کد خبر: ۶۶۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
تعداد بازدید: ۷۰۰
«ماه عسل 95» هم مثل سالهای گذشته قصد دارد بینندگان خود را هیجان زده کند.یکی از موارد هیجان انگیز این برنامه امشب اتفاق می افتد.
سورپرایز اول ماه عسل 95/ امشب خانواده ای که بعد از 35 سال همدیگر را می بینند
به گزارش خبرداغ به نقل از خبر آنلاین، امشب صحنه ماه عسل شاهد اتفاقی هیجان انگیز و دیدنی است. احسان علیخانی میزبان خانواده اي است که پس از سالها همدیگر را پیدا می‌کنند و در ماه عسل با هم روبرو می شوند. اتفاقی که برای اولین بار است  در تلویزیون و روی آنتن زنده رخ می دهد. احسان علیخانی و تیمش برای نمایش این قاب به یادماندنی و روایت داستان پیچیده این خانواده کار سختی دارند و قطعاً تماشای این قصه از قاب تلویزیون جذابیت زیادی دارد.

آرش ظلی پور برنامه ريز و يكي از اعضاي اصلي تيم توليد با گفتن این خبر از ذکر هرگونه اطلاعات دیگر خودداری کرد و با ذکر این جمله که جزییات این داستان نباید لو برود از مخاطبان «ماه عسل» خواست که حتماً امشب تماشاگر قسمت سوم این برنامه با اجرا و تهیه کنندگی احسان علیخانی باشند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: