امکان پذیر است و شاید برنامه ای که براش تدارک ببینید بیش از یک سال طول بکشد چون مطمئنا عملی که چند سال است انجامش میدهید یک روزه یا یک هفته ای ترک نمیشود.....و من از سایت برای اطلاعات نادرست علمی به مردم توضیح میخواهم؟!
مهمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
1
2
نظرات همکاران رو خوندم خسته نباشید از سر بیکاریه که مشغول این قضیه هستنیم تعدادمون هم زیاده فقط ازدواج وسلام
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
3
باسلام. من 30 سالمه حدود 13 ساله این کار زشت رو انجام میدم. چند بار ترک کردم ولی بازهم به گناه افتادم الان هم ددیسک کمد گردن درد استخون درد ضعف عضله ریزش مو گرفتم اما بازهم امیدم به خداست
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
1
ﻭاﻗﻌﺎ ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
3
سلام من 20 سالمه حدود 5 سالی میشه به این کار اعتیاد دارم میخوام این کارو ترک کنم نمیتونم 25 روز گذاشمتش کنار با خودم عهد بستم که دیگه این کارو انجام ندم اما دیدم حافظم ضیعف تر شد تمرکز رو کارام ندارم دچار افسردگی شدید شدم بازم این کارو انجام دادم قبلا هفته ای 2_3بار انجام میدادم ولی الان دو هفته ای میتونم کنتراش کنم ولی خب وقتی میبینم حالم هی بدتر میشه بازم میرم سمت این کار واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم هرروز هس خودکشی دارم دیگه هیچی خوشحالم نمیکنه بدنسازی هم کار میکردم بخاطر این که کلن اعتماد بنفسم پایین اومده اونم ول کردم نمیدونم دیگه واسه چی زندگی دارم میکنم لطفا راهنماییم کنید
unknown
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
2
بدبختا ، شما ترک نمیکنید الکی نگید از الان ترک میکنم،، نیاز جنسی مثل غذا خوردنه، باید رفع بشه
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
1
2
من دکتر حمید ارجمند هستم بچه ها آگه این عادت رو ترک کنین عالیه هر سوالی داشتید ازم بپرسید جواب میدم
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
آیا زود انزالی هم رفع میشه با ترک این کار .همین خیلی ذهن منو درگیر کرده با تشکر از شما لطفا نجاتم بدید الان دوماهه ترک کردم خدا روشکر ولی بازم تحریک میشم فقط دغدغم زود انزالی برای ازدواجه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
2
0
دوستان اینو حتما بخونید
تنها راه برای ترک این گناه ندیدن عکس ها و تصاویر تحریک امیزه.
مهم تر از اون فکر نکردن به چیزهاییه که باعث افتادن فکر گناه در ما میشه.یکی دیگه از راه هایه موثر صحبت کردن با فردیه که شما اونو از لحاظ عقلی قبول دارید مثل پدر و مادر یا بعضی از دوستان.
اینم بهتون بگم که شما اگه باعث شدید که فردی این گناه رو انجام بده هر وقت اون این کارو میکنه برای شما هم ثبت میشه پس حواسمون به این مسئله باشه که حواسمون به چیزی که داریم برای هم میفرستیم باشه.یه صلواتم برای ظهور امام زمان بفرستید تا همه مارو به امید خدا از این منجلاب گناه نجات بده.مرسی
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
1
3
سلام من یکی که داغون شدم از این خود ارضایی سه ساله مبتلا هستم
چهره ی خیلی زیبایی داشتم که داغون شد هیکل خیلی خوشگلی داشتم که اونم داغون شد
الانم خیلی ضعیف شده بدنم و حتی بعضی وقتا نمیتونم راه برم و پاهام درد میگیره و و از ورزش همه چی افتادم
همه ی این عوارضی که نوشته شده کاملا درسته، ای کاش که زمان برمیگشت به گذشته
صالح
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
0
0
به نام خدا
به نظر من بهترین و مهمترین راهی که میشه واقعا خود ارضایی رو ترک کرد و برای من هم که سالها در به در دنبال یه راهی برای رهایی از این بحران بودم کنترل افکار هست و روش های دیگه مثل روزه ،ورزش ،کار صرفا جنبه پیشگیرانه داره و البته خوب هم هست ولی مهمتر از اون فکر هست که باید حتما حتما از مسایل ... فیلتر بشه ولی اگر نتونی چشماتو کنترل کنی افکار ... داغونت میکنه و نمیذاره راحت باشی
و اساسا خطور فکر جنسی اصلا هم بد نیست ولی ادامه دادنش دست ماست و هر وقت هم که این افکار به ذهنت رسید سریع یه پرش افکار به سمت خدا داشته باشی همه چی حله در اوایل شاید یکم سختی بکشی ولی بعدش اصلا بهش فکر نمیکنی تا بخوای بری سراغش ولی اگر ادامه دادنشو دوست داری بدون که داری از گامهای شیطان پیروی میکنی و دروغ میگن کسایی که چشماشونو کنترل نمیکنن و به توجیه خودشون میگن حواسم خیلی جمع هست
اگر میخوای ترکش کنی مسلما باید سختی بکشی و بیخود هم نبوده که ترک شهوات به عنوان جهاد اکبر یاد شده
پوریا ملقب به تبسم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
0
من الان هفده سالمه و تقریبا یه ماهی هست که ترک کردم من از سیزده چهارده سالی معتادش شدم
هنوزم وقتی فکر میکنم به اعمالم اعصابم خورد میشه
و گریم میگیره
راهی که من ترک کردم:به نظر من خدا خواست که من ترک کنم چون من اصلا اهل مطالعه نیستم و هر کتابی رو دو سه صفحه میخونمو میندازم کنار ولی یه روز یه رمان برای ایمیل من ارسال شد من فرستده رو نمیشناختم ولی بعد ها فهمیدم زن عموم بوده
بهرحال من رمانو خوندم رمان خیلی احساسی بود
و مدام باعث به فکر فرو رفتن من میشد
از وقتی اون رمانو خوندم دیگه خود ارضایی نکردم و
نمازمم رو هم خوندم و واقا از خدا متشکرم از زن عموم هم متشکرم
البته سه چهار باری تو حموم وسوسه شدم که هر بار خودم یه بلایی سر خودم اوردم مثلا دو روز پیش پامو محکم کوبوندم به دیوار خیلی درد داشت ولی خب حواسمو پرت کرد الانم پامو ببینید جایی کبودی بزرگی روش هست بگزریم
اسم اون رمانه (سرگزشت یک تبسم)هست برید بخونیدش خوبه
البته ناگفته نماند از روزی که این کارو نمیکنم هم
خوشبخت تر شدم و هم عوارضش که(جوش و تیرگی پوست و افسردگی و لاغری شدید )بود از بین رفته.امید وارم هیچکس به این گناه الوده نشه یا اگه میشه بتونه بزارتش کنار
با تشکر. پوریا(ملقب به :تبسم)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
2
با سلام من 3 سالی هست که این عمل زشت رو انجام میدم الانم تقریبا هر روز استمنا میکنم و دیگه میشه گفت کاملا معتاد این عادت نکبت بار شدم و تو این ۳ سال کلی توبه کردم انواع و اقسام کارها رو انجام دادم که جلوی خودم رو بگیرم ولی نتونستم... شده که موقتا بخوام ترک کنم ولی بازم توبمو شکستم و دوباره درگیر این عمل زشت شدم ...
و الانم خیلی از عوارضش رو حس میکنم و از لحاظ روحی هم اصلا اوضاع خوبی ندارم و همش درگیر عذاب وجدانم ...
ولی هنوز امید دارم و مطمعنم اگه تمام تلاشمو بکنم از پس ترک این اعتیاد وحشتناک برمیام با کمک خدا و دیگه حتی طاقت این عمل زشت ضرراتش و سایر اسیب هاش رو هم ندارم و میخوام با تمام وجودم از امروز شروع به ترک کنم امیدوارم از پسش بر بیام کاملا پاک بشم برای شروع تا یک ماه و بعد فاصله میشه دو ماه و همینطور ادامه پیدا میکنه...به امید خدا که بتونم نفسم و شیطان رو شکست بدم.
و برای هرکسی هم که معتاد این کار شده از خدا میخوام که رهایی پیدا کنه ...
خواهش میکنم برام دعا کنید که نجات پیدا کنم...
التماس دعا و به امید موفقیت
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
1
0
من چند سال است که این کار را انجام می دهم به لطف خدا دیگر می خواهم این کار زشت را کنار بگذارم من در این چند سال همیشه چشمهایم درد میکرد کم انرژی بودم افسردگی میگرفتم افکارم به هم ریخته بود در زندگی شخصی با مشکلات جدی ای روبرو بودم کم عاطفه بودم پو سسم خراب شد تنگی نفس گرفته ام عذاب وجدان داشتم این جدید ها موهایم هم میریزند احساس خستگی داشتم و هزارتا مشکلات دیگر ولی می شود کنار گذاشت یکی از معصومین می فرماید یکبار خود ارضایی برابر با ان است که هفتاد بار با مادر خویش زنا کنید میتوانید با این حرف خود را متقاعد کنید اگر میخاهید زندگی خوبی داشته باشید اینکار را نکنید یکی دیگر از کارهایی که برای رفع این مشکل میتوانید روزه بگیرید تا توان خود را برای مقابله با خواهشهای نفس بالا ببرید با ترک این عمل موانع بزرگی از میان شما و سعادت برداشته می شودبه خدا توکل کنید
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
1
0
وااااااای پسر!!!!!
خدا کمکم کنه دیگه نکنم این کارو خستم کرده
ولی میخوام بدونم که چ فرقی بین رابطه ی جنسی با خود ارضایی هست؟!آخه تو جفتش طرف به ارگاسم میرسه؟!
و یه سوال دیگه این که مشکلاتش برای مغز جبران پذیر هست؟!
بد بخت
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
1
0
من از این کار میگرن گرفتم دیگه دارم دیونه میشم اما برا همیشه توبه کردم انشالا به یاری خدا دیگه این کار رو انجام نمیدم
برام دعا کنید
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۲
0
0
من چند سال بود این کار را انجام می‌دادم و کلی مشکل در زندگیم داشتم از جمله چشمدرد سر درد بی‌طاقتی،مریضی‌وبیماری و هزار گرفتاری و بدبختی دیگر با ترک این عمل کلی از گرفتاریهای زندگی‌ام از بین رفت و بقیه هم به مرور زمان از بین میرود من . دوستان به راحتی می‌شود این کار زشت را کنار گذاشت فقط باید باور داشت و یک کم هم اراده این یک کار بسیار زشت است که انسان را از انسانیت خارج میکند در اسلام هم احادیث‌و‌ روایات فراوانی در این مورد است یکی از امامان می فرمایند هر بار خود ارضایی برابر با ان است که فرد هفتاد بار با مادر خویش زنا کند اگر زندگی سالمی را میخواهید باید این کار را کنار گذاشت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
1
خدایا کمکم کن من هر روز این عمل رو انجام میدم و میخولم ترک کنم
بهلول حکیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
مرسین مفید بود
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
1
چه خب است قبل از انجام دادن هرکاری به عاقبتش بیندیشیم
یک انسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
1
1
من چند روز نزدم دارد کل مشکلات زندگیم حل میشود و ارامش میگیرم راحت میشود فقط بار اول نکردی دیگه نمی کنی فقط یک ازمون است برای من که اینجوری بود خیلی راحت است عوارضش هم به مرور ناپدید میشود
ان شاء الله بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
2
دوستان نامید نشید حتما حتما خدا کمکتون میکنه
در ضمن ان شاء الله اینطور بنویسید غیر این نوشتن یعنی کفر گفتن خدا
ایشاالله: خدارو به خاک سپردیم(نعوذبالله)
انشاالله: خدارو ما بوجود آوردیم(نعوذبالله)
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
عمل خیلی زشت و وقیحی هست
خدایا کمکم کن
سی دی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
1
به نظرم نمیشه یک دفه ایی خودارضایی رو ترک کرد اما میشه کمتر اینکارو انجام داد مثلا هفته ای یکبار.اینطوری آسیب کمتری میبینیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
1
بزن بابا این ها همه نمیشه
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
1
سلام من ۲۷ ساله و چندین ساله که دارم این کارو انجام میده. واقعا خسته شدم. به خدا اعتماد به نفسم شده صفر . دارم نابودیمو می بینم. اصلا نمیتونم به قرآن تصمیم بگیرم. مغزم شده پر از تصاویر و فیلمهای تحریک آمیز . خیلی سخته برام تمرکز کردن . کلاسمو ک میرم به خدا روز بعد یادم نمیاد چی خوندیم سر کلاس. خیلی خیلی خیلی زود سر هر چیز کوچیکی عصبی میشم. واقعا این یه نوع اعتیاد وحشتناکه . توروخدا اینکارو نکنید . خدایا یعنی میشه من اینکارو ترک کنم ؟
تتتت
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
2
سلام من حدودا هفت ساله که این مریضی انجام میدم و به بیماری هایی مبتلا شدم که حتی فکرشم نمیتونید بکنید من اینارو رتبه بندی میکنم خودتون قضاوت کنید
1 به وجود آمدن دیسک کمر وخیم که باعث شد عمل کنم
2 سرما خوردگی زود به زود به علت ضعیف شدن بدن
3 ضعیف شدن چشم هام
4 عصبی شدن، سر درد، مشکلاته قلبی
به خدا وقتی دیسک کمر داشتم نمیتونستم راه برم بهترین دوران زندگیم تو خونه خوابیده بودم حسرت اینو داشتم که حداقل بتونم یک قدم راه برم واقعا دوس داشتم فقط یک شب بدون درد بخوابم همه ی اینا به خاطر کمبود بخاطر اینکه وقتی یک زن میدیدم نمیتونستم خودمو کنترل کنم
خواهش میکنم دیگه خودارضایی نکنید خواهش میکنم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
1
0
سلام دوستان خیلی مطالب عالی بود که برای اولین بارخوندم. ببخشید من حدود۵سال شهوت ریختم اگه ترک کنم تمام مشکلاتی که دارم خود به خود حل می شود یابایدکاری انجام داد
آرش
Germany
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
2
الان یکی بم بگه خود ارضایی نکنم چیکار کنم؟ اگه شهوت بد بود که آفریده نمیشد، اونم که چقدر حدیث در بارش اومد که برای زن و شوهر ثواب داره. از یه طرف ازدواج بخاطر وضع اقتصادی تقریبا ممکن نیست، از یه طرف خود ارضایی گناهه و مشکل سازه. از طرفی هم که با هر دختری آشنا میشم خیانت کار ازاب در میاد، به ما میرسه میشه باکره مقدس ازون ور با یکی دیگه میخوابه. خب. یکی لطف کنه راه حل واسه این شهوت تموم نشدیو آتیشه وحشتناکم بده. بِبُرمش بندازم دور خوبه آیا؟ خودمم دیگه خسته شدم. الان 15 ساله که کارم شده. دیگه استادم برا خودم.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
2
0
به خدا توکل میکنیم .... از همین الان توبه کنیم و با خدا پیمان ببندیم که دیگه این کارو نکنیم و از خدا بخوایم که کمکمون کنه ... خدایا به بزرگیت قسمت میدیم که این کارو دیگه انجام ندیم و برای همیشه بزاریمش کنار .. اقایون خانوما از همین الان با خدا پیمان ببندید و از همین الان توبه کنیم ... یا علی مدد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
0
0
به خدا توکل میکنیم .... از همین الان توبه کنیم و با خدا پیمان ببندیم که دیگه این کارو نکنیم و از خدا بخوایم که کمکمون کنه ... خدایا به بزرگیت قسمت میدیم که این کارو دیگه انجام ندیم و برای همیشه بزاریمش کنار .. اقایون خانوما از همین الان با خدا پیمان ببندید و از همین الان توبه کنیم ... یا علی مدد
محسن
Canada
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
1
1
دوستان چرا فقد پسرا از نظر میزارن؟؟؟؟ مگه دخترا خود ارضایی نمیکنن ! اونا هم بنویسن
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
0
باسلام
من میخوام دلیل جوش های صورت و یرهم ریختگی صورت را بهتئن بگم
وقتی شما این عمل زشت را انجام میدهید اب خون کم می شود بنابراین غلظت خون زیاد می شود و چربی خون بالا میرود باعپ ایجاد جوش در مویرگ های نازک می شود که بیشتر در صورت است
در امدن موی صورت به صورت نا هنجار نیز به دلیل کمبود هورمون جنسی است که شما با این کار همه ی ان ها را دور میریزید و مقدار کمی به صورت شما میرسد
اب خون بعد ار48ساعت شروع به تشکیل شدن میکند که تا6 ماه طول میکشد و صورتتان به حالت قبلی بر میگردد
ازتون خواهش میکنم انقدر از این بیضه ها کار نکشید یه روزی میشه شما از اون ها کار میخواهید ولی اونا قدرت انجام کار را ندارد و باید خجالت همسر خود را بکشید
اگه سوالی هست ما در خدمتیم
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
3
باسلام
من میخوام دلیل جوش های صورت و یرهم ریختگی صورت را بهتئن بگم
وقتی شما این عمل زشت را انجام میدهید اب خون کم می شود بنابراین غلظت خون زیاد می شود و چربی خون بالا میرود باعپ ایجاد جوش در مویرگ های نازک می شود که بیشتر در صورت است
در امدن موی صورت به صورت نا هنجار نیز به دلیل کمبود هورمون جنسی است که شما با این کار همه ی ان ها را دور میریزید و مقدار کمی به صورت شما میرسد
اب خون بعد ار48ساعت شروع به تشکیل شدن میکند که تا6 ماه طول میکشد و صورتتان به حالت قبلی بر میگردد
ازتون خواهش میکنم انقدر از این بیضه ها کار نکشید یه روزی میشه شما از اون ها کار میخواهید ولی اونا قدرت انجام کار را ندارد و باید خجالت همسر خود را بکشید
اگه سوالی هست ما در خدمتیم
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
1
با سلام
به نظر من باید بهترین درمان اینه که دلتون برای خودتون بسوزه من خودم برای اینکه دوستانم رو به ترک وادار کنم کاری کردم که انها خودشان از کار خودشان ناراحت شوند و از روی دلسوزی دیگر این کار را نکردند
مطمـئن باشید موقعی که اینکار را ترک کردید توی قلبتان یک نگرانی به وجود میاید که فقط با نماز بر طرف می شود
با تشکر
Milad F Mari1
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
2
خیلی ممنون......شنید ام که در اسلام کسی که استمنا‌ میکندگناه کبیره است چون امانتی است که خدا به انسان بخشیده تا ادامه نسل دهد و بازهم شنیده ام که استمنا کننده ملعون است
WARRIOR
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
1
1
ترس بدنمو برداشت درسته سخته ولی چاره دیگه ای نداریم.در ضمن تازه فهمیدم جوش های روی صورتم از کجا اومدن با تشکر از مدیران سایت.
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
1
0
با سلام
یک تدکر بدهم
شما موقعی که شهوتتان به اوج میرسد ا ب بی رنگی از بدن خارج می شود و تنها فرق ان با منی این است که اسپرم با ان مخلوط نیست موقعی که این اب خارج می شود یعنی شهوت به اوج می رسه و کارش هم اینه که لوله های الات رو لغزنده میکنه برای استمنا این شهوت پنهانی که به ان تشنکی مجاری گفته می شود تا دو و سه روز ئست از سرتون بر نمیداره و تنها راه از بین بردن ان ادرار به صورت مکرر است که باعث پاک شدن مجرا می شود
مراقب خود باشید با تشکر
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
1
2
این حرف های شما پشتوانه ی علمی نداره، لطفا با ذکر منبع مطلب بگذارید، به عنوان مثال خودارضایی با انزال زود رس هیچ ربطی نداره و در هیچ منبع علمی ارتباط این دو اثبات نشده
Abtin
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
1
خیلی مقاله خوبی بود به نظر من بهترین راه سرکوبه البته نباید هدفمون از ازدواج امیال حیوانی باشه بلکه اهداف در شأن انسان باشه
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
1
سلام 37سالمه 5ساله درگیر این قضیه هستم روزی دوبارشده سه بارچهار باراوایلش معلوم نمیکرد ولی الان سوت کشیدن گوش ضعف بی حالی سردرد منگی حالم بده تاری چشم درد سینوسها پا درد آزمایش رفتم سالمم ام آرآی آزسرم گرفتم سالمه ولی حال خوبی ندارم خودم میدونم ازچیه میخام ترک کنم انشالا هرکی هم میگه خود ارضایی عوارض نداره غلط کرده چون دردراز مدت عوارضش میزنه بیرون
فرهاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
1
1
من فرهاد ۳سال پاک
یه معتاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
1
من سه ساله دارم میزنم..انقد اعصب های بدنم ضعیف شده دارم فلج میشم...بخاطر خودتون نزنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
1
0
یه سوال
soheil
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
1
0
دوستان عزیز من ۱۲ ساله هستم و میدونم که خیلی زود به این کار بد روی اوردم و همش یخاطر دوستان بد بوده
و من با خود ارضایی های مکرر به بلوغ رسیدم و تا الان سه بار ترک کردم ولی دوباره به این کار روی اوردم و تنها راه ترک خور ارضایی این است که هر موقع ذهن شما به این کار پرت شد سریعا مطالب عوارض خود ارضایی رو بخونید . موفق باشید.
پشیمون
Germany
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
سلام دوستان عزیز اول از همه از خدا تقاضا می کنم که به مهمه پسران و دختران این سرزمین کمک کنه تا بتونن خود ارضایی و ترک کنن . اما من... حدود سه سالی میشد خود ارضایی میکردم درست مثل شما که همین الان این مطلبو میخونید فکر میکردم ترک خود ارضایی غیر ممکنه اما نیست . یه بار که خود ارضایی کردم بعدش به خودم اومدم رفتم تو آینه خودمو نگاه کردم موهام ریزش پیدا کرده بود صورتم جوش زده بود کمرم درد میکرد و هزار تا مشکل دیگه که خودم ازش خبر ندارم اومدم تو اینترنت و درباره مضرات و راه های ترک خود ارضایی خوندم سرتونو درد نیارم ترک کردم اونم یک ماه یک ماه پاکِ پاک بودم خیلی خوشحال بودم و حالمم خیلی بهتر شده بود اصلا احساس گناه نمی کردم تا اینکه یه بار رفتم حموم و فقط برای چند ثانیه غافل شدم که دیدم دوباره گرفتار شدم خلاصه دوستان قصدم این بود که بگم ترک کنید خدا کمکتون میکنه و وقتی هم که ترک کردید حتی یک ثانیه هم از خودتون غافل نشید و یا نگید که همین یه بار من اگه خدا کمکم کنه از همین امروز تو ترکم بعد از ماه رمضون میامو بهتون خبر ترکمو میدم . موفق باشید‌‌...
یا حق...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
1
خیلی ممنون از راهنمایی خوبتون امید وارم هر چه زود تر از شرش خلاص شم
danial
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
2
0
سلام من خیلی وقته که این کارو انجام میدم الانم 16سالمه از نظر زیبایی مشکلی ندارم اینم حرف خودم نیست از نظر قدرت بدنی هم مشکلی ندارم رابطه عاشقانه با جنس مخالفم که داخل یه سایت دیگ بود فایده ای نداره بدنسازی هم که دوستان اشاره کردن بد نیست ولی من خودم داخل تیم استان واترپلو هستم کم بود نفس داخل مسابقات فهمیده میشه وقتی هم که بخواهی بزاری کنار تا چند روز کمرت درد میگیره اذیت میشی ولی حدودا بعد یه هفته خوب میشی و وسوسه هم کم تر میشه ولی خیلی سخته همون هفته ولی خوب ناچارم از الان بزارم کنار چون داخل امتحانا هستم درسا که تو ذهنم نمیره هیچ چشمامم نمیبینه تقلب کنم(((((-:
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
1
1
ممنون از مطلاباطون
مطلب های شما باعث شد که من دیگه خودارضایی رو کنار بزارم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
1
0
من الان حدود یه ساله خودآرایی رو ترک کردم ولی اتفاقات زیادی سرم اومده زود عصبی میشم سطح ضریب هوشی خیلی خیلی اومده پایین کمرم قوس برداشته و بدم و ماهیچه هام هر روزچی کوچیک میشه کمرم رفته تو شکمم حافظه ام ضعیف شده و خیلی چیزای دیگه که نمیتونم بگم.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
1
0
من الان حدود یه ساله خودآرایی رو ترک کردم ولی اتفاقات زیادی سرم اومده زود عصبی میشم سطح ضریب هوشی خیلی خیلی اومده پایین کمرم قوس برداشته و بدم و ماهیچه هام هر روزچی کوچیک میشه کمرم رفته تو شکمم حافظه ام ضعیف شده و خیلی چیزای دیگه که نمیتونم بگم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
2
خیلی وقته عادت کردم خیلی سخته ترک کردنش
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
2
ممنون از متن هاتون
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
2
ممنون از متن هاتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
1
1
از همین لحظه ترک میکنم و توبه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
2
خدا خیرتون بده من یه سال و نیمی هست دچارش شدم.
اگه کسی می تونه کمک بیشتری بهم کنه باهام از طریق واتساپ یا تلگرام در ارتباط باشه
09010515284
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
1
واقعا متشکرم از اطلاعاتتان منو از این بیماری نفرت انگیز نجات دادید خدا خیرتون بده که مردم رو از راه غلط به راه درست هدایت میکنید
ارمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
باسلام
اقای علیرضا موقعی که ادم خود ارضلیی را ترک میکند عوارضی داره که نسبت بخود خود ارضاای کمتره مثل یع زهریه که شما به ان معتاد بودید و حالا که خوب در حال خوب شدن است عوارضی داره از لحاط دین انسان موقعی که چهل بار این کار را نکرد
می تواند بگوید دارم ترک می کنم و وقتی سه سال این کار را نکد می تواند بگوید ترک کردم
با تشکر
یک معتاد
Netherlands
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
1
0
ممنون ازمطالب خوبتون ولی ای کاش دارویی چیزی هم پیشنهاد میکردید به هرحال میزارمش کنارراستی نماز اول وقت یادتون نره
عرشیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
1
من خودمم خود ارضایی میکنم اما اگه خود ارضایی نکنیم با چی شهوت از بین ببریم کسایی که میگن ازدواج خب شرایط ازدواجم نداریم خونوادها سخت گیرناز دواز برا سکس ارزش نداره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
مشکل میگرن دارم براهمین سراغ خودارضاع شدن کشیده میشم
عبد حقیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
باعرض سلام وخداقوت خدمت مدیریت سایت بابت مطالب زیبا ودوستان عزیز خودم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
3
سلام بیست سال دارم دوستان گلم پسری هستم که با شماها فرق دارم یعنی آدم خاصی هستم من از چهارده سالگی خودارضایی میکردم الان سه ماهه به حول قوه اللهی ترک کرده ام اراده میخواهد اراده ای که قلبت اللهی باشد خدایی باشد کتب عرفانی بیشتر بخوانید یادت آخرت فلسفه شیخ اشراق ببینید اگر از اهل ایمان باشید با خوندن ان مطالب و اینکه استمنا گناه کبیره است قلبتان به لرزه مبیاد و ضمیر ناخودآگاه تان از لذات دنیوی و شهوات بیرون میاد فقط اگر اهل ایمان باشی ترک خودارضایی هیچوقت با قرص و قانع کردن خودتو و ...فرو نمیکشه فقط باید مهر اللهی رو در قلبت بیدار کنی و تهذیب نفس کنی و از مناعت طبع برخوردار گردی واسه منم سخته بچه ها ولی اگر قلبت در مرحله اخلاص قرار بدی چیزی تلخ تر از این لذات نیست اینکه گفتم آدم خاصی هستم چون فرقم با شماها اینکه درد همه شما زمانی انشالله با ازدواج پایان میپذیرد ولی حقیقت اینکه من اصلا به جنس مخالف هیچ رغبت ندارم و برعکس به جنس موافق و همجنسم گرایش دارم یعنی همجنسگرا هستم و باید تا آخر عمر این طوری عمرم سپری کنم درسته افرادی مثل من هستند که از طریق لواط ( آمیزش مرد با مرد ) امیال جنسی شون رو فرو کش میکنن ولی اعتقادات و اصول اخلاقی و قلب همچین کار حرام رو اجازه نمیده ولی چه میشه کرد ذاتا این مدلی هستم من خدایی دارم که همدمم اوست لطفا در صورت امکان منو هم دعا کنید یا انتقاد لطفا بگین ممنون . از چه شهوت قدم بیرون گذار / تا عزیز مصر و کنعانت کنند .
Maral
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
0
0
خودم ترك كردم اينشاالله شماهم ترك كنيد
شیرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
2
پدر مادر ها چه کمکی می تونن به بچه ها بکنن؟من متوجه این مشکل پسرم شده ام ولی با با باش اختلاف نظر دارم اون میگه اشکالی نداره خود ارضایی بهتره تا بره بیرون به دختری رو حامله کنه شب وروزدارم غصه می خورم دارم دیونه میشم چیکار کنم
پاسخ ها
از وطن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
شیرین خانم شوهرتان درست م می فرمایند چاره ای جز این نیست همه اهل این کار بودند وهستند بیشترین ضربه را گناه خواندن این کار به جوانان می زند تا به
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
1
خیلی ممنون از مطالب زیبا تون واقا اثرگذار بود من هم به شما قول میدهم از امروز این کار زشت رو ترک کنم
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
0
ممنون از همتون
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
0
لطفا راهای ترک خودارزایی هم بزارید
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
1
لطفا راهای ترک خودارزایی هم بزارید
شهريار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
سلام دوستان خوب انشاالله به اميد خداوند بزرك اين مشكل رو حل كنيد فقط با ياد خدا دل ها اروم ميشه اكر عاشق خدا باشين اكه بفهمين خداوند چقد به شما مهبت ميكنه هيچ وقت اين كار زشت رو انجام نميديد فقط به نزديك شدن به اهل بيت ميتونيد از شر اين كار خلاص بشيد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
1
سلام من تقریبا 1ساله که این کار رو ترک کردم راه ترک من از این بیماری این بود که هروقت خودارضایی می کردم تو تقویم دفترم اون روز رو علامت می زدم و اسم اون روز رو میزاشتم روز سوخته تلاش می کردم دیگه این کا رو نکنم اولش خیلی سخت بود اما شد
Mra
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
1
0
نتموم شد ها
ناشناس
Germany
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
دم.همتون.گرم
.به.خاطرروراستی
ناشناس
Germany
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
0
دم.همتون.گرم
.به.خاطرروراستی
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
1
2
سلام
اگه به این فایلها که روش جلوگیری از گناههو میگه گوش کنین و عمل کنین بدون شک از این مشکل خلاص میشین
حتما امتحان کنین
http://dl.masaf.ir/Ba-Ostad/Sokhanrani/Sayer-Hamyashha/Tehran/Tehran%20-/Ramazan1393/www.masaf.ir-
OstadRaefiPour-Ramazan1393-Shab1.24.mp3

http://dl.masaf.ir/Ba-Ostad/Sokhanrani/Sayer-Hamyashha/Tehran/Tehran%20-/Ramazan1393/www.masaf.ir-OstadRaefiPour-Ramazan1393-Shab2.24.mp3

http://dl.masaf.ir/Ba-Ostad/Sokhanrani/Sayer-Hamyashha/Tehran/Tehran%20-/Ramazan1393/www.masaf.ir-OstadRaefiPour-Ramazan1393-Shab3.24.mp3

http://dl.masaf.ir/Ba-Ostad/Sokhanrani/Sayer-Hamyashha/Tehran/Tehran%20-/Ramazan1393/www.masaf.ir-OstadRaefiPour-Ramazan1393-Shab4.24.mp3

http://dl.masaf.ir/Ba-Ostad/Sokhanrani/Sayer-Hamyashha/Tehran/Tehran%20-/Ramazan1393/www.masaf.ir-OstadRaefiPour-Ramazan1393-Shab5.24.mp3

http://dl.masaf.ir/Ba-Ostad/Sokhanrani/Sayer-Hamyashha/Tehran/Tehran%20-/Ramazan1393/www.masaf.ir-OstadRaefiPour-Ramazan1393-Shab6.24.mp3

لظفا از دعای خیرتون بی نصیبم نکنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
1
سلام من امیر هستم خود ارزای یک مرگ روحی است وباعث بد بیاری مشود ومارا ازخدا دور می کند خدایا مارا از این بیماری دو فرم
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
1
1
خاک تو سرتون سگ از این کارا میکنه
از زبان یه دکتر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
1
2
﴿ راهی که دنبالشی اینجاست و لطفا تا آخر بخونید﴾
به نظر من اینا کارا رو اگه رعایت کنید هیچ وقت دیگه این عمل رو انجام نمیدید.
1_ روزی دوتا ربع ساعت آهنگ یوگا بزارید و به خودتون تلقین کنید که من نفس ندارم.شاید مسخرتون بیاد ولی از نظر کسی که این کاره بوده و با افراد زیادی بحث داشته میشنوید .
«« من بابام دکتره مامانم روانشناسه خودم دانشجو ام از بهترین دانشگاه های تهران و برادم در کشور بلغارستان روانشناسا رو درس میده حاظر م قسم بخورم با این روش تلقین تاابد از شر شهوت خلاص میشید »» عمل کنید و نتیجشو تو همین سایت به اشتراک بزارید.
از مهم ترین ویژگی هایش اینه که دیگه اصلا به فکر تون افکار نمیاد و اگه تو خواب هم خواستید با زن ها جنب بشید از اونا روتون رو برمیگردونید و هیچ وقت چیزی به عنوان اسپرم در وجودتون نیست چون نا خود آگاه شما اونو قبول کرده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
1
من 4ساله که خود ارضایی دارم وکلیسیم بدنمم خیلی کم کم شده ورشد قدم هم متوقف شده ایا بد از ترک عوارش از بین میره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
0
0
من 4ساله که خود ارضایی دارم وکلیسیم بدنمم خیلی کم کم شده ورشد قدم هم متوقف شده ایا بد از ترک عوارش از بین میره؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
1
لا اله الا الله
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
1
ترک میکنم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
2
سلام من الان سه ماه هست که این کار رو میکنم دعا کنید به امید خدا بتونم ترک کنم هر سه روز یک بار هست
ممد
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
2
اینا همش بخاطر اینه ک ی بچ رو همون اوایل نوجوانی مطلع نمیکننن.اگ اینارو همون اول راه بگن هشتاد درصد خود ارضایی بین افراد ریشکن میشه.
امید
United States of America
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
4
0
من اتفاقا انجام میدم و خیلی هم ازش لذت میبرم (اصلا هم لاغر نیستم، مشکل روحی عاطفی و اینایی که شما گفتین رو هم ندارم )(بیش از 7 سال هم هست که هر وقت جنس مخالفی نداشته باشم که با اون لذت ببرم میام سراغ خود ارضایی)
کل مطالبی که گفتین در مورد من غلطه به معنای کامل
دوسش دارم و ازشم لذت میبرم
پاسخ ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
داش مطمعنی خودارضایی میکنی چون من 1 ماه شروع کردم چشمام گوده
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
4
1
بنظرم خودارضايي از پست ترين كارهايي است كه يك انسان ميتونه انجام بده
اين بيماري هايي كه توسايت مطرح شده يكي از مهمترينش ضعف اندام و كمر درد شديد ميگيرين .الان ٢٦ سالمه كه ١سالي هست نزدم(خود ارضايي) ده سالي ميشد كه اين بيماري داشتم..باوركنيد بخدا قسم همين ماه مبارك قسم اين خودارضايي باعث شد كمر درد شديد بگيرم تا حدي كه نتونم يك كيلو چيزي از زمين بردارم..يه سالي هست باشگاه ميرم دارم خوب ميشم
تصميم سختي نيست اسمون به زمين نمياد كه اگه خودارضايي نكنيد
موفق باشين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
2
برادر اینا که نمیگن بربن دوست دختر پیدا کنین میگن برین ازدواج کنین
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
1
1
حمید هستم ی معتاد
مطالب عالی بود از همین ساعت میزارم کنار و با توکل ب خدا از این عمل زشت دست میکشم
من میتونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
2
2
خدایا اشتباه کردم کمکم کن خدایا به امید تو
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0
3
منم ازامشب تركش مي كنم ازش خيلي بدم مياد بانام خدا واراده ي خودم امشب شروع مي كنم
علیرضا
France
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
2
0
سلام .من خود ارزایی رو ترک کردم ولی اخرین باری که زدم رنگ منی من زرد بود...یک بار هم برای اینکه ببینم رفع شده یا نه دوباره دست به این عمل زدم ولی باز زرد بود...لطفا کمکم کنید چون به پدر و مادرم نمیتونم بگم...
میثم
Netherlands
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
2
1
سلام و سلام
باید بگم خود ارضای سرتاسر ظرر و ترک ان سر شار از فواید من خودم نزدیک چند هفته گذاشتم کنار و نماز هم میخونم اگه این کار ادامه پیدا کنه دچاره صدها مرض میشوید و لاغر و لاغرتر هر روز که بگذره بدتر میشید و این کاریه که خدا لعنت کرده به کسای که خود ارضای میکنن و عذاب قبر داده بذاید کنار.........
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
2
0
دوستان اگه کم بزنید ضرر نداره . هر چی باشه بهتر از سیگار کشیدنه خخخ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
3
1
بعد از خوندن این مطالب این کارمو کنار میزارم یقین دترم که میتونم
مهراب
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
1
0
سلام.من دستم را زدم به قرآن که ترکش کنم ولی نمیشه کمک کنید. ایشالاه ترک میکنم یاعلی
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
0
0
ممنون از مطالب خودتون که مرا از خواب بیدار کردید
علی اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۲
1
0
ممنون از مطالب خودتون که مرا از خواب بیدار کردید
ناشناس
Canada
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
1
0
من خودم عوارزخودارزایی راتجربه کردم حرچیزی کی درموردخودارزایی میگن راست مگن واغعتدارد لوطفان این عمل کثیف راکنار بگزارید اگرمی خواحیدزندگی داشته باشید
Senator
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
1
1
خودارضایی کاره بدیه همه میدونن نیاز نیست بگید کسی که توان ازدواج ندارم شهوتشم اذیت می‌کنه چجوری میتونه ترک کنه انگار ارادیه مثله اینکه گرسنه و تشنه ای نه آب بخوری نه غذا ترک خودارضایی ی چیز مزخرفه که ترکش غیر ممکنه چون نیاز جنسی تموم نمیشه غیر قابل کنترل هست وقتی موقعش بشه نیاز ب تخلیه داره آدم چ زن چ مرد پس خواهشن نصیحت نکنید ، در ضمن وقتی بزنه بالا عوارض نمی‌شناسه اگه عوارضش مرگ آنی هم باشه انجام میشه وسلام .
Senator
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
1
1
خودارضایی کاره بدیه همه میدونن نیاز نیست بگید کسی که توان ازدواج ندارم شهوتشم اذیت می‌کنه چجوری میتونه ترک کنه انگار ارادیه مثله اینکه گرسنه و تشنه ای نه آب بخوری نه غذا ترک خودارضایی ی چیز مزخرفه که ترکش غیر ممکنه چون نیاز جنسی تموم نمیشه غیر قابل کنترل هست وقتی موقعش بشه نیاز ب تخلیه داره آدم چ زن چ مرد پس خواهشن نصیحت نکنید ، در ضمن وقتی بزنه بالا عوارض نمی‌شناسه اگه عوارضش مرگ آنی هم باشه انجام میشه وسلام .
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
0
1
سلام.
آیا با ترک این کار مشکل بی اختیاری ادرار حل میشه یا مراجعه ب پزشک داره؟
امیر محمد
Afghanistan
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
1
1
منم یکی از همین آدمهای هستم که به دام این شهوت افتاده ام...
بعد از خواندن این مطالب منم تصمیم به ترک این عمل گرفتم...
دوتا سوال دارم...
۱:بعد از ترک این عمل قد و زیبایی که داشتم بر میگرده...؟
۲:مشکلات ماننده زود انزالی...درد کمر و...خوب میشه...؟
و در اخر ممنون از این مطالبتون...
امیر محمد
Afghanistan
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
2
منم یکی از همین آدمهای هستم که به دام این شهوت افتاده ام...
بعد از خواندن این مطالب منم تصمیم به ترک این عمل گرفتم...
دوتا سوال دارم...
۱:بعد از ترک این عمل قد و زیبایی که داشتم بر میگرده...؟
۲:مشکلات ماننده زود انزالی...درد کمر و...خوب میشه...؟
و در اخر ممنون از این مطالبتون...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
0
میزارم کنار
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
1
0
سلام به همه توروخدادیگه خود ارضایی نکنین دارم عوارضشو میبینم همین امشب زدم اما دیگه نمیزنم چاکر همتون حمید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
1
سلام به همه توروخدادیگه خود ارضایی نکنین دارم عوارضشو میبینم همین امشب زدم اما دیگه نمیزنم چاکر همتون حمید
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
1
0
به امید خدامن از همین امروز یعنی 22 تیر ماه ترک میکنم به دوستانمم توصیه میکنم که از چشمشون مراقبت کنن یا علی
میلاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
به امید خدامن از همین امروز یعنی 22 تیر ماه ترک میکنم به دوستانمم توصیه میکنم که از چشمشون مراقبت کنن یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
1
0
سلام واقعا نابود کنندس من دوازده ساله این کارو انجام میدم الان25 سالمه
mohamad14
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
1
من 14 سالمه 2 ساله دارم خود ارضایی میکتم..یعنیی از این سن دارم زندگی مو نابود میکنم کمکم کنید.......
یکی بود یکی نبود
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
2
0
سلام من از 14سالگی دارم اینکارو میکنم الان 31سالمه واقعا به این نتیجه رسیدم که خود ارضایی هیچ ضرری نداره .نزدیک به 18ساله دارم اینکارو میکنم. نه چشمام ضعیفه-نه گودی کمر دارم -نه هیچ مورد دیگه ایی در کل میخوام بگم کار بیهوده ایی هستش فقط بدن به صورت مکانیکی یه سیکلی رو انجام میده البته با فرمانیکه روح ومغز بهش میدن وحرف اون دوستمون که بالا گفتن فقط انرژی ادم گرفته میشه بدن نیاز به تجدید قوا داره.تمام سایت هارو این همه سال زیرو رو کردم هیچ کدام از متخصصان پزشک تو تمام دنیا هیچ عوارضی روبراش عنوان نکردن اینکه میگن -قران بخوان -نذر بکن و..... واقعا خنده دا بود این یعنی جی اخه .اونیکه مسلمان نیست اون باید چیکار بکنه نه قران داره نه نذر و... به هرحال این حرفهای غیر حرفه ایی وپزشکی خنده داره .
تورج
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
1
1
من ۳سال که دارم این کار زشت رو انجام میدم ولی یه ماهه که دارم سعی میکنم ارو اروم ترک کنم ولی دوستان یه نکته ترک کردن این کار یه دفعه ای ای نمیشه شما باید اروم اروم ترک کنید مثلا بار اول یه هفته ازش گذشته باشه بار دوم دوهفته بارسوم بیشترو بیشترو فاصله بندازین این تنها راه برای ترک کردن این کثیفو زشته
شایان
Germany
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
1
من خیلی معتاداین کار شدم ولی الان تصمیم به ترک این کار گرفتم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
0
1
من میخوام ترک کنم،دعام کنید :-)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
0
1
دیگه انجام‌نمیدم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۹
0
0
سلام من فکر کنم ۲ سال هست خود ارضایی میکردم هربار هم که خواستم ترک کنم نمیتوانستم ۱ یا ۲ ماه این عمل زشت را انجام نمیدادم و دوباره بعد از ۱یا ۲ ماه به سراغ آن میرفتم دیگر میخواهم ترک کنم اگه خدا بخواد ۱ یا ۲ روز دیگر می خواهم غسل کنم و دیگه این عمل زشت را انجام ندهم تو رو خدا برام دعا کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
0
2
ممنون از مطالب خوبتون ولی اگه جواب پاسخ هاهم زیرشون نوشته بودین خیلی خیلی بهتر میشد ممنون که منو آگاه کردین
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
1
واقعا علایمش درسته من الان س چهارساله خودارضایی میکنم خیلیم سعی کردم ترک کنم ولی فقط ١۵روز تونستم وتو اون چند روز واقعا تاثیر داشت انرژی بدنم بشدت زیاد شده بود تمرکزم رفت بالا ولی نتونستم تحمل کنم واقعا مضرانش درسته من هم تنگی نفس دارمهم عینکی شدم هم واقعا قیافم خراب شده شمارو جون هرکسی دوسدارید ترک کنید من امشب دوباره سعی میکنم ترک کنم ممنون
king
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
0
0
تشکر
این مطلب خیلی کمکم کرد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
0
1
امیرم یک معتاد،الان باتوکل برخدا یک ماه پاکم خیلی خوشحالم و نمازم و شروع کردم اصلا زندگیم تغیرکرده خداروشکرمی کنم ازکمکی که به من کرد
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
1
امیرم یک معتاد،،اول ازهمه چیز وقتی پاکی خداروشکرکن من یه چیزبه شمادوستای گلم میگم مهمترین اثرخودارضایی نگاه به فیلم هاغیراخلاقی است پس خواهش میکنم نگاه نکنید وخواهش میکنم نظراتتونو بفرستید من هرروز و شب باشمادرد و دل میکنم،،باتشکر:امیر
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
0
امیرم یک معتاد،،اول ازهمه چیز وقتی پاکی خداروشکرکن من یه چیزبه شمادوستای گلم میگم مهمترین اثرخودارضایی نگاه به فیلم هاغیراخلاقی است پس خواهش میکنم نگاه نکنید وخواهش میکنم نظراتتونو بفرستید من هرروز و شب باشمادرد و دل میکنم،،باتشکر:امیر
ناشناس
Netherlands
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
1
0
منم هی میخام این عادتو ترک کنم ولی هر دفعه که این تصمیمو میگیرم،الکسیس کار جدید میده بیرون و.......
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
0
1
من نزدیک به یک ساله خود ارضایی دارم..همش میخام ترک کنم ولی نمیشه خواهش میکنم کمکم کنید
تو رو خدا بخون
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
0
من نزدیک به هشت سال این کارو انجام میدادم .میخواستم به کسایی که نظر منو میخونن بگم اگه خود ارضایی از ی حدی بگذره انسان موجودیت خودش رو از دست میده
تا به درد من دچار نشید نمیتونید بفهمید چی میگم فقط به شما بگم در طول روز چند بار به ادم بودن یا وجود داشتن و نداشتن خود شک میکنید
دچار توحم وحشتناک میشید
حتی انجام کلیه کارهای عادی زندگی واستون سخت میشه
حافظه شما به شدت تحلیل میره
ضرر هایی که به جسم وارد میشه که این قدر زیادن که میشه ی کتاب در موردش نوشت
خود ارضایی حتی قادره شما رو به لوکنت زبون بندازه و حتی میتونه دست خط شما رو تغییر بده
به خدا تموم حرفام حقیقت چون تجربه کردمخواهش میکنم ترکش کنید
راه های بالایی هیچ کدوم درست نیستند
تنها راه ترکش
اینه که وقتی اومد سراغت بلند شو وضو بگیر و دو رکعت نماز بخون
این کارو بکن اگه نتیجه نگرفتی هرچی میخواید به من بگو یا حق
مبارز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
1
سلام من الان 17سال سن دارم تو 15سالگی دچار این بیماری شدم و بعد از کلی مبارزه ترکش کردم ب طور کامل ولی الان یک ماهه ک دوباره گرفتارش شدم و وقتی ک اعصبانی میشم انجام میدم
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
1
سلام علیکم . از خدا می خوام همه ی کسایی که به این بیماری مبتلا شدن را نجات بده و نزاره کسه دیگه ای به این بدبختی بی افته...
من می خواستم راه حل خودم که باهاش فعلا تونستم چند روزی از خود ارضایی دوری کنم و مطمئنم تا چند ماه دیگه هم می تونم براتون بگم ؛ خیلی سادست ؛ یه دستبند خریدم اسم الله روش حک شده و بستم به دستم به خاطر همونه که هر وقت می خوام اینکارو کنم این دستبند رو میبینم و پشیمون میشم طوری که چند ساعت توی خلوت می تونم بمونم! شما که میخواین ترکش کنین ، این راه رو هم امتحان کنین...
امید
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
1
نوشته های بیشتری درباره خودارضایی بنویسید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
2
فقط یه سوال آیا بعد از ترک همهی عوارض رفع میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
1
خخخخخخخ اشکال نداره ترکش وقت میخواد و اراده قوی ولی سخته
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
0
1
امیرم یک معتاد،،بازم خداروشکرمیکنم که پاکم،وشمادوستان گلم من بابت این کارناپسندنزدپزشکم رفتم وتاکیدپزشک فقط این بودکه فیلم وعکس های غیراخلاقی نبینیم دوستانم تمناوخواهش میکنم به خودتون رحم کنید واین کارو انجام ندید این کردار اسمش مرگ خاموشه ازهمین الان پاک شو
خاکتون؛امیر،،،،،،آیدی من درخدمتتونم(amirnolove09@)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
1
سلام
دوستان من 33 سالمه 17 سال خود ارضاعی کردم هر روز و هر شب تصمیم به ترک گرفتم الان چند ساله اما نشد
سعی کنید اصلا سمتش نرید چون معتاد بشین دیگه نمیتونین ترک کنید تازه معتاددیدن فیلم پورن هم میشین وقتتون میگیره چشماتون ضعیف میشه قوس کمر و دیسک پیدا می کنید و پروستاتون هم مشکل پید میکنه.
هر چی درباره فواید استمنا توی سایتها میگن دروغ محظه حتی طبق آخرین تحقیقات خارجی به این نتیجه رسیدن خودارضاعی در سنین زیر 40 سال باعث سرطان پروستات میشه masturbation and prostat cancer
در ضمن باعث ضعف اعصاب و فراموشی هم میشه. روی کلیه ها و مثانه هم اثر داره باعث سنرم روده تحریک پذیر هم میشه.
امیدوارم همه بتونیم پاک شیم از الان تصمیم قاطع گرفتم ترک کنم برام دعا کنید.
ناشناس
Germany
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
1
فکرتونو درگیر کنید مگرنا اون شمارو درگیر میکنه میرید سراغ خودارضایی
علی سینا
Germany
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
1
1
سلام ارض ادب دارم علی سینا هستم از آلمان .
من چند تا سوال دارم اگه جواب بیدین خیلی ممنون .
۱ من خیلی آسیب جدی از هرنگاه جسمی دیدم بخاطر این فلم های پورنو و خود ارضایی/مثلا کمردرد بسیار شدید عینک های زانوم خیلی درد دارد ،تمرکز فکری من هم خیلی ضعیف شده اصلا خوب تمرکز کرده نمی توانم فراموشی ام خیلی زیاد شده؛همیشه سر درد هستم ،همیشه از همه مردمان خودم را کم احساس میکنم؛ رنگ صورتم زرد میگردد،زیرا چشمم سیاه شده ؛عینک های زانو هایم خیلی وزن کم کرده موهایم که می ریزه ؛بد بین شدم کم حوصله شدم همیشه علاقه دارم تنها باشم زندگی من خلاصه رو به نابودی است .
ببخشید میتوانید مرا رهنمایی کنید تا چکار کنم از این فعل بد نجات پیدا کنم
و این همه مشکلاتی جسمی ام را چه میتوانم بر طرف کنم
من این فعل بد زمان انجام میدم که خیلی ناراحت هستم.
ممنون
حصین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
1
1
دمتون گرم همه پسرا هستین میگم من حدود دویست تا فیلم .... دارم میخوام حذفش کنم اما هی نمیتونم کمکم کنید
پدرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
1
سلام،از امروز ترک میکنم،میدونم میتونم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
1
0
2هفته یک بار مشکلی نداره
احمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
1
من هفت ساله دچارشم چکار کنم ازش خلاص بشم دارو گیاهی بگید بهم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۸
0
1
به امید خدا دیگه نمیزنم ترک میکنم خدایا همه مبتلایان به این بیماری کثیف رو نجات بده
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
1
2
مطالب کاملا درسته بنده قبلا معتاد این کار بودم و هم از نظر جسمی خیلی ضعیف بودم و هم از نظر روحی و به سختی با دیگران ارتباط برقرار میکردم.اما تصمیم گرفتم ورزش کنمو یه کم اراده کنم و به خودم بیام
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
2
مطالب کاملا درسته بنده قبلا معتاد این کار بودم و هم از نظر جسمی خیلی ضعیف بودم و هم از نظر روحی و به سختی با دیگران ارتباط برقرار میکردم.اما تصمیم گرفتم ورزش کنمو یه کم اراده کنم و به خودم بیام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
0
2
بخدا منم از الان به بعد پاکم..خداااااااااااایا منو پاک شده ببین تموووووووووم.
وحید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
2
خدا به داد همه جوونا برسه با این اوضاع اجتماعی محاله کسی بتونه به نفسش غلبه بکنه واقعا متاسفم
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
سلام من الان پنح.ساله اين کارو انجام ميدم از امروز ترک کردم واقعا عوارص بدي داره تو اين حند ضال همش کسل و تنبل
وخسته بودخ يلي وبده بزاريد کنار
امير
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
1
سلام من الان پنح.ساله اين کارو انجام ميدم از امروز ترک کردم واقعا عوارص بدي داره تو اين حند ضال همش کسل و تنبل
وخسته بودخ يلي وبده بزاريد کنار
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
1
دستتون درد نکنه ببینم میتونم تدرک کنم
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۲
0
1
سه سال از زندگی به باد رفت و اخرش خم هیچی نشد دیگه بسه دیگه بسه تمام روح و روانم وجسمم داغون شد از همین الان میزارم کنار
شهلا
Singapore
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
1
0
سلام
شوهرم آقا مرتضی. وقتی باهام میخوابه زود انزال میکنه منم سیر نمیشم میخوام ازش طلاق بگیرم ولی دوتا بچه ازش دارم لطفا کمکم کنید
استان خوزستان -شهرستان رامشیر
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
3
سلام
ازبین این همه راهی که برای ترک خودارضایی نام برده شد
ارتباط با جنس مخالف واقعا جواب میده
من خودم تجربه کردم
در ضمن باید بدونید این عمل از دیدگاه اسلام گناه کبیرس و درمان اون نیاز به زمان داره
فقط امیدتون به خدا باشه و بعد از خدا ب خودتون
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
0
0
عالی عالی همهش واقعیه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
1
0
عالی عالی همهش واقعیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
1
0
میشه لطفا جواب بدین یه بار مشکل داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
2
1
میشه لطفا جواب بدین یه بار مشکل داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
1
0
میشه لطفا جواب بدین یه بار مشکل داره من فقط یه بار انجام دادم و دیگه نمیخوام انجام بدم عزاب وژدان گرفتم خواهش میکنم جواب بدین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
1
0
سلام من حدود سه یا چهار بار این کار رو انجام دادم میخواستم بدونم که با این تعداد کم باز هم عوارض داره
زانیار
United States of America
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
1
سلام من 35روزه پاکم .ریزش مو دارم کمک کنید .
پژمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
1
سلام من الان 6ساله دارم خود ارضایی می کنم و خیلی ناراحتم ولی از امروز ترکش کردم
برای رهایی از این بیماری قرآن بخونبد و نماز بخونید و از خدا کمک بگیرید
یا علی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
1
تجربه شخصی خودم حدود ۱۰ سال خودارضایی رو میگم
اعصابم الان به حد باورنکردنی خراب هست فرقی با دیوانه ها نمیکنم
مگس پران چشم گرفتم به شدت زیاد
موهای سرم خیلی خیلی کم پشت شد
روی هر صدایی حساس هستم
حدود ۳-۴ سال خدا به صورت باورنکردنی عذابم داد که فکرش دست و پام رو به لرزه در میاره این طور بهتون بگم به صدای گنجشک حساس شدم گریه میکنم
ناامیدی به زندگی
مریضی قند فکر میکنم گرفتم چون
گردنم یکسره میسوزه
و ........
اگه دوست دارید به بلاهایی که گرفتار شدم گرفتار بشید این کار رو بکنید ولی جز پشیمانی چیزی ندارد
و یک چیز بهتون بگم خداوند خیلی مهربونه ولی با این کلر خشم خدا رو بر میانگزید و خیلییییییییییییییییییی باید تلاش کنی تا عذاب از سرت برداشته بشه شاید ماها سالها
پس برادرم خواهرم این کار رو نکن به خدای جهان پشیمون میشی
فقط تنها راحش اینه که به هیچ وجه منل وجود فکرش رو نکنی تا تو فکرت اومد سریع به یاد خدا و پیغمبر و امامان بیوفتی و استغفار کنی تروخدا این کار رو نکنید تروخدا نکنید تروخدا نکنید حتی دوست ندارم دشمنم به روز من گرفتار بشه
هر کی این پیام رو خوند برام دعا کنه خوب بشم محتاجم به دعای همه شما خدا حفظتون کنه
یا الله
علیسان
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
1
سلام
یه پیشنهاد دارم و اینه که وقتی حس خودارضایی بهتون دست میده به پشیمانی واعصاب خوردی خودارضایی قبلی فکر کنید و اینکه با انجام این کار جز لذت در حد چند ثانیه چی به دست میاد؟ همش بدبختی و و پشیمانی
هیچ توفیقی به اسونی به دست نمیاد. اگه فقط چند هفته در برابرش مبارزه کنید و شکستش بدید اون وقته که طمع شیرین پیروزی رو خواهید چشید.یا علی
Reza
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
0
1
سلام من الان 3،4 ساله که این کارو میکنم.
اما همین الان که پیش داداشم نشستم ترک میکنم.
برام دعا کنید بتونم برای همیشه ترک کنم.
یاعلی
ازرائیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
1
من خود ارضایی ندارم.اصلا هم شهوتی نیستم.
فقط زیاد قلیون میکشم.راهکاری واسه قلیون ندارین؟:-)
ازرائیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
من خود ارضایی ندارم.اصلا هم شهوتی نیستم.
فقط زیاد قلیون میکشم.راهکاری واسه قلیون ندارین؟:-)
ازرائیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
1
0
من خود ارضایی ندارم.اصلا هم شهوتی نیستم.
فقط زیاد قلیون میکشم.راهکاری واسه قلیون ندارین؟:-)
بنیامین
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
1
سلام.طرف میگه روزی سه یاچهاربارمیزنم آخه بدبخت مگه کمرت به آب انباروصل.اینهمه آبوازکجامیاری مغزتو نابودمیکن. یه سوالیم ازاون شخص 37ساله داشتم که میگفت 5ساله میزنم ببینم متاهل یامجرد؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
1
3ساله که خودارضایی میکنم بدرود قیافه شدم خدایا خودت کمکم کن
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
1
من 19 سالمه از پونزده سالگى ازين كار زشت شروع كردم 3سال اول خيلى متعادل ميزدم مثلا ٢هفته اى ٣هفته اى يه بار ميزدم الان يكساله هست كه خيلى ميزنم يعنى هفته اى چهار پنج بار نياز جنسى مثه غذاس كه بايد رفع كنيم نميدونم بايد چكار كنم بدنم سالمه هيچ چيزى تو بدنم ضعيف نشده خداروشكر فقط هر وقت بزنم يكم نفسم تنگ ميشه همين بايد بهتون بگم ترك كردن خودارضاعى باعث افتخاره براى پسران حتما بايد ترك كنيم ولى چه كنيم روزى هزارتا كوفت و زهرمارى چيزه تحريك كننده ميبينيم يا مياد تو ذهنمون اخرش خودارضاعى ميكنيم اخه اين چه وضعشه :(
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
با سلام من نزدیک ب 7 سال خود ارضایی میکنم
چند هفته ای هست ک سر درد دارم ..
ب شدت لاغرم . صورتم پر جوشه .
و گودی کمر دارم
اما باز خدا رو شکر ک زیاد عصبی نیستم
سر دردم ب درک
گودی کمرم با ورزش خوب میشه ؟؟؟
تو رو خدا جواب بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
0
سلام به نظر من بهترین راه برای ترک خود ارضایی گفتن کلمه(بسم الله الرحمان رحیم)هست.اینو بگید همه فکر های بد میره از ذهنتون
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
0
1
من 14ساله خودارضایی دارم تو یه سال اخیر خیلی کمتر شده و الان 2هفتست این کارو نکردم اما نمیدونم تا کی؟ 28سالمه مجردم و دیگه نمیتونم ازدواج کنم پروستاتم مشکل پیدا کرده و تا آخر عمر باید باهاش درگیر باشم. پسر خوشگلی بودم همه منو میشناختن انگشت نما بودم اما الان حتی یک نفر به من حتی نگاه نمیکنه چشام جوری گود و سیاه شده که خیلی وقتا به خودم نگاه میکنم گریم میگیره بیحالم بیکارم افسرده و خونه نشینم موهام ریخته سیاه شدم بدریخت شدم حتی خداهم دیگه با من کاری نداره هرچقدر ازش کمک میخوام انگار نه انگار بابا من مریضم چیکار کنم ؟شما رو بقرآن قسم میدم اینکارو نکنید تا زوده ترکش کنید مثه من نشید فقط مونده مرگ. کی گفته عوارض نداره؟ منبع علمی میخوای؟ من منبع علمی و تجربی. میخواین خودتونو گول بزنید که عوارض نداره؟ عوارضش درمون نداره .
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
0
1
نظر شما درستع داداش ولی گفتن کلمه ی بسم الله برای کسایی ک هنوز درک نکردن "خدا داره میبیندشون"کافی نیست...بچه ها قدم اول رو فراموش نکنید ک خدا میبیندتون ک زیر نظر کسی ک شما را آفریده و خیلی عم دوستون داره دارید گناه میکنید...اگ ب این موضوع ایمان پیدا کردید بعدش نمازو و روزه خود ب خود پیدا میشن...
اسدالله
Mauritius
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
0
0
من ۱۲ سالم بود که به خود ارضایی شروع کردم الان ۱۳ سالمه نمیتونم ترک اش کنم لطفا کمکم کنین سواب تون میشه
ناشناس
Germany
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۸
0
0
سلام خدمت دوستان عزیز من الان ۱۰ روز هست پاک هستم
خداروشکر انشاءالله بتونم تا اخر عمر پاک باشم
خدا کمک همه بکنه
خیلی خوشحالم و احساس خوبی دادم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۲
0
0
من یه نوجوان ۱۴ سالم که ۳ ساله این کاد زشتو انجام میدم بعضی از نظراتتونو خوندم به ولای علی دیگه انجام نمیدم یاعلی ساعت ۲:۲۴ دقیقه بعد از ظهر یکشنبه شما هم تر کنید ترو خدا
محمد
United States of America
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
1
خود ارضای چیزه اعتیاد اوری باید اراده داشته باشی
پسر مشهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
1
0
دوستان من عزیزان من خودارضایی اونجوری که فکر میکنین عوارض نداره منم n بار دیده بودم که نوشته خودارضایی چشمارو ضعیف میکنه بعد منم به همین هوا 3-4 ماه به عمد هرروز اینکارو انجام میدادم تا نمره ی عینکم بره بالا از سربازی معاف شم خدا رو شاهد میگیرم رفتم چشم پزشک چشام 0.25 ضعیفتر نشده بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کی میخوایم ازین توهمات بیایم بیرون اخه
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
1
1
نظرات از یکسال قبل تا الان ادامه داره و این نشون میده که افراد زیادی درگیر این مساله خطرناک هستند که تنها دلیش اول خانواده ها و دوم مدارس هستند که هیچ اموزشی درین بتره به نوجوانان در سن بلوغ داده نمیشود واقعا ادم عققش میگیره از این همه جهل از تجربه دیگران استفاده کنیم قبل از اینکه تجربه ای شویم برای دیگرن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
نظرات از یکسال قبل تا الان ادامه داره و این نشون میده که افراد زیادی درگیر این مساله خطرناک هستند که تنها دلیش اول خانواده ها و دوم مدارس هستند که هیچ اموزشی درین بتره به نوجوانان در سن بلوغ داده نمیشود واقعا ادم عققش میگیره از این همه جهل از تجربه دیگران استفاده کنیم قبل از اینکه تجربه ای شویم برای دیگرن
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۹
0
0
نظرات از یکسال قبل تا الان ادامه داره و این نشون میده که افراد زیادی درگیر این مساله خطرناک هستند که تنها دلیش اول خانواده ها و دوم مدارس هستند که هیچ اموزشی درین بتره به نوجوانان در سن بلوغ داده نمیشود واقعا ادم عققش میگیره از این همه جهل از تجربه دیگران استفاده کنیم قبل از اینکه تجربه ای شویم برای دیگرن
navid
Netherlands
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
من حدود چند ساله که اینکار رو میکنم و هر چند وقت یه بار هم عوارضشو میخونم اما نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم و دوباره سراغ این عمل زشت میرم.چند باری هم یه سری اتفاق واسم افتاده که الان وقتی بهش فکر میکنم میبینم یه نشونه از طرف خدا بوده برای اینکه منو از لجنزار گناه بکشه بیرون و به دامان خودش برم گردونه.
من از همین حالا تصمیم میگیرم که نمازم رودر اولین فرصت شروع کنم و روزی به هر اندازه ای که در توان هست قران بخونم تا به ارامش روحی برسم و بتونم از این عمل زشت رهایی پیدا کنمو امیدوارم که خدا یه فرصت جبران دیگه به این بنده خطا کارش بده
navid
Netherlands
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۰
0
0
من حدود چند ساله که اینکار رو میکنم و هر چند وقت یه بار هم عوارضشو میخونم اما نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم و دوباره سراغ این عمل زشت میرم.چند باری هم یه سری اتفاق واسم افتاده که الان وقتی بهش فکر میکنم میبینم یه نشونه از طرف خدا بوده برای اینکه منو از لجنزار گناه بکشه بیرون و به دامان خودش برم گردونه.
من از همین حالا تصمیم میگیرم که نمازم رودر اولین فرصت شروع کنم و روزی به هر اندازه ای که در توان هست قران بخونم تا به ارامش روحی برسم و بتونم از این عمل زشت رهایی پیدا کنمو امیدوارم که خدا یه فرصت جبران دیگه به این بنده خطا کارش بده
فیصل
Afghanistan
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
من هم یکی از این مریض ها هستم .... بیشتر از 7 سال میشه 2 روز بعد و یک هفته بعد خود ارضایی میکنم و سخت از ایکار پشیمان هستم اما حال که معتاد شدیم نمیتوانم اما بعد از فهمیدن اضرار و خواندن این مطلب تصمیم گرفتم ترکش کنم میدونم خیلی سخته ولی باید یکارش کنم

زیر چشم هایم حلقه زده و سیاه شده که از زیبای چهره ام کاسته!
ناشناس
Viet Nam
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
0
0
سلام.حدود سه چهارسالی هست که اسنکارو انجام میدم اما زیاد اینکارو نمیکردم ولی کم کم هی زیاد شد نمیدونم چکار کنمهر چی میخوام ترک کنم نمیشه هی ااسترسو اضطراب ایندرو دارم دیگه نمیدونم چکار کنم من تازه پانزده سالمه چکار کنم
فرهاد
Turkey
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
1
خیلی خیلی خوب بود یا الله
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
با سلام خدمت همگی.
بیشتر نظرات را خوندم.
به طور کلی از لحاظ اصول و پایه علم اپیدمیولوژی؛هر تحقیق یا مقاله ای که بخواهد عوارض یا فواید یک موضوع را در جامعه ای بررسی کند،باید به طور منطقه ای این امر انجام گیرد تا تمامی عوامل محیطی یا فردی،مثل نوع تربیت،نگاه اجتماعی،نگاه شرعی و ... در نظر گرفته شوند.
در جواب آن دوستی که فرموده بودند ۹۸درصد دنیا به این امر مشغول اند؛سوال اول آن است که این آمار رو از کجا آورده اند؟و سوال دوم آنکه نحوه زندگی و تربیت یک جوان اروپایی با جوان ایرانی برابر است؟؟
ضمن عرض آنکه من تمامی عوارض ذکر شده در بالا را تایید نمیکنم،اما با توجه به نحوه تربیت و نگاه خانواده ایرانی به مساعل جنسی،که به نوبه خود مخالف سرسخت این تربیت هستم،عوارض روحی و روانی حاصل از این عمل را تایید میکنم.
باید با خود راستگو و صادق بود؛ما نمیتوانیم از تمام ذات و تربیت خود فرار کنیم؛شاید بتوات اندکی از آن را تنها تغییر داد.
پس فرار از مشکلات روحی خودارضایی تقریبا ناگزیر میباشد.
در جواب دوستی که فرمودند نیاز جنسی مثل غذا خوردن ضروری هست؛ایشان کاملا صحیح گفتند
اما آیا حاضر هستید برای رفع گرسنگی زهر بنوشید؟؟
هر نیازی حتی ضروری،باید به شیوه درست رفع شود.
کلام آخر
هر چه می توانید از این عمل پرهیز کنید
کاری به کشور های غربی و ... نداشته باشید
نحوه بزرگ شدن انسان ها متفاوت است.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
با سلام خدمت همگی.
بیشتر نظرات را خوندم.
به طور کلی از لحاظ اصول و پایه علم اپیدمیولوژی؛هر تحقیق یا مقاله ای که بخواهد عوارض یا فواید یک موضوع را در جامعه ای بررسی کند،باید به طور منطقه ای این امر انجام گیرد تا تمامی عوامل محیطی یا فردی،مثل نوع تربیت،نگاه اجتماعی،نگاه شرعی و ... در نظر گرفته شوند.
در جواب آن دوستی که فرموده بودند ۹۸درصد دنیا به این امر مشغول اند؛سوال اول آن است که این آمار رو از کجا آورده اند؟و سوال دوم آنکه نحوه زندگی و تربیت یک جوان اروپایی با جوان ایرانی برابر است؟؟
ضمن عرض آنکه من تمامی عوارض ذکر شده در بالا را تایید نمیکنم،اما با توجه به نحوه تربیت و نگاه خانواده ایرانی به مساعل جنسی،که به نوبه خود مخالف سرسخت این تربیت هستم،عوارض روحی و روانی حاصل از این عمل را تایید میکنم.
باید با خود راستگو و صادق بود؛ما نمیتوانیم از تمام ذات و تربیت خود فرار کنیم؛شاید بتوات اندکی از آن را تنها تغییر داد.
پس فرار از مشکلات روحی خودارضایی تقریبا ناگزیر میباشد.
در جواب دوستی که فرمودند نیاز جنسی مثل غذا خوردن ضروری هست؛ایشان کاملا صحیح گفتند
اما آیا حاضر هستید برای رفع گرسنگی زهر بنوشید؟؟
هر نیازی حتی ضروری،باید به شیوه درست رفع شود.
کلام آخر
هر چه می توانید از این عمل پرهیز کنید
کاری به کشور های غربی و ... نداشته باشید
نحوه بزرگ شدن انسان ها متفاوت است.
ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
0
0
خدایا اینارو شفا نده بزار بخندیم
نریمان
United States of America
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
1
1
سلام من نزدیک ۱۰ ساله فک میکنم ک خود ارضایی میکنم.اصلا نتونستم ترک کنم.هر بار ک ترک کردم فوقش ۲ هفته بوده باز برگشتم ب همون کار.واقعا عوارضش جبران ناپذیره.گودی کمر. اضطراب نگرانی دارم
کم حرفم زود رنجم. هیچکس کمکت نمیکنه الا خودت.من ک اراده نداشتم تا الان.واسه م دعا کنید ب حق ۵ تن از الان شروع کنم ب پاک بودن.خدایا ب امید تو.من دیگه سمتش نمیرم یا خدا کمکم کن.
امیر حسین
United States of America
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
1
باسلام خدمت داداشای گلم... تقریبا اکثر جوانان و نوجوانان به انجام این عمل زشت وکثیفی,مبتلا هستند.ولی سوال اینجاست که ایا میتوان از این عمل زشت بدور ماند؟؟؟بله .میشود...با یکم اراده و اعتماد وتوکل برخدا...چند راه واسه فرار از این عمل هست..1-ازدواج:2-نماز و روزه گرفتن:روزه تاثیر بسازیی در خاموش کردن قدرت شهوانی دارد:3-ورزش وتمرین کردن:هر چند که ورزش کنید هم بدن خود را پرورش داده اید و زود بخواب خواهید رفت به دلیل خستگی و تمرین .:4-از تنها بودن پرهیز کنید:که خیلی زود دچار افکار وسواسی وغیره ..میشوید.سعی کنید قدم بزنید .کتاب در دست بگیرید.پیش,یک دوست ناب برویید.وغیره:5-ازنگاه کردن به نامحرم جدا خودداری کنید .:نگاه کردن به قسمت های مختلف یک نامحرم چه توی فضای مجازی ..چه در کوچه وخیابان یا پارک...باعث مشغول شدن افکار به خود ارضایی میشود.......انشالله با نظراتم تونسته باشم کمکی در حق این جوانان عزیزمان انجام داه باشم واز خداوند منان میخواهم ما را به بهترین راه هدایت فرماید.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
0
1
۱۷سال این کارو کردمو نمیخوام نصیحت کنم ولی خداوکیلی نکنید نکنید نکنید مرگو دیدم همین الان نزدیک ی ماهیه که نزدمو طعم خوش اون روزا رو تو شخصیتم ظاهرم افکارم اجتماع و خونوادم دارم حس میکنم
دوست
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
0
2
بخاطرچندلحظه لذت ارزش نداره ازچشم خداافتادن.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
1
من از امشب دیگه سراغ این کار کثیف نمیرم ان شا الله
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
1
من از امشب دیگه سراغ این کار کثیف نمیرم ان شا الله
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
0
1
سلام به همتون
اومدم بگم که ترک کردن یه چیز اول و آخرش باید دل کند و نمیخاد بگین من ۱۰ روزه یا اینقدر روزه که کاری نکردم و وقتی اراده کنین و بخواین و متنفر بشین ازش دیگه سراغش نمیرین…اگه اوایل هم لعزش کردین اشکالی نداره و باز بخواین و هر بار بیشتر متنفر بشین … مثال بزنم مثل کسی که برای خودش یه عشقی پیدا کرده که اون عشق نا اهل بوده و شما هم میدونین به دردتون نمیخوره ولی میگین نمیتونم ازش بگذرم و هر کاری میکنم فراموشش نمیکنم ولی زمانی که ازش دل کندین به یک باره روی اون طرف سرد میشین و دیگه سراغش نمیرین و دو سه بار وسوسه بشین و لغزش کنین ولی چون اراده ی ترکش کردین مطمئن باشید میزارید کنار… مس اولا لغزش طبیعیه تو هر اعتیادی و ثانیا دل کندن ترک هر اعتیادیه و بعد از اینها اراده ی یه زندگی جدید…

موفق باشید…. دوستون دارم… دایی یوسف اصفهان
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
0
0
من تحقیق کردم,عوارضی که میگن کاملا درسته مخصوصا دچار شدن به زودانزالی ولاغر شدن,من خودم هم دچار همین بیماری هستم,به امیده خدا میخام ترک کنم,مطالبه شمارو هم دیدم ارادم قویتر شده به امیده خدا...
مهداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
0
0
از امشب ترکش میکنم...ب امیدخدا
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
0
1
واقعا متاسفم برای اون عده که میگن ترکش خیر ممکنه
من خودم چند وقت پیش داشتم یک فیلم میدیدم که یکدفعه هوس کردم خودمو ارضا کنم و اینکار زشت رو انجام دادم اون روز پشیمون شدم تا الان که نه دیگه فیلم میبینم نه طرف محرک ها میرم
اون عده که (میگن چیکار کنیم مگه میشه شهورت رو کنترل کرد و باید حتما تو یه سولاخی بزاریم) باید بگم برادر من شما سالی یک بار کتاب خدا قرآن رو بازی نمیکنی اونوخت میخای روزی 3 بار استمنا کنی
اگر دنبال جایگزینی برای این لذت هستید و شرایط ازدواج هم ندارید من پیشنهاد میکنم وقتی شاشتون گرفت نرید دستشویی ،نیم ساعت بعد برید خودتونو خالی کنید که انقدر حال میکنید خودارضایی که هیچ رابطه جنسی رو هم فراموش میکنید
موفق و انسان باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
0
مم نزدیک به ۶ یا ۷ ساله خود ارضایی میکنم ولی با خودمم عهد بستم دیگه انجام ندم مرسی از سایت خوبتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
0
1
مم نزدیک به ۶ یا ۷ ساله خود ارضایی میکنم ولی با خودمم عهد بستم دیگه انجام ندم مرسی از سایت خوبتون
فرهنگ
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
زندگيم رو هوسه اينقدر هوسم زياده ديگه بسه كنترلش ميكنم تا از بينم نبره ب اميدخدا اين بيماري رو درمان ميكنيم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
دوستان عزیز سلام .
من الان چند سالی هست که این کا رو انجام میدم . بخدا بجز عوارض چیزی نداشته. کسانی که تو این کار افتادن بعدا پشیمان می شوند.چون ترکش خیلی سخته. من یکسال ،شش ماه بوده ترک کردم ولی برگشتم دوباره این کار زشت انجام دادم. بیاید یک جوری با یه اراده قوی این کار رو کنار بزاریم.من میخام از امروز این کار شروع کنم البته اگه لیاقت داشته باشم و برنگردم.
دعا کنید....فقط همین.
یه متحول
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
0
سلام من بدجور به این کار عادت پیدا کرده بودم به مدت سه سال که سال اول روزی یه بار حتی انجام می دادم و و فهمیدم بده هفته ای یه بار هر دو هفته یه بار و تا دیروز هر سه هفته یبار میزدم و از الان هرگز نمیزنم فقط کمر در و حافظه و تنگی نفس خوب میشن دیگه؟!
یه متحول
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
0
1
سلام من بدجور به این کار عادت پیدا کرده بودم به مدت سه سال که سال اول روزی یه بار حتی انجام می دادم و و فهمیدم بده هفته ای یه بار هر دو هفته یه بار و تا دیروز هر سه هفته یبار میزدم و از الان هرگز نمیزنم فقط کمر در و حافظه و تنگی نفس خوب میشن دیگه؟!
بی زحمت به ایمیل ارسال کنید بد جور نگرانم
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
1
حسین هستم
من سه ساله بصورت مداوم جلق میزنم
از امشب با خودم عهد میبندم دیگه این کار ناپسند رو انجام ندم
مطالب واقعا عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
0
سلام دوسال هست مبتلا ام کنکور قبول نشدم یکی از دلایل اصلیش این بود برایم دعاکنی
مملی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
0
1
آقا ما از وقتی که حالیمون شد کدوم وری باس تو دستشویی بشینیم معتاد شدیم به این کار =/ خیلیم راضی ایم =)) اصلا هم ترکش نمیکنیم =/ دوستان عزیز و ارجمند شمام ترک نکنید -_- زنده باد گلنار
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
2
0
سلام, من دوهفته پاکم,میدونم زمان زیادی نیست اما به امید خدا و با کمکه مطالب و سخنان واقعا مفید شما که ارادمو قویتر کرده میخام ادامه بدم,واقعا ضربه جسمی سنگینی از این کار زشت بهم وارد شد, ورزشکار خیلی خوبی بودم اما الان خیلی ضعیف شدم, به امید خدا وبا کمک شما دوستان عزیز... یا علی
ناشناس
Netherlands
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
0
0
میدونین چیه اولاش فکر میکنیم خوبه بعدش که خود ارضا کردیم پشیمون میشم پس اول وقتی شروع میکنیم به همون فکر آخر کنیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
سلام به حرف این به ظاهر ادم گوش ندهید که میگن خودارضایی خوبه از من بشنوید که 2هفته است ترک کردم احساس بال دراوردن دارم از خودم بدم نمیاد فکر می کنم ادما ۳۶۰درجه تغیر کردن به امام رضا توکل کنید نماز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
0
0
سلام به حرف این به ظاهر ادم گوش ندهید که میگن خودارضایی خوبه از من بشنوید که 2هفته است ترک کردم احساس بال دراوردن دارم از خودم بدم نمیاد فکر می کنم ادما ۳۶۰درجه تغیر کردن به امام رضا توکل کنید نماز
امید
Germany
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
0
0
سلام
من ۸ سال بود که این کار رو انجام میدادم ولی سال پیش یه روز در عرض چند لحظه یه تحولی درون من رخ داد که این عملو به کلی ترک کردم.اونایی که میخوان ترک کنن یا در ابتدای راه هستن حتما اینو از منی که یه سال ترک کردم بشنون که سخت ترین قسمتش هفته ی اول و بعد اون ، ماه اوله . و بعد اون اگه خودتون نخواین تحریک نمیشین. خب بالاخره این یه ویژگی خدادای هستش و هیشکی نمیتونه بگه که اصلا تحریک نمیشه. ولی قول میدم بعد یک ماه کنترلش میاد دستتون. من خودم ماه اول زیاد سختی کشیدم ولی بعد اون تا الآن اتفاق خاصی نیفتاده.امیدوارم خودم و اونایی که میخوان ترک کنن بتونن تا آخرش ادامه بدن.
مرسی از توجهتون
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
0
دوستان دعا کنید که ترک کنم دمتون گرم
یک گناه کار
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
سلام من حدود 4 ساله اینکارو انجام میدم خودم16 سالمه و بدجور هم گرفتار این شدم بخدا هزار بار توبه کردم هزار بار قسم خوردم ولی خدایی همرو شکوندم متاسفانه تا 12 روز تونستم ترک کنم ولی امروز دوباره خودارضایی کردم هردفعه اینکارو میکنم به خودم میگم یک هفته ترک کرده بودم الان دوباره باید اینقدر روز رو طی کنم تا بشه یک هفته ، خسته شدم دیگ به ، اینا ب کنار عوارض شدیدی مثل استرس دارم و تنگی نفس که مربوط به همین خودارضاییه و همینطور افسردگی شدید و احساس تنهایی ، ریزش مو پیدا کردم اونم خیلی زیاد شب میخوام صبح که بیدار میشم میبینم رو بالشتم پره مویه دیگ داره کچل میکنه منو همینطورم لاغری شدید دارم دکتر گفت کم خونی شدیدی داره قبلنا نداشتم تازگی پیدا کردم ، هعی خلاصه من از امروز 4 آبان 1396 واقعنی دیگ ترک میکنم چون دیگ حسی به ندارم و ایندفعه تصمیم قطعیه حالمو بهم زده امیدوارم شما هم بتونین ترک کنین
روح الله
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
عالی بود حدود یک هفته هست که نزدم وباخوندن این مطالب تصمیم حتمی گرفتم که دیگه جلق نزنم باتشکر ااین که این مطالب رو مینویسین
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
واقعا ممنون خیلی مطالب مهمی بود سعی اخرمو میکنم تا ترکش کنمممممم مممنونممم
پشتیبان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
سلام به دوستان این شاید اخرین پستی باشه من میگم برای شما
کسای میگن با ترک کردنم مشکلم حل میشه جوابی دارم
۱ بله فرد سیگاری که ترک کنه دنیاش عوض میشه
۲ ببینید این نصیحت من شما دست خودتونه شیطان چند روش داره ۱ قطع کردن ارتباط با خدا ۲ فکر درگیری تنها بودنتون ۳ جای که شما تحریک میشید ۴ بد اخلاقی اینا هست و ... شما اول ۱شیطان به خدا گفت من همه بدتو گناه کار میکنم فقط جز بندت خودش نخواد پس ما خلاف میل شیطان باشیم البته شیطان مبارزه میکنه موقعه مبارزه سجده و کلام امام حسین میتونه کمکتون کنه البته بستگی به ایمانتون نداره سعی کنید برای خدا عزیز باشید خدا بخواهد هیچ وقت کافر نمیشید امیدوارم من بنده حقیر کمکی کرده باشم تا شما با شیطان مبارزه کنید سخته ولی پیروزیش عوض شدن زندگیته یا حق فقط خدا وسلام
پشتیبان
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
سلام به دوستان این شاید اخرین پستی باشه من میگم برای شما
کسای میگن با ترک کردنم مشکلم حل میشه جوابی دارم
۱ بله فرد سیگاری که ترک کنه دنیاش عوض میشه
۲ ببینید این نصیحت من شما دست خودتونه شیطان چند روش داره ۱ قطع کردن ارتباط با خدا ۲ فکر درگیری تنها بودنتون ۳ جای که شما تحریک میشید ۴ بد اخلاقی اینا هست و ... شما اول ۱شیطان به خدا گفت من همه بدتو گناه کار میکنم فقط جز بندت خودش نخواد پس ما خلاف میل شیطان باشیم البته شیطان مبارزه میکنه موقعه مبارزه سجده و کلام امام حسین میتونه کمکتون کنه البته بستگی به ایمانتون نداره سعی کنید برای خدا عزیز باشید خدا بخواهد هیچ وقت کافر نمیشید امیدوارم من بنده حقیر کمکی کرده باشم تا شما با شیطان مبارزه کنید سخته ولی پیروزیش عوض شدن زندگیته یا حق فقط خدا وسلام
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
0
0
عالیه مطلبتون .به نظرم اگر قابل احترام باشه -1مدت بزارین مثلا4یا5روز2-ثابت قدم باشین با توکل به اون بالایی3-عکس ببینید اما فیلم نه چون که فیلم خیلی محرک است4-با قسمتهای حساس بدنتان ازجمله هاله سینه وآلت تناسلی دست نزنیت تا میتونیت چرا که عامل اصلی ورود به این کار قبیح است5-در روز حدود نصف یا یه لیوان چای خوری شربت آبلیمو میل کنید
نازی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
1
0
سلام خب اگه راست میگید چکار کنیم وقتی امکان ازدواج نداریم مجبوریم
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
شما میتونی یه وقت براش بزاری که به مرور وملایمت کنارش بزاری چرا که اگر کنارش نزاری جوونیتم از دست میدی بعدش کار یا ورزش رو خود به خود جایگزین میکنی مطمعن باش خدا هم کمک میده ازدواج هم سراغت میاد
سپهر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
واقعا از این مطالبتان ممونم که منو از خواب غفلت بیدارم کردین.اگه من این مطلب هارو نمیخوندم حتما آینده بی نتیجه و بدترین اینده رو داشتم
علی راد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
0
0
با سلام از سایت خوبتون منم با سجاد موافقم اما اگر بتونیم کار و ورزش هم توی زندگیمون بزاریم خیلی بهتر میشه به زندگی فکر کرد وامیدوار بود چرا که از تنهایی دوری میشه با تشکر از همه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
0
0
اگه یکی دچاره زودانزالی شودچیکارکند
رضا
United States of America
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
ترک عادت موجب مرض است
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۱
0
0
واقعا مرسی .....واقعا عوارض زیادی داره چون تجربشو داشتم میگم مرسی بابت مطالب زیباتون
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
ممنون از راهنمای جالب شما
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
0
0
با سلام خدمت خبر داغ 20روزه دارم مبارزه میکنم باور کنید لذتی داره که نگو موفق باشین
منصور
Netherlands
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
0
1
من منصور هستم یه معتاد یه آشفته یه بی حوصله یه آدم پر از درد با ده سال سابقه اعتیاد به خود ارضایی ......عزیزای دلم دوست های گلم خداوند همه بنده هاشو دوست داره اگه بخواهید ترک کنید کمکتون میکنه ولی به شرطی که خودتون بخواین خود ارضایی اگر برای بدن مضر نبود خدا اون رو جزء گناه کبیره قرار نمیداد به خاطر خودتون هم شده ترک کنید چون تنها کسی که ضرر میکنه شخص خودتون هستید
منصور
Netherlands
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۶
1
0
من منصور هستم یه معتاد یه آشفته یه بی حوصله یه آدم پر از درد با ده سال سابقه اعتیاد به خود ارضایی ......عزیزای دلم دوست های گلم خداوند همه بنده هاشو دوست داره اگه بخواهید ترک کنید کمکتون میکنه ولی به شرطی که خودتون بخواین خود ارضایی اگر برای بدن مضر نبود خدا اون رو جزء گناه کبیره قرار نمیداد به خاطر خودتون هم شده ترک کنید چون تنها کسی که ضرر میکنه شخص خودتون هستید
U can
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
بهترین کار اینه که بنشینی با خودت منطقی فکر کنی به عواقب کاری که انجام میدی که چرا واقعا برای سه دقیقه لذت؛ خوب دقت کن فقط (سه دقیقه) کل زندگیتو نابود کنی. تو اگه یقین داشته باشی که این کار چه عواقبی داره هیچ چیز تو رو تکون نمیده ولی نه این که یه گوشی بنشینی و هیچ کار نکنی به هرحال باید تلاش کرد و از تلاش دست برنداشت. مطمئن باش وقتی خودارضایی رو ترک کردی اینقدر قدرت داری که به هر چیزی که بخوای برسی
خِسته رِفتُم
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
0
0
دِگه نِمِشه باس قطعش کُنُم
ناشناس
Netherlands
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
0
0
احساسی که بعد ازترک خودارضایی به آدم میده روباهیچ چیزعوض نمیکنم
مصلح
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
من اینکارو خیلی کم انجام دادم ولی همین هم باعث شده که تمرکزم رو موقع درس خوندن از دست بدم وهنگام درس خوندن همش به مسائل جنسی فکر کنم و همیشه احساس خستگی و اظطراب داشته باشم.
باخودم عهد می بندم که دیگر حتی یک بارهم دچار چنین اشتباهی نشوم
ممنون از مطالب مفیدتون
Amir
Netherlands
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
من س چهار سالی هستش که این کارو انجام میدم ایا اگه ترکش کنیم مثل روز اول میشیم
لطفا لطفا پاسخمو بدید
Amir
Netherlands
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
من س چهار سالی هستش که این کارو انجام میدم ایا اگه ترکش کنیم مثل روز اول میشیم
لطفا لطفا پاسخمو بدید
محمد امین علینژاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
من اگه یه روز جق نزنم ميميرم
بیطرف
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
تو رو خدا نکنید.عوارضش خیلی زیاده هر کی میگه ضرر نداره چرت میگه هم رو خودم دیدم هم خیلی تحقیق کردم اگه به اسلام اعتقاد دارین که ضرراشو گفته اگر هم ندارین نظرات همه ی مردم رو بخونیدمخلص کلام غیر از کمر خودتون، کمر زندگیتون رو هم میشکنه. هی هم نگین نمیشه اراده میخواد با اراده واقعی میشه من بدتر از خودم سراغ نداشتم ولی شد.انشالله هیچ وقت به مشکل نخورین و همیشه پایدار باشین.کمک خواستین@sadeghjokar
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
2
0
سلام به شما عزیان من ۲۹سالم بیشتراز ۱۴سال این کاروانجام میدم یک سالی گذاشتم کنار امانمیدونم چرابازاومدم سراغش اما میشه گذاشت کناربه خداتوکل کردن ونمازخوندن خیلی مهمه باایمان باشی واراده کنی من خودم سردردگرفتم شدید میدونم مشکل همینه وفکر ازدواج هستم شماهم بزارید کنار وفکرازدواج باشید گناه نکنید یاعلی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
از امشب ترک می کنم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
از امشب ترک می کنم
ارش
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
0
1
با سلام لطفا هر کی میتونه کمکم کنه
من قبلا خیلی خودارضایی میکردم و الان حدود۱/۵میرم بدنسازی که هیکلم نسبت به قبل خیلی بهتر شده الان۱۵/۵سالمه
ولی خیلی خیلی زود انزال میشم در حد۱۰ثانیه و خجالت میکشم برم دکتر لطفا هر کی قرصی یا دارویی یا هر کار دیگه ای که میتونه خیلی کمکم کنه لطفا بگه خواهش میکنم
نیما
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۳
0
1
۵ ساله دچار این بیماری هستم هرکاری برای ترکش کردم اما بعد از ۲ ماه یانهایتا ۳ ماه دوام اوردم خواهشا راهنمایم کنید برای ترکش چکاری کنم
amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
1
سلام من هیجده سال دارم سه ساله که این کار خفت بار انجام می دادم بزارید از درد هایی تو این مدت از دستش کشیدم بهتون بگم شاید به دردتون خورد اول از همه به شدت افت تحصیلی کردم طوری که دیپلممو نتونستم بگیرم ضیعف شدم حتی کوچیک ترین کار برام سخت شده بوده اعتماد به نفسم با شدت افت کرد در هیچ کاری تمرکز نداشتم.به خاطر کمبود اعتماد به نفس همه رو از خودم بالاتر می دونستم.درجلو جنس مخالف به شدت خجالتی بودم. احساس می کردم همه به من دید منفی دارن خیلی گوشه گیر بودم همش با خودم درگیربودم توان برقراری ارتباط دوستانه نداشتم به خاطر همین خیلی از دوستانموازدست دادم توان دفاع در مقابل دیگیران از خودم نداشتم همش مثل محتاد های روانی تو خودم بودم واقعان خیلی عذاب اور بود طوری که بیشتر مواقع به فکرخودکشی بودم.خوشبختانه الان به لطف خدا سی و نه روزه ترک کردم و الان به فکر آینده ام که بعد از ترک باید چیکار کنم امیدوارم موفق بشم .ببین خوهرا بردارمن خودارضایی تمام چیزهایی هایی که دارید ازتون می‌گیره به جاش کول باری از عذاب درد بدبختی رو سرتو خراب می کنه پس به هر نحوی شده ترکش کن.یا حق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
0
سلام. واقعا از سایتو نظراتتون ممنونم من واقعا میخوام از همین الان این کارو ترک کنم . شما هم این کار رو بکنبد تا بجای اینکه از خود ارضایی لذت ببرید از زندگی خوشتون لذت ببرید. برام دعا کنید تا بتونم ترک کنم. راستی یه سوال. من گه ترک کنم تمام عوارض از بین میره؟ من دو سال یا سه ساله این کارو میکنم . لطفا جواب بدین.
ari
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
0
0
چن سالی هس ک درگیر خودارصاییم چشام کاملا ضعیف شده کلی وزن کم کردم و لاغر شدم
ایا با ترک کردن خودارضایی چشام مثل قبل میشه یا نه
یا راهی عملی چیزی هس لطفا راهنمایی کنین ممنون
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۵
1
4
نمیدونم چرا هرچی تلاش میکنم نمیتونم ترک کنم
دوس دارم همین الان ی دختر پیشم باشه که بکونمش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
0
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
0
0
ایا با ترک کردن عوارضش از بین میره و.چیکار کنم کع زودتر عوارضش از بین بره درسم خوب بود ولی حالا حافظم کم شده چیکار کنم راهنماییم کنین ترو خدا
ارین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
وقتی فیلم های جنسی نگاه کنیم کمی هم لذت ببریم این هم خود ارضایی حساب میشه لطفا بگید
جواد
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۳
1
0
جلق نزنید دستانتان راه حلقه نکنید نزنید
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
0
1
خداوندا خودت همه ی جوانان را به راه راست هدایت کن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
1
1
سلام من یکساله که این مشکلو دارم.ولی اینجا گفتین با خود ارضایی میل جنسی بیشتر میشه ولی مال من کم میشه و بعد یکی دو هفته بر میگرده.ب نظرتون غیر طبیعیه؟
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۳
0
1
سلام دوستان نظرات رو خوندم خیلی تاثیر گذاشت ممنون دگه این کارو نمیکنم از امشب اراده می کنم دیگه این کار زشت رو انجام ندم با امید خدا۰
تنهایی تنها
Netherlands
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۵
0
1
برای ترکش چه پیشنهادی دارین
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۷
0
0
سلام
من تقریبادوسه سالیه خودارضایی میکنم والان بشیمونم برام دعاکنیدترک کنم
امیر حسین
Italy
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
1
به غیر از گناه عوارض زیادی دارد.من این مشکل را زمان زیادی است دارم. ترک ان سخت است اما شروع می کنم. ایا با ترک ان این مشکلات خوب میشود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
0
من مدت سه ماهه که این کار زشت رو انجام میدم
ولی از الان ترک می کنم.
خدایا کمک کن...
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
0
1
من هم بعضی شب ها دچارش میشم ولی در اصل تحریک میشم راه پیشگیری باید از تحریک کننده ها دوری کرد
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
0
0
من این مشکلات را کمکم در خودم احساس میکنم از جمله قوص کمر
خیلی دلم میخواد بزارم کنار
به خدا ازدرسم موندم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
سلام ممنونم از مطالب خوبتون من هم دچار این بیماری شدم و واقعا همهی علایم ارو دارم وسعی می کنم ترکش کنم
مهدی
United States of America
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
0
0
منم خیلی وقته دوچاره ابن بیماری شدم از امشب قول میدم بذارمش کنار
عارف
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
دوستان عزیز میدونم سخته اما تنها راهش اینکه یک اراده قوی داشته باشید دو هرچیزی که با اون احوالتون عوض میشه و روحیات شیطانی پیدا میکنید و از خودتون دور نگه دارید برای مثال فقط برنامه های بد رو کنار نگذارید روی گوشیتون یا کامپیوتر تون میدونم سخته اما به مدت یکسال فقط یکسال کنار بزاریدش و گوشی های ساده دکمه ای دست بگیرید پس ایمان و اراده و خط زدن تمام وسائل مستهجن و مایه ی گناه بسم الله از همین الان شروع کنید
توصیه دیگم اینه که مدت زمان استحمام رو کم کنید و سعی کنید با پوشش باشید
شهوت گذرا است به خود میایید میبینید در سرازیری قبر هستید و هیچ کاری هم از شما ساخته نیست باتشکر
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
0
من متاسفم واس کسایی ک از رونداشتن اطلاعات میگن خودارضایی هیچ اثری نداره من خودم تجربشو داشتم دوسالی ک از خانواده دور بودم جدا ازاثاری ک روجسم و فیزیک میزاره اثار جبران ناپذیر روحی و عصبی و فکری رو فرد میزاره من خودم افسردگی شدید و وسواس فکری و نا امیدی بی انگیزه شدن فکرو خیالات بد وشیطانی ...
اونایی ک اعتیاد دارن حتما ترک کنن
یوسف
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
0
1
من متاسفم واس کسایی ک از رونداشتن اطلاعات میگن خودارضایی هیچ اثری نداره من خودم تجربشو داشتم دوسالی ک از خانواده دور بودم جدا ازاثاری ک روجسم و فیزیک میزاره اثار جبران ناپذیر روحی و عصبی و فکری رو فرد میزاره من خودم افسردگی شدید و وسواس فکری و نا امیدی بی انگیزه شدن فکرو خیالات بد وشیطانی ...
اونایی ک اعتیاد دارن حتما ترک کنن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
0
1
واقعا ممنون منم دیگه با خودم عهد می بندم که دیگه این کار زشت و ناپسند رو انجام ندم .
ناشناس
United States of America
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
1
از امروز ترکش میکنم به امید خدا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
0
2
به نظرم شما که می خواین ترک کنید یه زخم رو دستون بندازین که همیشه یادتون باشه دیگه نرید سراغش ماژیک خودکار نه فقط زخم من اینکار کردم نتیجه داد امتحان کنید.(البته برای 8 روز فقط نمیدونم چر نتونستم)الان ترک کردم پاکم
ehsan
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
0
0
سلام من درحین حرف زدن باجنس مخالف (مونث)آلت من به طورناآگاه شروع به تحریک میکند ویابانزدیکی وتماس دهانی باجنس مخالف مقداره کمی ارگاسم ازآلتم بیرون می آید ممنون میشم راه حلی برای من پیداکنید
امید
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
1
0
یه سایفون نصب کنید برید تو سایت حالشو ببرید
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
سلام
ساسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
سلام دوستان،امیدوارم حالتون خوب باشه،ببینید من اصلا ادم پر حرفی نیستم کلا زیاد اهل صحبت و نوشتن و نصیحت نیستم ولی خو یه جورایی احساس کردم ک اون چیزی ک من در مورد این نیاز جنسی ببینید نمیگم بیماری جنسی میگم نیاز جنسی چون این واقعا نیاز انسان کاریشم نمیشه کرد تا موقعی ک ی شریک جنسی داشته باشید،پس وقت خودتون تلف نکنید با روش ها و نمیدونم درمان های متفاوت،شما تنها دو راه داری تنها و تنها تا اخر عمرت دو راه داری یا باید مث یه مرد قدم ورداری و ازدواج‌کنی یا باید بری دنبال یه شریک جنسی حالا میخواد دوست دختر باشه ،پتیاره باشه یا هرچیز دیگه ای،تا موقعی ک کسی نداری ارضات کنه تو ب این کار دس میزنی این عین مطلب ،ی روز به حرف من میرسید یاعلی
عمود
Italy
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
خیلی ممنون از این مطلب ها ولی من چند هفته ک این کارو رو انجام نمیدم دوباره میاد سراغم کارم شده چند هفته یک بار ولی بخواطر کچلی میزارمش کنار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
سلام تمام این توضیحات ک دادن واقعی چون خودم تجربه داشتم واقعا عمل بدیه نکنید این کارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
سلام تمام این توضیحات ک دادن واقعی چون خودم تجربه داشتم واقعا عمل بدیه نکنید این کارو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
برو بابا من 11ساله جق میزنم هیشکدوم از این عوارضم ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
منم الان 17 سالمه یک ماه دیگه 18 میشم نمیدونم از 10 سالگی یا 11 به این مرض کثیف عادت کردم الان مثله روانی ها شدم از اخلاق خودم متنفرم صدا بلند که میشنوم میخوام هر کی باشه بزنم شب روزم میشنم جلو کامپیوتر چشام یکی نزدیک بین شده یکی دوربین هیکلم خوبه ولی زور نداره
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
0
0
خداوند به همگی رحم کند یارب نظر توبرنگردد
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
اگه ضرر داشته باشه پس چرا الان دستگاه خود ارضایی تولید میشه ؟
جهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
اثر خودارضایی؛روی ذهن خودم رو میگم برای یک نفرهم درس عبرت بشه کافیه برام. خودارضایی تعدادی از عوارض بالا رو تو بدنم گذاشته بود ولی چیزی که مغزم رو داغون کرد سکس چت و سکس تلفنی بود یعنی حافظه کوتاه مدت واقعا از بین میره با سکس چت.دیروز عوارض مصرف مواد اعتیاد آور گل و حشیش رو میخوندم همون عوارض رو سکس چت رو مغزم گذاشته بود.حالا کسی که این پایم رو میخونه میخواد باور کنه میخواد مسخره کنه.ادامه ندین این کار رو ارزش قیافه و توانایی مغز خیلی بیشتر از لذت خودارضایه. به حرف دوستاتون گوش ندین که میگن خودارضایی ضرری نداره .دلیل ضررش هم اینکه به مغز فشار میاد فرض کنید چند برنامه سنگین رو همزمان تو گوشی یا لپ تاب روشن کنید معلومه که هنگ میکنه.نگران هم نباشین اثر مخرب خودارضایی دایمی نیست و تو یه مدت کوتاه درمان میشه.حافظه کوتاه مدتم الان کاملا برگشته خدااا رو شکر .
جعفر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
اقا من همین 5 دقیقه پیش زدم دیگه نمیرنم دستتون درد نکنه از مطالبتون سعی میکنم کمتر بزنم
ناشناس
United States of America
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
خود ارضایی یعنی بدبختی.واقعا جقد ارزششو داره که تو دوران متاهلی پیش زنت کم بیاری ویه ثانیه ای انزال بشی و سرتو بندازی پایین واقا شرم آوره
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
ممنون از مطالب مفیدتون
ترکش سخته ولی ممکنه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
سلام من ۷ ساله خود ارضای کمرم خیلی درد می کنه خیلی وقت سر گیجه دارم کمکم کنید می خواهم بدونم علاعم سرگیجه از جق هست سن هم ۲۰ سالمه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
انشالله هممون ترک میکنیم
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
1
0
سلام تا حالا نظر نزاشتم اولین بارمه اون اقایی که میگه سایت ویکی پدیا هیچ سند مدرکی وجود نداره که خودارضایی ضرر داره آخه برادر من سایت ویکی پدیا خیلی وقت پیش این مطلب گذاشته الان تحقیق کردن در مورد این خودارضایی برای همینه اصلا من خودم این حالت هاییی که در سایت قرار دادن خود من دارم و ممنونم از اطلاع رسانی همش هم دوست ناباب بعدش کنجکاوی...و سمت خدا نرفتن باعث این بدبختی به نظرم بهترین راه بی عتنایی و سرگرم شدن به یه کار سخت که امروزه خودش یک مشکل برای جوانان بعضی موقع ها ادم از بیکاری مشکلات هم میری سمت این عادت ازدواج که دیگه مشکل ریشه کن میکنه اگه طرف خداگونه فک کنه من یه مدتیه پیاده روی میرم کمتر خودارضایی میکنم
محمد حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
بسم حبیب دلها ...
رفقا سلام من از هشت سالگی این کارو میکردم الان نزدیک هفده سالمه از خدا میخوام به هممون کمک کنه اخه میگن خدا ارحم الراحمین هست خدا تواب و خلاصه خیلی کارش درسته امید وارم به حق عالین که سایه افکنان عرش الهی هستند همه رها بشیم امید وارم امام زمان عج مارو ببخشن جز گناه چیزی نداشتم واقعا موندم اگه این جور که اخوندا میگن امام زمان هفته ای دو بار پرونده اعمال رو میبینه خیلی دلشو شیکوندم امید وارم منو ببخشه همین ...
حسين هستم يه معتاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
من الان يه١٥سال هست كه اين كار مي كردم ولي الان 50روز گذاشتم كنار خدياكمكم كن
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
سلام خسته نباشید من 24 ساله تهران مجردم از سن 12 سالگی خود ارضایی میکنم الان لکنت زبان دارم دستم میلرزه چشمام بضی وقتا تار میبینه سردردی بی حوصلگی زود عصبی میشم با همه پرخاشگری میکنم با خانوادم با بابا بداخلاقی میکنم رفتم پیشه مشاوره حافظه سالمه بعد گفت خود ارضایی هیچ ضرری نداره هر چقدر دلت میخواد بزن ربطی به ود ارضایی داره تازه هفته ای یک بار یا دو بار خود اضایی میکنم بضی وقتا چهار بار
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
سلام خسته نباشید من 24 ساله تهران مجردم از سن 12 سالگی خود ارضایی میکنم الان لکنت زبان دارم دستم میلرزه چشمام بضی وقتا تار میبینه سردردی بی حوصلگی زود عصبی میشم با همه پرخاشگری میکنم با خانوادم با بابا بداخلاقی میکنم رفتم پیشه مشاوره حافظه سالمه بعد گفت خود ارضایی هیچ ضرری نداره هر چقدر دلت میخواد بزن ربطی به ود ارضایی داره تازه هفته ای یک بار یا دو بار خود اضایی میکنم بضی وقتا چهار بار
میهمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
با سلام خدمت همه دوستان عزیز، در ارسال نظرات دیدم که بعضی دوستان فرمودند از نظر علمی ثابت نشده ویا فلان پزشک گفته در رابطه جنسی هم همین اتفاق می‌افته واقعا برای چنین نظراتی متاسفم، اولا در رابطه جنسی با همسر چون جنس مخالف وجود داره انسان هم از نظر روحی و هم جنسی ارضا خواهد شد و با انجام یک رابطه سالم جنسی دچار آرامش روحی و جسمی خواهیم شد،اما در ارتباط با خودارضایی تنها اسپرم از بدن دفع شده و خبری از آرامش روحی و حتی جسمی نیست در این مرحله فرد برای رسیدن به لذت مجدا دست به اینکار زده که همین چرخه مرتبا تکرار خواهد شد که باعث تحلیل شدن و ضعف شدید اعصاب و جسم خواهد شد چیزی که در این مسئله مثل روز روشن است تکرار این عمل تا ورطه نابودیست به همین سادگی مثال واضح تر تشنه هستید و آب دریا میخورید، هنگام نوشیدن تصور میکنید تشنگینان رفع شده اما بعد متوجه خواهید شد بیشتر تشنه شدید و بیشتر میخورید تا اینکه از پای در خواهیث آمد، از خداوند بزرگ و متعال عاجزانه طلب شفاعت و یاری دوستانی که در این راه خاموش هستند را دارم، دست علی به همراهتان.
ناشناس
United States of America
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
ممنونم از مطالب مفیدتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
خواستن توانستن است.
akbar
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
سلام من پسر ۲۹ ساله مجردم خیلی شهوتی هستم در دوران ۲۰ الی ۲۵ خود ارضایی کردم نه هر روز مثلان هفته ای یه بار یا ماهی ی بار من تو خواب بیشتر خالی میشم بعضی وقتا دو دوز پشت هم خالی میشم ایا این از علایم خود ارضایی هس
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
سلام
خسته نباشیم
این بالایی ها
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
حرفاتون عالیه کاش اینجا دوستانم هم بودن این عادتو ترک بکنن دلم براشون میسوزه من خودم 1ساله ترک کردم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
من ۱۸سالمه از ۱۲سالگی دارم این کار را انجام میدم الان دارم کمر درد میگیرم ونمی تونم این کار ترک‌کنم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
من ۱۸سالمه از ۱۲سالگی دارم این کار را انجام میدم الان دارم کمر درد میگیرم ونمی تونم این کار ترک‌کنم
هومن بیات
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
اگه ترک کنم گودی کمرم خوب میشه
محمد ومهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
سلام دوستان خسته نباشید من و مهدی دوستم ۲۵سال داریم از ده سالگی خود ارضایرو شرو کردیم اا ده روز پیش روزانه یا یروز در میان این عمل ناشایسترو داشتیم وباهم قلو قرار بستیم این کارو کنار بزاریم و ده روزه با اراده قوی گذاشتیم کنار و ب هیچ عنوان سراغش نیمیریم هفته اولش خیلی سختی کشیدیم و دیگه کم کم راحتر میشیم دنبال عوامل تحرک کننده نمیریم و خدارو شکر میکنیم این ارادرو ب ما داده وهر شخص دیگری میتونه ترک کنه فقط باید ارادشو قوی کنه و ب دنبال عوامل تحریک کننده نرود ودر این ده روز خیلی خوبتر شدیم از نظر اخلاقی وقدرت بدنی خیلی خوب شدیم شماهم میتونین موفق باشین سپاس .
محمد ومهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
0
0
سلام دوستان خسته نباشید من و مهدی دوستم ۲۵سال داریم از ده سالگی خود ارضایرو شرو کردیم اا ده روز پیش روزانه یا یروز در میان این عمل ناشایسترو داشتیم وباهم قلو قرار بستیم این کارو کنار بزاریم و ده روزه با اراده قوی گذاشتیم کنار و ب هیچ عنوان سراغش نیمیریم هفته اولش خیلی سختی کشیدیم و دیگه کم کم راحتر میشیم دنبال عوامل تحرک کننده نمیریم و خدارو شکر میکنیم این ارادرو ب ما داده وهر شخص دیگری میتونه ترک کنه فقط باید ارادشو قوی کنه و ب دنبال عوامل تحریک کننده نرود ودر این ده روز خیلی خوبتر شدیم از نظر اخلاقی وقدرت بدنی خیلی خوب شدیم شماهم میتونین موفق باشین سپاس .
پویت
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
1
سلام من این کارو میکردم ولی از همین امشب قول میدم و عهد میبندم ک دیگه این کار زشت رو انجام ندم با یاری خدا شروع میکنم....
Nashenas
Germany
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
داش دمت گرم به خودم اومدم
حسین
Afghanistan
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
1
من تا اکنون همین کارو می کردم ولی با خوندن این همه مطالب ارزشمند می خوام جلوگیری کنم ای کاش میشد این مطلب رو به تموم جوونا گفت از طریقی تشکر
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
مهیار هستم یک معتاد:(
علی رویایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
1
من از این کارم بدم میاید
علی رویایی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
1
من از این کارم بدم میاید
حسن سگی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
1
0
دروغه محضه. از متخصص شنیدم ک میگه خودارضایی هیچ ضرری چه روحی چه جسمی برای انسان نداره.
ضمن اینکه بجای ور رفتن با احساسه جنسه مخالف میشه از این کار برای تخلیه جنسی استفاده کرد.
خودارضایی کنیم بهتر از اینه که دل بشکونیم
رضا
Germany
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
0
معماي خود - ارضائی جنسی



خود – ارضائی جنسی از آن نوع مسائلی است که در قلمرو اخلاق و علم ھرگز پاسخی روشن نداشته و یکی از واکنشھای طبیعی و مزمن در بشر است و دارای دو زمینه و علّت است : شھوانی و عاطفی . و این دو توأمان در این امر دخیل ھستند زیرا فراوان ھستند کسانی که بعد از ازدواج ھم به این عمل ادامه می دھند. و حتّی بسیارند کسانی که بعد از ازدواج ھم به این کار روی میکنند .و این امر دال بر قحطی عاطفی و ناکامی در رابطه صمیمی با ھمسر است. خود – ارضائی به لحاظ اخلاقی و شرعی نمی تواند کاملاً منع شود زیرا چه بسا موجب ارتکاب به زنا می شود که یک گناه کبیره است و در این خود – ارضائی یک امر اخلاقی برای پیشگیری از گناه محسوب می گردد . قحطی جنسی و یا عدم رضایت عاطفی در رابطه جنسی علت شھوانی آن است ولی احساس تنھائی و انزوا و عدم رابطه عاطفی و قلبی با جنس مخالف علت روانی این امر می باشد . و فرد در خود – ارضائی از فشار ناشی از این دو قحطی موقتاً رھا می شود . از این منظر خود – ارضائی نوعی خود – درمانی و خویشتن داری از زنا نیز محسوب می گردد ھر چند که ادامه طولانی مدت و عادت به این امر بتدریج عوارض جسمانی و عصبی و روانی حادی بھمراه دارد لذا در بلند مدت نمی تواند دارای خیر و فایده ای اخلاقی یا بھداشتی و روانی باشد . خود – ارضائی در بلند مدت مانع تلاش انسان برای برقراری رابطه عاطفی و ھمچنین مانع ازدواج و مانع تلاش برای رفع مشکلات در روابط عاطفی است .





از کتاب " دایره المعارف عرفانی " استاد علی اکبر خانجانی - جلد اول ص 175

https://t.me/zanashooee2
محمد امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
1
سلام. من 16 سالمه. از 7 سالگی دچار خود ارضایی شدم.و به تعدادی از مشکلاتی که در سایت گذاشته اید دچار شده ام . مانند ضعف جسمانی،درگیری های ذهنی و روحی و...
خواهشمندم یک راه جدی به من معرفی کنید تا بتوانم این عادت غلط را ترک کنم.
با تشکر.
گیج تویوق
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
1
الکی می گی
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
0
0
سلام چند سالی است خودارضاعی میکنم فردا نتایج کنکور می آید برام دعا کنین قبول شم فامیل باعث مشکلات روحی و خودارضاعی من شدم فقط برام دعا کنین
میلاد
Singapore
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
با سلام لطفا کمکم کنید ترک کنم من بیش از ۱۴ ساله به این کار اعتیاد دارم هر کاری کردم نتونستم ترک کنم به نظرتون چکار کنم؟
محمد مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
0
0
من به همه‌ی بزرگواران و دوستان پیشنهاد می‌کنم این کار زشت وگناه کبیررو کنار بزارن وقتی ما این کارو انجام می‌دهیم شیطان بخاطر وسوسه وفریب دادن ما هم خوشحال میشه هم تشویق میشه برای دفعات دیگهوفقط ما می‌مونیم وشرمندگی ما پیش درگاه خدا
Ata zahiry
Germany
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
0
0
ممنونم از شما .این مطالب رو با مادر میان گذاشتید.
منم خیلی وقت میشه که به این عادت دچار هستم .
اگر خدا بخواهد ‌. میخام دیگه از این . پلیدی را
ترک کنم .
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
سلام منم مثل بقیه جوانان درگیر این بیماری شدم الان حدود ۸سال هست که‌چند وقت یه بار خودارضایی می کنم شدم مثل یه معتاد مواد مخدر اگه ارضا نکنم دچار سرگیجه توهم و استرس شدید هرچی توبه کردم جواب نداد ولی از همین ساعت به همه ی شما قول میدم که این عادت خبیص را دیگه انجام ندهم متشکرم از همه دوستانی که این مطالب رو در اختیار ما گذاشته اند
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
0
0
من۳سالی هست که این کار رو انجام میدادم که یکی از دوستام من و آگاه کرد و من پی این موضوع رو گرفتم و خوشبختانه الان دیگه ترک کردم و اینم بهتون بگم که من فقط۱۳سالمه و هیچ گونه از این عوامل رو نداشتم فقط عصبی بودم
موری پلنگ
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
هروقت ترک میکمک بازم فکرش میاد تو سرم با خاطره های قدیمی نزنیم باید بریم دنبال ناموس مردم که گشت ارشاد هم میاد میگیرتمون پس بزن تا بزنی
مایکی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
اینا همش چرته، من از سیزده سالگی میزدم الان بیست و هفت سالمه، هیچ مشکلی پیش نمیاد اینا همش چرته
ناشناس
Qatar
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
0
0
من خیلی خودرضای کردم از نوجوانی الان انزال زودرس هست رنج می برم را حل چیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
0
0
واقعا ممنون
محمود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
0
0
نزنید اخرش جز بدبخی وپشیمانی نیست
Mohamad
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
میگم یه ۱سالی جلق می زنم پاهام ضعیف شده میخوام ترک کنم حالا چیکار کنم پاهام قوی بشه
ناشناس
Germany
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
ببخشید من الان نزدیک 8ماهه دارم بعضی موقع جلق میزنم میخواستم ببینم اگر ترکش کنم دیگه این علاعم روم ظاهر نمیشه 13 ساله هم هستم
ناشناس
Germany
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
ببخشید من الان نزدیک 8ماهه دارم بعضی موقع جلق میزنم میخواستم ببینم اگر ترکش کنم دیگه این علاعم روم ظاهر نمیشه 13 ساله هم هستم
ناشناس
Germany
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
ببخشید من الان نزدیک 8ماهه دارم بعضی موقع جلق میزنم میخواستم ببینم اگر ترکش کنم دیگه این علاعم روم ظاهر نمیشه 13 ساله هم هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
1
من از12سالکی شروع کردم این کارو الان که18 سالمه کم کم هفته ای 3 بار تو این 6 سال زدم تازه اومدم تو این صفحه امید وارم که با خوندن مطالبش دست از این کار بردارم واقعا خسته شدم همیشه عصبیم ینی دلیلش اینه؟
هیچکس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
2
1
سلام، کمک لازم دارم، شاید بگین دروغه، ولی داغونم، از قبل بلوغ، شاید 9یا10سالگی که چیزی از تفاوت دختر و پسر نمیدونستم، از کسی به این موضوع اگاه شدم و تحریک شدن رو تجربه کردم و بعد شروع به تحریک تا اولین انزال و تا الان که32سالمه، کمتر و بیشتر ولی پیوسته بدنبال تحریک و ارضام بودم، کم اوردم!!! اگر دلایلی نبود، شاید خیلی سال قبل، بعد خودکشی ناموفقم، خودکشی میکردم، ولی هنوز نفس هست و متاسفانه هیچ شادی، امید و هدفی در زندگی نمیبینم، شاید دیوانه شدم که صداهای تو سرم میشنوم و.... نشخار میکنم و نشخار... بدنبال ساعتی آرامش هستم!!! ساعتی آرامش! آغوشی که منو از تنهایی و این عذاب نجات بده!!!
hesam
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
0
1
سلام گول نخورید این یه مرضه نه قدرت پوکیدم یه زمانی دعوا میکردم هیچکس زورمو نداشت حالا چی همه بدنم صدا میده گول نخورید خوب نیست اا اولش ولش کنید
ذ بیع الله
Afghanistan
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۱
0
0
سلام به همه

من ۲۳ سالمه، از ۱۴ سالگی این عمل زشت رو شروع کردم حالا ۹ سال میشود این عمل زشت و پلید را انجام میدادم امشبم آخرش بود، نمیدانم چطور اینقدر پست فطرت و انسان بدی شده بودم، آیا خداوند من را به همین روز ها خلق کرده بود؟ آیا من برای چنین ماموریتی به زمین آمده بودم؟ آیا من شایسته این عمل شیطانی بودم؟ آیا من دیوانه و جنون بودم؟ آیا و آیا.... من چقدر انسان بدی بودم
من حتا از خدا شرمم نمیآمد که نزدیکتر از شاهرگ گردنم بود و مرا میدید و من پلیدی هارا انجام میدادم
بدنم سست میشد، چشم هایم خیره خیره میشد، حصه پایین کمرم درد میگرفت شانه های گول شده بود، حافظه ام ضعیف شده بود موهای سرم را یک یک مانند مروارید مشاهده میکردم میریخت و با آب میرفت با خاک یکسان میشد چه زیبا بود موهای سیاه و پر پشتم که حالا طاسم و موهایم مانند تار عنکبوت نازک و ضعیف شده من حالا آن چهره بشاش و چشم های زیبا را ندارم از همه مهمتر اینکه نزد خودم عذاب وجدان میکشیدم با انجام هربار داشتم پشیمان میبودم چندین بار عهد کردم ترکش کنم اما بازهم رو آوردم.
من چه انسان بدی بودم، خدایا! مرا ببخش، من از همین امشب نه بلکه از همین دقیقه سوگند میخورم دیگر نزدیک این پلیدی ها نشوم، هرچه بود تمام شد دیگر نمیخواهم سخن نفس و شیطان پلید را که در این دنیا و آن دنیای ابدی در عذاب خداست راهش را تعقیب کنم.
وقت گرانبهایم را صرف این عمل لعنتی نمیکنم من دیگر از کارهایم پشیمان، میدانم رحمت خدایم از غضب وی بیشتر است و مرا میبخشد پس حالا توبه میکنم.
خدایا من توبه کردم
و هرگز دیگر نمیخواهم به این عمل پلید وابسته شوم

ان الله علی کل شی قدیر

خدایا من را توفیق عنایت فرما تا از این عمل خلاف دور باشم! آمین
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
بهنام رب
من هم مثل تمام شما یک معتاد هستم.
اما در ترک به سرمیبرم.درجواب به دوستی که گفته بود :یکبار اشکال داره
نظر من اینکه همون یک بار باعث شد من چهارماه معتاد باشم.رفتم پیش مشاور واز او درباره ی خود ارضایی پرسیدم گفت:دعا و نماز


موفق باشید به امید روزی که همه ی ما ترک کرده باشیم.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
0
1
......
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
2
سلام شبتون بخیر.ازتون کمک میخوام.لطفا بهم کمک کنین.من خواهرم دچار این مشکل.13سالشه.خیلی من و اذیت میکنه.میشه از سن6یا7سالگی داره این کارو میکنه.هرچقد میگیم چرا اینکارو میکنی میگه من انجام نمیدم میزنه زیرش.زیادم اسرار کنی گریه میکنه.الانم تو خفا انجام میده تا نبینیم.
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
2
واقعا خیلی ممنون ک مرا از خواب بیدار کردید
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
2
واقعا خیلی ممنون ک مرا از خواب بیدار کردید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
0
0
واقعا مرسی قصد ترک دارم خودم میتونم نزنم هی میرم سر گوشی فسلم میبینم میزنم
هادی
Germany
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
من چند سال است انجام میدم اولش هفته ای بود الان شدت پیدا کرده حتی روزی سه یا دو بار این کار را انجام میدم مثل اب شوره هر چی میخوری تشنه تر میشی .دیگر توانی ندارم بس ترک کردم خسته شدم
Abolfazl
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
سلام دوستان من 15سالمه قدم 195 هست وزنم هم 80کیلو . والیبالیست هستم .حدود یک سال بود که این عمل رو انجام میدادم حدود ۳.۴ بار در هفته . و الان یک ماهه کامل ترک کردم به راحتی و ادامش میدم هیچ وقت دیگه نمیزنم خیلی به فکر سلامتی و اندامم هستم و نمیخوام واسه همچنین چیز بی ارزشی از هدف پیشرفت در والیبالم عقب بمونم . ولی خداروشکر تا حالا عوارضی از این عمل واسم پیش نمیومده خداروشکر .و خوشحالم که زمان خوبی واسه ترک این عمل انتخاب کردم..
شما هم اگه میخواید ترک کنید سعی کنید در طول روز خودتون رو مشغول به کاری های مختلف کنید فیلم های تحریک کننده نبینید و... انسان تصمیم با خودشه هی کسی آینده خودش رو خودش میسازه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
0
0
ل
حسام یه بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
0
فقط دعا برام کنید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
0
2
سلام : از سازنده این سایت بسیار سپاس گزارم به خاطر راه های درمان این بیماری به امید خدا میخوام این روش هارو انجام بدم انشاالله همه کسانی که دچار این مشکل بزرگ هستند،قبل از این که به جاهای جبران ناپذیرش برسه با امید به خدا از دست این بیماری خلاص بشن برام دعاکنید خیلی خیلی از شما سپاسگزارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
0
0
وقتی من این کارو میکنم زانوم درد میکنخ لطفا جواب بدین اصلا چه دلیلی به زانو داره
یحیی گفت
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
خدا یه عقلی بده به اینا یه پولیم بما
دوستان میگن هر وقت ماهی را از اب بگیری تازست پس هنوز دیر نشده سیعتونا کنید
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
1
من هشت سالیه که این کارهی پس فترت رو انجام میدم ها لا زانو هام درئ میکنه بسیار شدید لطفا کمکم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
سلام تنها درمان خود ارزایی ازدواج هستش وبقیه همش خرافاته تو به گرگ مرگ هستش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
0
2
سلام‌من‌۳۰‌سالمه‌پسر‌مجرد‌۱۵‌ساله‌خودارزاهستم‌۱۰‌روزه‌توترکم‌رفتم‌برای‌سکس‌نتونستم‌بلند‌نشود‌لتفن‌رانمای‌کونید
بندخدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
باسلام تشکر از همتون تازه فهمیدم
خودارزایی بدبختم کرده رو صدا تاثیر داره
بندخدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
0
0
باسلام تشکر از همتون تازه فهمیدم
خودارزایی بدبختم کرده رو صدا تاثیر داره
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
0
2
سلام . من خجالت میکشم که سیدم اونوقت 4 ساله دارم جق میزنم
یه روز باخودم فکر کردم که بزارم کنار .
اولش خیلی سخت بود ولی بعدش خودمو چسبوندم به معنویات
به نماز و روزه و ...
الان دوساله که ترک کردم و از زندگیم راضیم
بزارین کنار چون فقط نابوئت میکنه
خدارو شکر چیزی که زیاده سایت ترک
پس همین الان باخودتون احد ببندید که دیگه سراغ این کار نمیرید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
1
2
الان حدود یه ساله که میزدم ام هر بار توبه کردم نتونستم قول میده که دیگه نزنم
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
سلام علی هستم ۱۴ سالمه خیلی دلم میخواد ترک کنم ولی نمیشه بالا ترین موقعی که تو ترک بودم ۳۵ روز بود که من شنیدم اگه یه کار بد رو ۴۰ روز انجام نداد اون کار دست ازسرتون برمیداره تازه لکنتم دارم و جق زدن باعث پیشرفتش میشه خدایا چی کار کنم
بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
0
سلام علی هستم ۱۴ سالمه خیلی دلم میخواد ترک کنم ولی نمیشه بالا ترین موقعی که تو ترک بودم ۳۵ روز بود که من شنیدم اگه یه کار بد رو ۴۰ روز انجام نداد اون کار دست ازسرتون برمیداره تازه لکنتم دارم و جق زدن باعث پیشرفتش میشه خدایا چی کار کنم
امین
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
0
0
سلام خسته نباشید من الان حدود یک سال یک سال نیم میزنم الان روی صورتم جوش های خیلی خیلی زیادی هست اگه نزنم جوش ها میره لطفا جواب بدین
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
0
0
سلام من3سال دست به این عمل کثیف مییزدم خدایا شکر ترک کردم بهترین راه ترک ااینه دیگه اصلا بهش فکر نکنی و کارهای روزمره و جایگزین پیدا کنی هر چه بیشتر بهش فکر کنی بیشتر گرفتار میشی اصلا نباید بهش فکر کرد
آرمین
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۴
0
0
به نظر من درسته که ترک این کار سخته ولی غیر ممکن نیست منم از امروز ترک میکنم امیدوارم موفق باشید کوچیک شما بچه میاندوآب♥♥
راه حل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
0
0
من از یازده سالگی تا الان که سی هستم 19 ساله میزنم اونم 6الی 9بار در روز ولی سکس 1یا فوقش دوبار در روز واقعا لذت بخشه و جلوی شهوت رو میگیره
یه مرکز صیغه توی هر شهر لازمه مسئولین سرتون رو از زیر برف در بیارید ما هم دوست داریم اسلامی زندگی کنیم مسئولین فکر کنید جوانهای این کشور بچه های خودتون هستن راضی هستین این کارو کنن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۲
0
0
ببینید خودارضایی از نظر پزشکی هیچ ضرری نداره.شاید باورتون نشه ولی حتی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس هم میشه.(این حرف ها ثابت شده است میتونید برید تحقیق کنید)ولی درصورتی که توسط خود شخص عملی منفور باشه موجب افسردگی خواهد شد(عین این جمله رو تو ویکی پدیا پیدا میکنید) و من از کل این مقاله فقط قسمت اولشو که گفته موجب نا توانی در برقراری رابطه با شریک جنسی میشه رو قبول دارم...بقیه ی مطالب هیچ مدرک قابل توجیهی ندارند...و شما افرادی که میگید من چندساله درگیرم میخوام ترک کنم و .... بدونید که نباید انقدر به خودتون سخت بگیرید و سعی کنید میانه رو باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۳
0
0
از وقتی که اینکارو شروع کردم بدبخت شدم .من فوتبالیستم و الان چند وقته نتونستم برم تیمی بخاطر این کار . قول میدم که دیگه از امشب انجام ندم .بخدا هر وقت انجام ندادم زندگیم از این رو به اون رو شده . ایشالله میخوام اراده کنم که دیگه این کارو انجام ندم و و زندگیمو از نو بسازم. الهی به امید تو.یاحق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۴
0
0
آره خب بنویسید من دیگه نمیزنم...من هم هر وقت میزدم تا چند وقت میگفتم دیگه نمیزنم ولی باز شهوت می اومد سراغم....هر وقت تو خونه تنها بودین و شهوتتون زده بود بالا و این کار را انجام ندادید اون وقت بگید ترک کردم....اکثر این ها که کامنت گذاشتن نیم ساعت از انجام این کار زشتشون نمیگذره میگن دیگه نمیزنیم....خواهشاً خودتونا گول نزنین
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
من که دیگه قید خودمو و زندگیمو زدم‌‌‌.یه موقع همه چی عالی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
0
0
از امروز ترک میکنم
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
0
0
سلام ممنون از راهنمایی هاتون و سایت خیلی مفیدی که دارید.
من اصغر طالبی معروف به ترقه میخواستم خدمت شما عرض کنم که من چند سالی هست جق میزنم وبا دست راستم ازدواج کردم.خیلی راضیم خیلی حال میده این کارم ادامه میدم.
شعارم هم اینه جق جق تا پیروزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
0
1
من ۱۷ سالمه این ۳سال که می زنم وهر چه که میگم ترکش کنم نمی تونم ترکش کنم اگه نمی زنم هی وهواس میکنم به نظر شما چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
1
1
من ۱۷ سالمه این ۳سال که می زنم وهر چه که میگم ترکش کنم نمی تونم ترکش کنم اگه نمی زنم هی وهواس میکنم به نظر شما چکار کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
2
1
دستت در نکند واقعا عالی بود خیلی متشکرم من از امروز ترک خواهم کرد
قلی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
سلام
قلی هستم دو ساعته پاکم
رفتم زدم بعد پشیمون شدم
ولی دیگه به امید خدا فقط فردا شبم چیز میکنم و دیگه میزارم کنار
هرکی میخاد دیگه نزنه بگه یا علی
کامران
United States of America
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
4
بعد این که خود ارضایی رو ترک کردیم بعده چه مدت صورت زیبایی و گودی کمر مون برمیگره؟؟
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
0
0
سلام ممون از مطلب خوب تون که من متوجه همچین مضراتی کردین اگر کسای هستن که می گویند مدرک یا چیزی بیارید باور کنم خیلی ادم های گیجی هستند که بجز مضرات گناه خیلی بزرگی داره
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
من 20 سالمه 2ساله که این کارو میکنم ولی نمیتونم ترکش کنم ممنون
Milad
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
0
0
من دو ماهه ترک کردم واقعا عوارض عکس شده و مثبت شدن مخصوصا در تمرکز و قدرت بدنی و قوس کمر الآن کمر شده مثل کمر زالو
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
سلام
نمیدونم توجه کردین یا نه ولی بعد از خودارضایی (روز بعدش)یه بدشانسی برای اقایون بوجود میاد حالااون بدشانسی بستگی به شانستون داره (برای خیلیا این اتفاق افتاده).
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
سلام
نمیدونم توجه کردین یا نه ولی بعد از خودارضایی (روز بعدش)یه بدشانسی برای اقایون بوجود میاد حالااون بدشانسی بستگی به شانستون داره (برای خیلیا این اتفاق افتاده).
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
سلام
نمیدونم توجه کردین یا نه ولی بعد از خودارضایی (روز بعدش)یه بدشانسی برای اقایون بوجود میاد حالااون بدشانسی بستگی به شانستون داره (برای خیلیا این اتفاق افتاده).
امید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۵
0
1
من 14سالمه از عید پارسال شروع کردم تا حال نمیتونم ترک کنم لطفا دعام کنید منم نظرات شمارو که خوندم تحت تاثیر قرار گرفتم واقعا اگه مدرسه وجود نداشت الان اینطور نمیشدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
لطفا به جای وقت تلف کردن در این زمینه تحقیق بفرماید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
0
0
لطفا به جای وقت تلف کردن در این زمینه تحقیق بفرماید
Aliasghar
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
خداوکیلی مطالبتون خیلی آموزنده بودمن۷ساله که به این مرض گرفتارشدم به خواست خداازهمین الان این کارکثیفومیزارم کنارخدایاهمه ی جوناروعاقبت بخیربگردان الهی آمین
Aliasghar
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۸
0
0
خداوکیلی مطالبتون خیلی آموزنده بودمن۷ساله که به این مرض گرفتارشدم به خواست خداازهمین الان این کارکثیفومیزارم کنارخدایاهمه ی جوناروعاقبت بخیربگردان الهی آمین
ناشناس
United States of America
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
1
بچه ها جلق نزنید چون برا بدن مضر اس
امیر مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
سلام دوستان. من حدود دو سال بود که این کاره زشت رو انجام میدادم، ولی خداروشکر الان چهار ماهه این کارو انجام ندادم. شاید باور نکنید ولی از وقتی که ترک کردم خیلی به وزنم اضافه شده. بخدا همتون میتونید ترک کنید فقط توکل کنید به اون بالایی و ازش کمک بگیرید. بازم میگم توروخدا ترک کنید خودتونو بدبخت نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
0
0
امیدوارم خدا به همه ی بیماران این بیماری کمک کند الهی امین یا رب العالمین
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
من21سالم هست من چشام ضعیف شده کمردرد میکنه میگن خود ارضایی فلج میکنه بعدش پام درد میکن وضعیت من بحرانی چ کنم
پشیمون
Singapore
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
0
4
تا الان حدود۶سال میشه که گرفتار این عمل کثیف و زشت شدم.میخوام ترک کنم ولی اراده ام رو به کلی سست کرده.میترسم خیلی زیاد هم میترسم.از همه چی میترسم.این دنیا اون دنیا آبروم آیندم همه چیز منو میترسونه.کمک کنید
الهی به امید تو
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
2
2
سلام من 17سالمه 7ساله اینکارو میکنم.بیچاره نشدم و نمیشم.با کمک بالایی ترکش‌میکنم از همین الان
بسم الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
0
0
جلق واقعا ب انسان ضربه میزنه من که دیگه ترک میکنم
ناشناس
Netherlands
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
1
0
اگر این دخترا سکس کنن ما جق نمیزنیم که حاجی
مهراد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
2
3
من همين الان بعد خود ارضايي اين مطالبو خوندم چون كنجكاو بودم.به خودم اومدم و ديگه ميخوام اينكارو نكنم و راستي به مدت سه سال درگير اين بيماريم.١٤ ساله هم هستم.مرسي بابت آگاهي اي كه به من داديد.
ناشناس
France
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
سلام دوستان عزیز منم روزی مث شماهابودم .می تونیدترک کنیدکافیه خودتون بخوایدماهافقط ارادمون ضعیفه قول میدم می تونیدکافیه خوتون بخواید می تونیدهمه این عوارضی که تواین سایت گفته راسته ایناهمش حرفه که میگن لازمه وبایدباشه ایناهمش چرتوپرته .برادراوخواهراتامی تونیدنمازبخونیدروزه بگیریدقرآن گوش بدید خیلی حیفه که جونیتون روبایه حال چن لحظه ی حروم کنیدازجونیتون لذت ببریدورزش کنید شادباشید امیدوارباشیدمی تونیدحتمامی تونیدکافیه به این جهان انرژی مثبت بدی بت انرژی مثبت میده نزاریدیه وعده نمازتون قضابشه خیلی راحته خیلیفقط وفقط بانمازخوندن والسلام .آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان .
ناشناس
France
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
سلام دوستان عزیز منم روزی مث شماهابودم .می تونیدترک کنیدکافیه خودتون بخوایدماهافقط ارادمون ضعیفه قول میدم می تونیدکافیه خوتون بخواید می تونیدهمه این عوارضی که تواین سایت گفته راسته ایناهمش حرفه که میگن لازمه وبایدباشه ایناهمش چرتوپرته .برادراوخواهراتامی تونیدنمازبخونیدروزه بگیریدقرآن گوش بدید خیلی حیفه که جونیتون روبایه حال چن لحظه ی حروم کنیدازجونیتون لذت ببریدورزش کنید شادباشید امیدوارباشیدمی تونیدحتمامی تونیدکافیه به این جهان انرژی مثبت بدی بت انرژی مثبت میده نزاریدیه وعده نمازتون قضابشه خیلی راحته خیلیفقط وفقط بانمازخوندن والسلام .آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان .
ناشناس
France
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۲
0
0
سلام دوستان عزیز منم روزی مث شماهابودم .می تونیدترک کنیدکافیه خودتون بخوایدماهافقط ارادمون ضعیفه قول میدم می تونیدکافیه خوتون بخواید می تونیدهمه این عوارضی که تواین سایت گفته راسته ایناهمش حرفه که میگن لازمه وبایدباشه ایناهمش چرتوپرته .برادراوخواهراتامی تونیدنمازبخونیدروزه بگیریدقرآن گوش بدید خیلی حیفه که جونیتون روبایه حال چن لحظه ی حروم کنیدازجونیتون لذت ببریدورزش کنید شادباشید امیدوارباشیدمی تونیدحتمامی تونیدکافیه به این جهان انرژی مثبت بدی بت انرژی مثبت میده نزاریدیه وعده نمازتون قضابشه خیلی راحته خیلیفقط وفقط بانمازخوندن والسلام .آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان .
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
منم 2ساله که مبطلا ب این بیماری شدم تا الان روزی 2بار میزدم اما نمیدونم چجور ترک کنم
یوز تنها
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
یکی بیاد جلوی منو بگیره خودمو کشتم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
سلام من ی فرد 14 ساله هستم و نزدیک 1 ساله به این بیماری دچار شدم خیلی وقت ها فکر میکنم که دیگر ترک میکنم ولی بازم این بیماری به سراغ من میاید چی کار کنم کمکم کنید با تشکر
یه آدم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
0
سلام اگه ترک کنم همه ی این عوارض برطرف میشه؟
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
ازهمین الان قول میدم که نزنم
ارین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
0
0
خیلی چندشه من خودم هرگز این کار رو نمی پسندم
یه بیگناه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
سلام..

من نمی دونستم دارم چیکار میکنم تو حمام این اتفاق در برام افتاد 12سالمه 5یا6 ماه این کار رو میکردم یک روز درمیون یا هر روز دیگه امروز به خودم اومدم خیلی خیلی ممنون از شما.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
0
1
سلا خدایش منم از خودارضایی خسته شدم انشالا که ترکش کنم
امیر
Germany
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
1
من روزی سه بار میزدم پشته سره هم حالم خیلی بد بود الان هم همین طور یک ساعت پیش من این کاره کثیفو کردم سردرده شدیدی حس کردم وبعد چشام سیاهی رفت و حالم بد شو امید وارم بتونم این عادت بدرد نخور رو ترک کنم خیلی ممنون از مطالب هاتون
پرتاپ سینگ
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
2
با سلام به همگی دوستانی که نمیتونن ترکش کنن کافیه اراده قوی داشته باشن نمار هم خیلی کمک میکنه حتما نماز رو فراموش نکنید منم یک ساله میزنم و از امروز با کمک خدا میخام ترکش کنم برام دعا کنید ممنونم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
2
سلام من 12 سالمه دو ماه است که دارم این کار رو انجام میدم نمیتونم ترک کنم تو رو خدا کمک کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
0
1
سلام من 12 سالمه دو ماه است که دارم این کار رو انجام میدم نمیتونم ترک کنم تو رو خدا کمک کنید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
0
1
نزدیک به ۶ سال است تکرار میکنم این عادت رو وهمه این مطالب رو هزار بار خوندم به خودم قول دادم قسم خوردم حد وحدودی تعیین کردم ولی اصلا فایده نداشت و نداره بدنم خیلی لاغره و از خودم و از همه نا امید شده ام نمیدونم چکارکنم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
0
2
سلام من الان ۳۰سال سن دارم از ۱۵سالگی این کارو انجام دادم هنوز هم ترک نکردم تا ۸ میرم ولی نمیتوانم . بعضی وقتها روزی ۳ الی ۲مرتبه میزنم . خواهش میکنم کمکم کنید ثواب دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
0
2
واقعا خود ارضایی کار زشتی هست
خیلی از نو جوان ها و جوان ها ازش رنج میبرن خیلی خوب میشه اگه راه حل ها جواب بده من هم از امروز تمام سعی امو میکنم آن شا الله درست میشه
با تشکر از شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
1
1
واقعا خود ارضایی کار زشتی هست
خیلی از نو جوان ها و جوان ها ازش رنج میبرن خیلی خوب میشه اگه راه حل ها جواب بده من هم از امروز تمام سعی امو میکنم آن شا الله درست میشه
با تشکر از شما
اواره ی سرگردون
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
1
0
سلام بر دوستان
بعضی چیز ها هست که همه می دونن بده مثل سیگار ولی باز سیگاری دایم
این کار چند دلیل داره
۱ این عادات بد تقریبا همه گیره ،این همه گیر شدن خیلی بده مثل بلاست وقتی عمومی باشه قابل قبولتره بدارید مثال بزنم وقتی نمره کم میگیرین اگه فقط خودتون تو کلاس نمره کم بگیرین احساس شرمساری وبدبختی بیشتری بهتون دست میده ولی اگه همه نمره کم بگیرن زیاد حالتون گرفته نمیشه اما دوستات دقت کنید که اصل موضوع یعنی نمره کم چیز بدیه به همین خاطره که باعث ناراحتیتونه
۲ میل جنسی یکی از نیاز های اساسی واولیه انسان هاست و نمیشه بندازیش دور خودش میاد سراغت
خوب راه کار اینکه بی کار نمونید ادم اگه بی کار بمونه فکرای بد سراعش میاد بعد هم برای زندگیتون هدف تعیین کنید و برای زندگیتون برنامه بریزید
یه چیز دیگه سعی کنید موقع شهوت فیلم های گریه دار درام ببینید من یه بار کارتون مدفن کرم های شب تاب رو دیدم به کل باروبندیلش بست و رفت تا ...
اواره ی سرگردون
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۲
1
0
سلام بر دوستان
بعضی چیز ها هست که همه می دونن بده مثل سیگار ولی باز سیگاری دایم
این کار چند دلیل داره
۱ این عادات بد تقریبا همه گیره ،این همه گیر شدن خیلی بده مثل بلاست وقتی عمومی باشه قابل قبولتره بدارید مثال بزنم وقتی نمره کم میگیرین اگه فقط خودتون تو کلاس نمره کم بگیرین احساس شرمساری وبدبختی بیشتری بهتون دست میده ولی اگه همه نمره کم بگیرن زیاد حالتون گرفته نمیشه اما دوستات دقت کنید که اصل موضوع یعنی نمره کم چیز بدیه به همین خاطره که باعث ناراحتیتونه
۲ میل جنسی یکی از نیاز های اساسی واولیه انسان هاست و نمیشه بندازیش دور خودش میاد سراغت
خوب راه کار اینکه بی کار نمونید ادم اگه بی کار بمونه فکرای بد سراعش میاد بعد هم برای زندگیتون هدف تعیین کنید و برای زندگیتون برنامه بریزید
یه چیز دیگه سعی کنید موقع شهوت فیلم های گریه دار درام ببینید من یه بار کارتون مدفن کرم های شب تاب رو دیدم به کل باروبندیلش بست و رفت تا ...

اگه نیبیند که دعا وتوبه اثر نداره به این دلیل شناختتون به ایمان قلبی نرسیده که ایمان هم باید به عمل برسه
باراحمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
1
0
من حدود ۲۱سالمه ۹ساله که انجام میدیم نظری هم ندارم ترکش کنم خواهش میکنم ترکش نکنید
باراحمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
1
0
من حدود ۲۱سالمه ۹ساله که انجام میدیم نظری هم ندارم ترکش کنم خواهش میکنم ترکش نکنید
باراحمر
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
2
0
من حدود ۲۱سالمه ۹ساله که انجام میدیم نظری هم ندارم ترکش کنم خواهش میکنم ترکش نکنید
شهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
2
سلام همه ی مریضی هایی که گفتین حقیقته بخدا...منم قول مبدم ترک کنم به غیراز امشب و فردا شب وشبهای دگر..جوشش نزنین همه سختیش صد ساله اوله بعدش درست میشه..اینم سخنی زیبا ازیه اوزگل تمام عیار..فداتون بشم.
شهروز
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۳
0
1
سلام همه ی مریضی هایی که گفتین حقیقته بخدا...منم قول مبدم ترک کنم به غیراز امشب و فردا شب وشبهای دگر..جوشش نزنین همه سختیش صد ساله اوله بعدش درست میشه..اینم سخنی زیبا ازیه اوزگل تمام عیار..فداتون بشم.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
0
1
ن
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
1
0
سلام.می خواستم بگم تو رو به خدا این کار ناپسند رو نکنید. کارهای خوب کنید تا به بهشت راه پیدا کنید تا خداوند هم پاداشی رو که منتظرش هستید رو بهتون عطا بکنه. یاعلی
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
5
خیلی هالی بود اما زمونه خرابه نمیشه جوانان نمی تواند ترک کر این کار یک ایمان قوی قوی می خواد
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
1
3
خدا توبه
رسول
Germany
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
3
منم خیلی سعی کردم 5 ساله که این بیماری رو دارم لطفا بهم کمک کنید تا بزارمش کنار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
1
3
بای
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
1
2
مطالب عالی بودند. ممنون
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
1
4
این‌کار حال میده
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
1
2
سلام تو رو خدا کسی راه ترکشو میدونه بگه به خدا این کار اشتباه کسایی که ترک کردین نامردی نکنین راه شو بگین فکر کنید به اون زمان که خودتون هم مثل ما بودین.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
2
4
من ۱۲ سال دارم و ۵ ماهی یه که این عمل زشت رو انجام میدم درحالی که میدونم عوارض بدی داره هزار بار توبه کردم ولی نشد که نشد امروز برا ی آخرین بار توبه میکنم و دیگه این کارو نمیکنم خدا کمکم کن یاعلی
امیر
Germany
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
3
2
سلام منم به خودم گفتم که میزارم کنار 3 روز بود نزدم اما امروز دوباره تکرار کردم ولی دیگع واقعا قول میدم به بدنم و خدا که بزارم کنار واقعا شرم اوره دیگه هیچ وقت نخواهم زد انگار که اصلا بلد نبودم تماااااااااا
zzzzzz
سعید
Netherlands
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
1
2
شما کاملا درسته مطالبتون وقتی میگی ازدواج دائم ازدواج پول زیاد میخواد سرکار میخواد وخیلی چیزهای دیگه وقتی این شرایطو تو جامعه ما پیدا نمیشه چکار کنیم
علی علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
2
2
کم بزن همیشه بزن!
ناشناس
Greece
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
2
2
من دیگه قول میدم این کار سگی رانکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
0
4
خوشبحال همه شما من از 15 سالگی گرفتار این مصیبت بودم تا سن 36 سالگی شاید هزاران بار ترکش را امتحان کردم اما نشد چه کنم به دلیل مشکلات اقتصادی و بیکاری نتونستم نو سن 20 ساگی ازدواج کنم وفشار زیادی رو من وارد میشد این یه عادت بدی برام شده بود من یه پسر بچه خوشتیب و خوش قیافه ای بودم الان طوری شد اندامم لاغر چشام ضعیف و اکثر عوارض بد تو سراغم اومد حالا میدونم اون پدر و مادری که به بچه هاشون فشار میارنن که تو سن کم ازدواجج کنن چقدر انسانهای آگاهی هستن که خیر بچه هاشونو میخوان نه مثل پدر و مادر من که حتی تو سن 17 ساگی از مشکلم خبر داشتن ولی بدادم نرسیدن افسوس که دیر شد من به برادرانم عرض میکنم تنها راهش اینه که اگه تا کنون ازدواج نکردید همین الان تصمیم به ازدواج بگیرید اونم تو سن کم تنها راهش همینه حالا میفهمم که پیامبر فرمودن با ازدواج نصف دین کامل میشه چینه ولی من میگم تمام دین.............بدرود
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
1
1
من نمي دونم چه جوري ترک کنم کمکم کنيد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۹
1
2
کاش همه چیز مثل قدیم بود
کاش بر میگشتم به همون روزاحدود پنچ سالی میشه این کارو میکنم اصلا هر چی میره پیش تر زندگیم بدترو بدتر میشه اما از امشب میخوام این عادت لعنتی را ترک کنم
ناشناس
United States of America
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
1
1
انشالله ب امید خدا ازهمین لحظه تمام تلاشمو میکنم تا ترکش کن یا الله مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
2
2
دوستان لطفا آرامش خودتون رو حفظ کنید و نسبت به تصمیمتون آگاه باشید اول باید بدونید که ترک عادت موجب مرض است. هر تغییری در هر جنبه ای از زنگی نیازمند تلاش و توجه طولانی مدت است
شما اول از همه چیزایی که باعث تحریکتون میشه رو باید از بین ببرید حالا یا شرایط خاصی است یا شیء که این حالتو در شما ایجاد میکنه یا تصویر فیلم مجله کتاب و سایت دوم اینکه نمیشه خیلی سریع و ناگهانی هیچ عادتی رو ترک کرد چون آسیب بیشتری متحمل میشید شما باید کم کم و متناوب این عمل رو کم کنید بر فرض مثال شخصی روزی چند بار مرتکب این عمل میشه شما ٣ هفته یا همون ٢١ روز این عمل رو فقط روزی یک بار انجام بده بعد که موفق شدی در ٣ هفته ی دوم این عمل رو یک روز درمیان انجام بده در ٣ هفته ی سوم هفته ای ٢بار انجام بده در ٣ هفته ی چهارم هر دو هفته یک بار انجام بده در ٣هفته ی پنجم ماهی یکبار و به همین ترتیب این روند رو ادامه بدید و کمتر و کمترش کنید این ٣ هفته هایی که ذکر شد بسیار مهم هستند و حتما باید ٢١روز پشت سر هم و بدون حتی یک روز وقفه باشه چون ٢١ عدد عادت است شما میتونید برای این کار از دفتر یا دفترچه ی مخصوص استفاده کنید در حین ترک کردن به تغذیه خودتون توجه کنید ادویه جات رو بشدت از رژیم غذاییتون کاهش بدید خوراکی های گرم از قبیل خرما رو تا جایی که براتون مقدوره از وعده های غذاییتون کاهش بدید اما هرگز حذف نکنید از لبنیات و آرام بخش های گیاهی نظیر جوشانده ی گل گاو زبان و بهار نارنج روزانه استفاده کنید از جوشانده ترجیحا قبل از خواب با معده پر به تخت خواب نروید اگر براتون مقدوره فعالیت بدنیتون رو در طول روز تا جایی که میتونید افزایش بدید پیاده روی کنید یا کلاس ورزشی ثبت نام کنید میتونید در رشته های مورد علاقتون در کلاس ها شرکت کنید در جمع های خانوادگی یا خویشاوندی بیشتر حضور پیدا کنید زمان بیشتری رو با اعضای خانواده و درکنارشون بگذرونید اگر علاقمند بودید میتونید مدیتیشن یا همون مراقبه رو انجام بدید که بشدت روی اعصاب تمرکز و سطح آگاهیتون تاثیر میذاره ولی مهمترین چیز توکل به خدا و ائمه ی اطهار است اگر به خواندن قران علاقمند هستید سوره ی یوسف انسان رو از زنا دور میکنه و میدونید که این عمل هم نوعی زنا محسوب میشه و ذکر یالطیف شهوت رو کم میکنه میتونید در روز چندصد مرتبه این ذکر رو تکرار کنید و نمازهای یومیه فراموشتون نشه.
امیدوارم بتونید به خودتون کمک کنید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۷
1
3
برین ورزش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۹
1
2
خدا پدرت رو بیامرزه
ناشناس
France
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
4
کمک خدایا خودت
سامان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
1
1
سلام میخواستم بفهمم اگه ترک کنم زیبایی به چهره بر میگرده؟؟یانه؟؟؟اگه میشه پاسخ بدید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
1
2
راستش من به چیزی که نوشته بود واقعا از این رو به اون رو شدم من هی از دیگرام در رابطه ضرر ها ی این مسعله میخواستم بپرسم اما خجالت می کشیدم دست شما درد نکنه شاید همین شما با این نوشته ها باعث شوید که من در اینده فردی دور از این عمل باشم این حرف ها از صمیم قلبم بود، انشاالله خدا شما را در بهشت الهی خود قرار دهد و لطف و رحمتش را به شما ببخشاند، واقعا ممنونم*
ابرام
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۰
1
2
منم چند سال درگیرش بودم به طوری که کل موهام ریخت و لاغر شدم شدید مخصوصا صورتم باریک شده بود الان یک ماه ترک کردم هم خداروشکر موهام هم صورتم حس میکنم خیلی خیلی خوب شده اراده کنید مطمن باشین میتونید شکستش بدین
امیرحسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۶
1
1
سلام من هر روز خودارزایی میکنم میخوام از همین امروز ترک کنم مرسی از مطلبتون یا علی
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۷
1
3
خیلی عالی بوذ من الان از امسب دیگع ترک کردم و دیگه فیلم های سکسی نگاه نمیکنم مرسی ممنون
پوریا
Mauritius
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
1
1
تا حالا خیلی خود ارضایی کردم حتی تا روز شش بار اما قول میدم که ترک کنم به امید خدا
پوریا
Mauritius
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
1
2
تا حالا خیلی خود ارضایی کردم حتی تا روز شش بار اما قول میدم که ترک کنم به امید خدا
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
3
0
سلام آقا کسی صداناله ما را نمی‌فهمه ما جوان ها نمیتوانیم داماد بشیم پس هیچ راهی نیست جز خود ارضایی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
1
6
کمکم کنید خسته شدم
h
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
3
4
همه میگن ترک میکنن اما نمی تونن
M.H
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
1
من16سالمه، 6ساله که این عمل بدو انجام میدادم بعد ازاینکه این مطلبو خونده بودم یک ماه هستش که ترک کردم وقتی به فکر این عمل می افتادم سرمو گرم میکردم و به فکر ضررهایی که داره می افتادم خلاصه به سختی ترکش کردم و خوشحالم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
1
2
اقا راه ترکتون ی چیزه فقط اونم نماز اول وقت و باتوجه و حضور قلب.والسلام من خودم تجربه کردم که دارم میگم.نماز اول وقت نماز اول وقت نماز اول وقت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
0
ابیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
1
1
من الان 5سال این کار زشت رو انجام میدم ولی از امروز تصمیم گرفتم دیگه اینکارو انجام ندم. ممنونم
مبین عربی
Singapore
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
1
2
ممنون واقعا من خیلی لاغر شدم استخوان هم درد میکرد چشام سیاهی میدین
علی
Netherlands
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۳
3
0
با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان عزیز و بزرگوار میخواستم بگم که من مدت ها این کارو انجام دادم و یه ایده برا ترکش به سرم زد و اونم رفتن به خدمت سربازی بود با توجه به این که دوستانم می گفتن خدمت آدمو دچار تحرک زیاد میکنه و برنامه سین مرتبی داره من هم دفترچه پست کرده واز شانس بد یا شایدم خوب خدمتم افتاد نیروی زمینی ارتش خلاصه به خدمت سربازی رفتم دوره آموزشی اوباش بخاطر اینکه در زندگی شخصی یکمی کم تحرک وخواب منظم نداشتم اذیت شدم ولی بعد از یک ماه هم خوابم منظم شد هم خود نارضایی را کنار گذاشتم حتی دیگه یادم هم رفته بود این کارو اشتهای زیاد هم کنار گذاشته شد چون اونجا غذا به اندازه مشخصی به سرباز میدن خلاصه خدمت سخته ولی به امتحانش مبارزه چون تجربه زیاد توش هست و خودم هم یکی از اونا بودم که می گفتن مگه نا مردیم که بریم خدمت مرد شیم ولی حالا فهمیدم اون جمله رو سر غرور وجاهلیت گفتم و خدمت واقعا مرد میکنه بخصوص از نظر صبوریت
هارون
Netherlands
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۴
1
1
من ۲و۳ ساله که این کاره زشت را انجام میدم واز امروز به بعد دیگه این کار را انجام نمیدم
دانیال از تهران
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
3
2
بچه ها هرکی کص میکنه بگه من اشنا دارم من خودم یک سال جق میزدم.والی ۳ سال الان ترک کردم .و مدام کص میکنم اونم هفته ی یبار .ناهی ۲ بار .۳بار .کص خیلی از جق بهتره .مخصوصن اونجای که کصشو لیس میزنیم واییییی .من از حال میرم .اون.لحظه .از خود ارضایی بکشین بیرون .گناه .بده .ضرر داره واسه بدنت .بچه دار نمیشن.خاک توسرتون یعنی اورزه ندارین کص بکنید ..
پاسخ ها
H
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
من چن وقته دیگه دارم سکس میکنم بجا جق
توبه کننده
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
1
2
سلام.از همه کسایی که این متنو میخونن عاااجزانه و برادرانه میخام که هر جور شده بذارید کنار..عوارضش وحشششتتتناک هست که در گذر زمان خودشو نشون میده.تمام عزیزایی هم که گفتن ما عوارضی نداشته برامون شک نکنید دیر یا زود سراغ شمام میاد.بازم تاکید میکنم هرجور شده بذارید کنار..روح و جسم رو باهم به مرز نابودی میکشه..
ناشناس
Afghanistan
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
1
1
سلام
من ۱۶سالم بود که روجوه به این کار اوردم هال ۲۱سالم است هنوز هم این کار انجام میدم نمی دونم چی جوری ترک کونم ترک می کونم به رای یک هفته نمیدونم چی کونم
ناشناس
Afghanistan
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
1
0
سلام
من ۱۶سالم بود که روجوه به این کار اوردم هال ۲۱سالم است هنوز هم این کار انجام میدم نمی دونم چی جوری ترک کونم ترک می کونم به رای یک هفته نمیدونم چی کونم
ناشناس
Afghanistan
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
1
2
سلام
من ۱۶سالم بود که روجوه به این کار اوردم هال ۲۱سالم است هنوز هم این کار انجام میدم نمی دونم چی جوری ترک کونم ترک می کونم به رای یک هفته نمیدونم چی کونم
محمد
Ukraine
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
6
سلام به همه عزیزان توروبه جون هرکه دوست داریدوبراتون عزیزه این عمل روانجام ندین توروبه شرفتون به ناموستون این عمل روانجام ندین خداشاهده سن ۲۵که ردکردی کم کم اثرتاشویکی یکی میبینید یکی دوتاهم نیست تنها راه نجاتشم اول نزدیک شدن به خداست باخداحرف بزن گریه کن بگوخداکمکم کن به حضرت عباس قسم خداخیلی مهربونه کمکت میکنه فقط به شرط اینکه خودتم خواسته باشی قدم دوم اگه اینستاگرام داری ونمیتونی فیلم وعکسای مبتذل رونگاه نکنی همین الان این بیساحاب روپاکش کن که انباره باروته واسه اونایی که گرفتارخودارضایین بعدم هرچیزی که باعث به وسوسه افتادنت میشه روحذفش کن نگودیگه نگاه نمیکنم حذفش کن
فیلم عکس هرچیزی که توگوشیت داری تاکیدمیکنم اینستا شایدمعتادشم شده باشیدوحذفش براتون سخت باشه ولی خداوکیلی به سلامتیت به جوونیت می ارزه ببین یه سرماخوردگی معمولی باهات چیکارمیکنه
حالادیگه چه برسه به دردایی که تاعمردارین شرکتن وبایدباهاشون کناربیاین
برادرنگودیگه دیره دیگه گذشته نگین مگه آدم میخادچندسال عمرکنه ول کن این حرفاروروزی متوجه حرف من میشی که ایندفعه دیگه واقعادیره اگه میبینی رفیقی داری که میگه بزن باباهمه میزنن ومیخادبه این عمل زشت ادامه بدی حتی اونم قانعش کن قانع نشدحذفش کن بچسب خودت فقط خودت اگه پنج سال دیگه دردکمرشدی دیسک کمرگرفتی ویاهرمریضی دیگه اونوقت همون رفیقی که اون حرفاروبهت میزدنمیادیه بیمارستانم ببرتت خودت میمونی یه عالمه مریضی برادربرای ترک این کارقیدهرچیزیوبزن واقعامرگه خاموشه خداوکیلی منم دعاکن انشاالله روزی بیادهمیجانظرت روبنویسی که چندساله ترک کردم اللهی به امیداون روزبراهمه اونایی که به این عادت زشت مبتلاشدن یاعلی✋
پاسخ ها
H
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
سلام من ۲دقیقه است ترک کردم
yoonesj2
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
1
6
سلام من از ۱۳ سالگی این کار رومیکردم
تقریبا ۴ سالهه والان خیلی خیلی میخوام
ترک کنم ولی هر‌کاری میکنم نمیشه لطفا یه
راه حل خوب در اختیارم بگزارید ممنون
میشم
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۵
1
2
مطالب بسیار آموزنده من به این درد بی حوصلگی پرخاشگری گرفتار شدم و هیچکس منو نمیتونه تحمل کنه ممنون ازتون مطالب عالی......
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
1
2
ی سوال اگر تحریک بشی و جق نزی روی بدن تاثیر میزاره خواهش جواب بدین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
1
0
ایا . دچار این مشکلات بشیم . خود ارضائی را ترک کنیم درمان میشویم
هر چی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
1
2
به نظر من این عوارضی که گفتید مال زیاده روی تو خود ارضاییه. کسی که متاهل هم هست هفته ای دو بار نهایت خیلی آتیشش بالا باشه هفته ای سه بار با همسرش ارتباط جنسی داره و تمام. مشخصه دوستایی که میگن روزی سه چهار بار انجامش میدن میزنن همه چیو داغون می کنن. به نظر من کسی که به دلیل نداشتن امکانات نمی تونه ازدواج کنه اگه هفته ای یک بار یا دبگه نهایت نهایتش هفته ای دوبار خودارضایی کنه مشکلی مشکلات و عوارضش نزدیک به صفر می شه بله هیچی مث ارتباط سالم جنسی نیست اما به نظر من عوارضش خیلی کمتر از عذاب وجدان و احساس گناهیه که تو ذهن یه جوون بی گناه ایجاد میکنید. من که میگم اگه چاره ای بهتر نداری سعی کن از هفته ای یک بار بیشتر نشه و این کارو به هیچ وجه با خشونت و استفاده از صابون و محیط خشن انجام نده که عوارض منفیش صفر بشه بعد از انزال حتما ادرار کنید تا باقیمونده اش خارج بشه و کلیه رو اذیت نکنه دو تا لیوان آب نیمه گرم هم میل بفرمایید و اگه می تونید زودتر ازدواج کنید اگرم نه تعداد خود ارضایی رو کم کنید و خودتونو درگیر عذاب وجدان نکنید خودتونو دوست داشته باشید شما گناهی ندارید. شما بنده ی خوب خدایید و خودتونو آزار ندید. نهایت هفته ای یه بار انجامش بدید و ورزش رو فراموش نکنید حتما بخشی از ورزشتون هوازی باشه و فقط خودتونو درگیر وزنه زدن نکنید. خجالتو باید اون مسولینی بکشن که مانع رشد و ازدواج جوونا میشن. و یه توصیه به پدر مادرا که حتما وقتی وارد اتاق فرزندتون میشید و می بینید در بسته است قبلش اجازه بگیرید و در بزنید . اگه سرزده وارد بشید به حریم خصوصی فرزندتون تجاوز کردید و نه تنها کمکی بهش نکردید اونو از خودتون بیشتر دور می کنید.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
2
1
سلام
میخواستم بدونم که اگه این کار زشت رو انجام بدی رو ی زور و هیکل. اثر داره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
1
0
اقا عالی بود من فقط خواسم عوارزشو بدونم خیلی ازتون ممنونیم به خاطره اطلاعاتی که در اختیارمون گذاشتی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
2
0
بخدا از امروز ترک میکنم
H
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
2
4
سلام من ۱۴ سالمه و از ۴ سالگی میزنم همین الان هم خاستم بزنم که این مطلب رو خوندم. من تمام این مطالب رو دارم چون متاسفانه دچار بلوغ زودرس شدم. توی مدرسه هم شاگرد زرنگ کلاس بودم ولی شدم شاگرد هفتم کلاس . از همین الان عهد میبندم که دیگه نزنم کسایی که عهد میبندم دیگه نزنن لایک کنن
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
0
5
سلام
من اسمم پارساست حدوداچهارماهه اینطوری هستم دوستای هرزه ی من اینکارو به من یاد دادن من یه بچه سیزده ساله ام
بعد از اینکه میزنم خیلی ناراحت میشم و به خودم میام ولی قبل مثله ادمای هیز و هول هستم
لطفا یه راه بگین بهم
م
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
0
1
سلام من هیجده سالمه الان هفت ساله درگیرشم من چهره زیبایی داشتم که رفت زیر چشام گود افتاده گودی کمر دارم جوش میزنم نفس سریع کم میارم اینقد من تو دویدن سریع بودم بهم میگفتم بزرگ بشی تو مسابقه اول میشی که اونم خداوکیلی این کار رو انجام ندید هر عوارضی هس گرفتم خدایا خودت فقط به جوونا رحم کن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
0
اگه کسی بخواد ترک کنه این کار رو بعد هر حموم رفتن صبح فرداش جنب می شود اگه میخوای ترک کنی صبح تا ظهر برو حمام وسه الی چهار ساعت قبل خواب اب نخور که باعث جنب شدن میشه گفتن یک حرفه عمل یه کتاب 1000000صفحه هست تازه هر موقع ارضاء میشدم بینیم بزرگ میشد والان هم کنار گذاشتم و برابر با یک زنا هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
من نمیخواهم این کاررا کنم اماپول ندارم متاسفانه درایران حتی یک پیرزن چرکوهم حاضرنیست رایگان.....
یاغی
Poland
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
1
0
من از ۱۲سالگی میزدم الا ۱۸ سالمه هنوزم میزنم سرطان خونم دارم چون اسپر بدنم کم شد پلاکتم از حد نرمال اومد پایین تر وی نوع کم خونی خیلی بد ینی سرطان اصلان نمیتونم ترکش کنم البته ۴باز نزدم ب مدت ۶۰ روز و ۴۰ روز و باز همین اش همین کاسه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
1
0
سلام خسته نباشی خدمتتون خیلی مفید و عالی من از این به بعد دیگه ترک خود ارضای میکنم خیلی ممنون موفق باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
2
سلام واقعا همش درسته چه اسم جالبی مرگ خاموش آدم به فکر تریاک می افته
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
من از ۱۳ تا۱۶ سالگی میزدم اگه دیگه این کارو نکنم خوب و سرحال میشم
ًاحسان
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
0
0
من یه دوسالی میشه که با این بیماری سرو کله دارم و هر بیماری که میومد اول منو میگرفت و خیلی منو نابود کرد اماایت دو ماه است که این بسماری رو ترک کردم
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۹
1
0
سلام من از بچگی خود ارضایی میکنم. میخوام بدونم بچه دار میشم یا نه لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
مطالب بسیار مفید است . در ضمن از نظر اسلام این کار حرام است
ناشناس
Afghanistan
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
1
0
سلام من ۱۵ سالمه و هیچ وقتی خودارضایی نکردم و حالا بسیار سر نالم و کوشش مکنم که از این کار تا آخر عمرم نمکنم و راه های شان را برام نشان بدهین که من تا آخر عمرم را دست به چنین کار نزنم بای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
0
2
من هم تصمیم میگیرم دیگه ترک کنم ممنونم از همتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۶
2
0
سلام من هر دوهفته یا سه هفته این کار رو میکنم ضررش کمه یا زیاد
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
1
0
من 6سال خودارضایی میکردم کارم ب جنون کشیده شده بود تااینکه یک روز تصمیم قطعی گرفتم ک ترک کنم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
0
3
اقا یا خانومم ها من خودم ین موشکل داشتم ولی با شروع نماز وه قرآن یک سال کاری ندارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
0
1
منم هم می خوام ترک کنم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
سلام منم به این بیماری مبتلاعم هر روز شرم درد میکنه سر گیچه داره کمرم درد میکنه لاغر شدم بخواتر خود ارضایی خیلی مریز شدم نفسم میگیره و... منم دارم ترکش میکنم دیگه خوشم نمیاد ازش.
گیگروویچ
Netherlands
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
0
0
تاریخ به یاد داشته باشه ک منم میخام ترک کنم
19/6/96
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
0
1
من حدود یک هفته ست دارم این کار رو میکنم
ولی این فکر ها از چهارم شروع شد با رفتن تو اینستا
گرام بعدش نتونستم درسم رو بخونم همه ی فکر ذکرم
شده بود اینجور چیزا بعد تا الان که این مطلب مهم رو دیدم البته این آخرای بهش فکر نمی کردم
پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
0
5
آیا این کار روی رشد آدم هم اثر داره اگه دیگه این کارو نکنیم گودی کمر خوب میشه چشم هم همینطور .خواهش میکنم بگید و خیلی هم ممنون از مطالب تون.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ترک بای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ترک بای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ترک بای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ترک بای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ترک بای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ترک بای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
ترک بای
فردین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
3
من حدود ۱ ماه هست که این کارو انجام میدم امااز امروز دیگه این کارو انجام نمیدم.من تازه به سن تکلیف رسیده ام و کنجکاو بودم اما با راهنمایی های شما اون رو ترک میکنم ممنونم.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
1
1
بزنیددددددددددددددد ددددددد خوبه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
سلام ببخشید پسر من سیزده سالشه و به بلوغ نرسیده این و کار را هفته ای پنج شیش بار انجام میده ایا این عوارض روی کسانی که به بلوغ نرسیدن تاسیر داره اگه تاسیر داره لطفا بگید تا بهش بگم دیگه این کار را نکنه
فردین
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
0
2
چه عوارضی روی الت داره
reza
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
1
سلام داداشان تمام مطلب هایی که نوشتم بخونید

مممممممنننوتنننننن از سازنده این مطلاببب
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
من از امشب ترک میکنم خدایا کمک کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
1
منم خیلی خود ارضایی می کردم که طوری که حافظه دیگه برام نموده بود در حالی که فقط ۱۳ سالمه ممنون که منو آگاه کردین
دکتر امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
0
0
عوارض خود ارضایی در جوانان بلافاصله بعد از ترک هر روز رو بهبود میشه دلیل هم اینه که بدن جوانان و نو جوانان بسیار قوی هست و میتونه ضعف هارو به سرعت مثل یه زخم التیام ببخشه
ولی هیچ وقت نگین که امروز نه ولی فردا ترک میکنم .
هر روز که بگذره بسیار جبران آسیب ها سخت تر بیشتر میشه .
چشم رو هم بزارید میبینید ۱سال۲سال۴سال۸سال گذشته و شما هیچ کاری نکردیم.
علم پزشکی نشون میده که اگر این عمل زشت ترک شه تمامی عوارض شروع میکنند به برطرف شدن .
یک روش موئثر برای ترک که بسیار مفید هست که حتی کسایی که مذهبی نیستند و توصیه میکنند نماز هست .
روش ترک :
اگر هرروز اینکار رو تکرار میکنید روز اول پاک بودن سخته روز دوم آسون تر روز سوم همینطور هی راحت تر میشه چشم روی هم بزارید تموم شده میبینید چند ماهه که پاکید . یه تضمین قوی نماز خوندنه برای کنترل شهوت حتی اگر تا به الان هم امتحانش نکردی حتما امتحانش کن .
مریض های بسیاری بودن که اینطور خوب شدن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
منم به قدرت ورضای خدا ترک میکنم از الان
ممنون بابت مطالب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
سلام خوب شد من اینو خواندم امروز خیلی خسته بودم یکی از رفیقام به من گفت تو خیلی خود ارضایی میکنی منم گفتم نه نمیکنم به من گفت برو تو انترنت سرچ کن باز ببین که من راست میگم یا دروغ واقعن اینو خواندم دیدم که خیلی در حق خود ظلم میکردم من از امشب اینو ترک میکنم خدایا تو کمکم کن
ناشانس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
فقط میخوام این عمل زشته ترک کنم خدایا خودت کمکم کن
رسول ترک
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
2
با توکل به خدا نه کس دیگه خدارو شکر یه روز یه روز امروز ۳ سالو ۶ ماه که پاکم ولی مشکلم قدمه که تو این پاکی طولانی هیج تعصیری نداشته و همون پسر هستم که سه سال پیش قدش ۱۶۸ بود امروزم ۱۶۸ ولی از خدا میخوام اول مشکل شمارو بعد مشکل خودمو که قدمه حل کنه بگو انشاالله
ناصر
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
1
من 12 سالمه از صادقیه طهران عموی من باشگاه بدن سازی داره بنظر تون برم اونجا تا ترک کنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
0
1
سلام میشه یکی جوابه که چرا من اگر شب ها می خابم در خابم خودارضای میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
1
0
من حقیقت خیلی .جغ میزنم .ولی در توانم نیست زن بگیرم .حتی بدون خرج ومخارج .؟هیچ راهی ندارم جز خود ارضایی .یا اینکه .کسی کمکم کنه زن بگیرم .جز حقیقت .چیزی نگفتم .هزارتومن هم ندارم ..کسی هست کمکم کنه .خواستی بیا خونه زندگیمو هم ببین ...بای.؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
1
واقعاً مطلب خیلی خوبی بود من از این ب بعد میزارمش کنار
کیوان محمدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
2
0
سلام جغیا ...خوب بزنید همیشع بزنین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
1
سلام
منم خیلی وقت بود که در گیر این بیماری بودم و نمیدونستم که چطور ترکش کنم ولی یک بار با خودم تصمیم گرفتم که ترکش کنم نه اینکه فقط خودم رو گول بزنم باید سعی کنید که اراده خودتون رو تقویت کنید و رهاش کنید من الان ترکش کردم و دیگه انجام نمیدم
و ممنون از مطالب مهمتون ❤
AGH
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
1
من یه اهن رو داغ میکنم میذارم روی دستم که دیگه این کار رو نکنم
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
1
سلام خسته نباشید دوستان تروخدا کمکم کنید من15سال سن دارم و روزی یه بار میزنم هرکاری هم میکنم که فراموشش کنم نمیشه نصفه شباهم میزنم بیرونم هم نمیریزم همون تو شرتم لطفا یکی کمک کنه خواهشن خیلی عذاب وجدان دارم ولی هیچ کاریش نمیتونم بکنم
آرین
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
1
سلام خسته نباشید دوستان تروخدا کمکم کنید من15سال سن دارم و روزی یه بار میزنم هرکاری هم میکنم که فراموشش کنم نمیشه نصفه شباهم میزنم بیرونم هم نمیریزم همون تو شرتم لطفا یکی کمک کنه خواهشن خیلی عذاب وجدان دارم ولی هیچ کاریش نمیتونم بکنم
امیرعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
1
سلام به همگی امیرعلی هستم ۱۶ ساله از تهران...
آقاااا من از اول تا اواسط کلاس نهم که بودم به قرآن حاضرم قسم بخورم که یه پسر پاک بودم ولی الآن که نمیخوام اسم این بیماری لعنتی بیخود گند دیگه چی بگم خودتون میدونید دیگه بیارم به این بیماری دچار شدم ولی باورکنید در اثر گول خوردن بود یعنی کلاس نهم بودم نمیدونستم خودارضایی یا همون استمناء چی هست یعنی چجوری انجام میشه بعد در اثر گشتن وهم صحبتی با یه مشت آدم هیز و کثیف و نا رفیق فقطیه شب رفتم ببینم چجوری هست و انجامش بدم واون موقع هیچی ازعوارض ناگوار ابن بیماری لعنتی
امیرعلی محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
0
3
آقاااا لطفاً یه چیزی یه راه حلی بدید من حالا خداروشکر مثل بعضیا انقدر پیشرفته نیستم روزی ۱۰۰ بار بزنم من راستش از پارسال تصمیم گرفتم این کار روانجام ندم و تنها تلاشم این بودکه ۴ یا ۵ روز ۱ بارمیزنم ولی ولی خداروشکر به سردرد های شدید و سرطان خون نرسیده ولی به قرآن تمام تلاشمومیکنم باتکیه به اول خدا و بعد امامان دیگه این کارگندوانجام نمیدم شما ها هم انجام ندید که اگه بدید یاقصد ترک دارید ولی میخواین بزنین فقط عمر وجوونیتون روتلف کردید همین این کارونکنین به خاطره خودتون دوستان ناباب روازلیست دوستاتون حذف کنید بفرستید تو لیست سیاه و باهاشون کاری نداشته باشید و تمام تصمیم با خودتون یا ترک یا ادامه ولی بامنطق و وژدان خودتون جواب بدید نه اینکه مثل یه دوستانی البته دوستان که نه یه آشغال بیاین تو اینجور سایت ها و کسانیکه قصد ترک دارن و بهشون بگین بزنید خیلی حال میده و چرت و پرت بگین وبه نظرم کسانیکه قصد ترک ندارن و میان به بقیه میگن بزنیدآشغال یامودبانه ترش بدبختی بیش نیستن...
حالا آقا من راهنمایی های لازم روکردم و ازشماها میخوام که منو راهنمایی کنید
نصف شبا که میاد تو ذهنم چیکارکنم که نیاد یا من یه بار ۵ روز ترک کردم ولی یه دفعه خیلی پیشرفته وبدجور شد که کلاً به چیزی جزاون اعمال ناپسند نمیتونستم فکرکنم لطفا بگیدچیکارکنم واینکه درآخر با ترک کردن زیاد این جوش ها و گودی کمرازبین میره ؟؟؟؟
حافظه آدم برمیگرده باترک خودارضایی ولی گودی کمر و گودی چشم رونمیدونم لطفاً اگر میدونید شمابهم بگین چون نمیتونم به پدر ومادرم بگم که من چه غلطی کردم چون ممکنه ازم متنفر بشنودر آخر میخوام باعزم و اراده یخودم و بدون کمک پدرومادرم این کار لعنتی روترک کنم البته من اینطورفکرمیکنم که تنها باکمک خودتون یا یه روان پزشکی چیزی میتونیدترک کنید
دوستان لطفاً به سوال هام جواب بدید اگر میدونستید!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
2
جلق‌عالیع بزنید تا بمیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
1
2
جلق‌عالیع بزنید تا بمیریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
0
2
واقعا ممنون تا الان نمی دونستم با چه دیو وحشتناکی درگیر بودم خیلی ممنون که از این عمل زشت آگاهمون کردین
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
1
خیلی مطلب عالیه وتعثیرگذار
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
1
خیلی مطلب عالیه وتعثیرگذار
آرشیا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱
1
1
با سلام
من حدودا شش سال میشه که بدبختانه این عمل زشت رو انجام میدم یعنی بعضی روزها دو بار هم انجام دادم ولی روز یه بارو که مرتب سر وقت میزدم ،وقتی زیبایی اندام می رفتم کمتر میزدم هفته یکبار...
و الان هم که دگه حوصله نمونده حموم برم ،یعنی راحت هنگام خواب داخل شورتم میزنم و هیچگونه غذاب وجدان هم واثم نمونده خدایی ،
حمومم که نمیرم بقرآن من به خودم تعجب میکنم.
استرس ندارم چونکه همیشه میرقصم .
کم حوصله ام یکم،
سرصدای های الکی رو مخمه،
رفتارهای آدما سرم بد میخوره ولی قشنگ کنترول میکنم خودمو البته فکر کنم جرأت شو ندارم که به کسی انتقاد کنم.
لطفا پاسخ بدید.
کامبیز
United States of America
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
1
1
این لاطائیلات رو حتی کشورهای عثب افتاده دنیا هم رها کردن. عوض این چرندیات اطلاغات درست و علمی به جوان های بیچاره این مملکت بدین. خودارضایی هیهچ ایرادی نداره و ایراد اصلی از مغز بیمار نویسنده این مطلب و افرادی مانند اوست.
دکترسیدعلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
0
2
باسلام عزیزان گل ببینید این کارها عاقبتی ندارند
هم به سلامتی خود ضررمیزنی وهم گناه خیلی بزرگی میکنی اگه این کارهای زشتی رو کردی از الان بزار کنار می دانید اگه میخواهید با خدا باشید فقط وفقط ۱قلبن درصد خدارو تو قلبتون جا بدین وزیاد استغفرالله ولاالله الاالله هر لحظه بگید انشاالله نتیجشو میبینید یادتون نره فقط قلبن
سهیل
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
0
1
والا بعضیها رو شنیده بودیم که میگفتن که خود ارضایی ضرر داره برای سلامت و روان ولی پزشک هایکه بیرون از ایران هستند منظورم یه چنتایی که متخصص سکستراپیه به کلی رد میکردن ورد کردن که اصلن خودارضایی ضرر نداره تازه یه جورایی تشویق کردن که در هنگام خودارضایی چیکار باید بکنید با حالت تون بازی کنید تا دیرتر ارضا بشید تمرین کنید تا زود انزالی تان هم درمان بشه،اصلا کوچکترین اشاره نکردن به عوارض خودارضایی که نمیدانم چشم تان ضعیف میشه کمردرد میگیرید و....نمیدانم کدام شون راست میگن اینها یا اونها؟تجربه خودم که از دوران بلوغ تا الان که بیست و پنج و شش سالم است این کار میکنم و هفته ای یک دو تا سه بار،راستش یه عوارض های وتجربه کردم و میکنم نمیدانم این عوارض مربوط خودارضایی میشه یا نه، مصلا وسواس فکری استرس اضطراب ریزش مو زود رنج به یه حرفی کوچکی دلخور میشم برای هیچی عصابم بهم میریزه از کوره در میرم و.....،خودم عاشق زن های باسن بزرگ و باسن متوسط هستم که با دیدن این خانون ها دیگه نمیتونم خودمو کنترل کنم مدتی زیادی تو ذهنم میمونه،منکه هیچگاه نتونستم این کار ترک کنم فقط یک ماه یک هفته ترک کردم مجددا شروع کردم از نظر جسمی ضعیف نشدم ولی از نظر روحی داغونم نمیدونم باعثش این خودترضاییه هستش یا نه،بنظر من 99 نه دهم درصد نوجونها و جونها و میانسالهایکه مجرد اند خودارضایی میکن حالا کشورهای خارجی رو نمیدانم حداقل ایران کشورهای خارومیانه و آسیایی میانه تا هند؟ و درآخر نمیدونیم چه درست و چه غلط نمیدونیم کی درست میگه و کی اشتباه،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
0
من خود ارضای ترک کردم وخیلی خوب شدبودم ولی بعد دو سه هفته دوباره به شکل اول برگشتم به نظر تون باید چیکار کنم تا
خوب شم دیگه کلن دارم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
من از امشب به کمک خدا می آرمش کنار
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷
0
0
من حدود دو سال هست این کار را میکنم
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: