کد خبر: ۶۶۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
تعداد بازدید: ۲۱۸۳
برخی شبکه‌های اجتماعی امروز از بستری و درگذشت کروبی به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش خبر داده بودند. همچنین تصاویری منتشر شده بود که بیانگر تجمع مردمی مقابل این بیمارستان برای جویا شدن از احوالات مهدی کروبی بود.با این حال، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر بستری شدن و فوت مهدی کروبی را تکذیب کرد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی خبر بستری شدن و فوت مهدی کروبی را در بیمارستان شهدای تجریش تکذیب کرد.

اسماعیل رمضان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، اظهار کرد: موضوع بستری و فوت کروبی که امروز در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده به هیچ عنوان صحت ندارد.

برخی شبکه‌های اجتماعی امروز از بستری و درگذشت کروبی به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش خبر داده بودند. 

حسین کروبی: دیشب با پدر صحبت کردم، حال ایشان خیلی خوب است

عضو شورای مرکزی حزب اعتمادملی نیز درباره انتشار شایعه فوت مهدی کروبی که در کانال‌های تلگرامی منتشر شده است، اظهار کرد: این خبر کذب محض است و شایعه‌پردازی است.

دکتر محمدرضا کلانترمعتمدی، رئیس بخش جراحی عروق بیمارستان شهدای تجریش نیز اعلام کرد: من تا صبح در بیمارستان بودم و آقای کروبی را به بیمارستان نیاوردند و چنین اتفاقی در بیمارستان ما نیفتاده است.

حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا، قائم‌مقام حزب اعتمادملی هم در گفت‌وگو با آنا، در این باره گفت: این هم از همان شایعه‌پردازی‌هایی است که برخی دنبال می‌کنند و اصلا صحت ندارد.

همچنین حسین کروبی فرزند مهدی کروبی نیز اعلام کرد: خوشبختانه حال ایشان خوب است، ما سه‌شنبه شب با ایشان ملاقات داشتیم و خیلی خوب بودند. پس از انتشار این خبر دیشب هم با ایشان تماس گرفتم و حالشان خوب است.فرزند مهدی کروبی همچنین درباره علت انتشار چنین شایعاتی گفت: این اخبار ریشه در کانون‌های قدرت دارد. واقعا نمی‌دانم که چرا اینگونه اخبار را منتشر می‌کنند. تاکنون چندین بار خبر فوت پدرم و آقای مهندس موسوی منتشر شده است که همواره کذب بوده است.

به گزارش آفتاب، مهدی کروبی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 به همراه مهندس میرحسین موسوی و خانم زهرا رهنورد از اوایل اسفند 89 تاکنون در حصر خانگی به‌سر می‌برند.

اخیراً نیز محمدحسین کروبی، فرزند ارشد حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی کروبی، گفته بود که «هیچگونه ملاقاتی غیر از بستگان درجه اول با محصورین وجود نداشته است. به افراد جدیدی اصلاً اجازه ملاقات با آقای کروبی داده نشده و در مورد آقای مهندس موسوی و خانم رهنورد نیز وضع اینگونه است و رفت و آمدی وجود نداشته است. شخص آقای کروبی از روزی که در حصر قرار گرفتند چندین بار اعلام کردند که باید به اتهامات ایشان در یک دادگاه صالحه رسیدگی شود، اما گویا رضایتی به تشکیل دادگاه نبوده است. 

وی افزود: رفع حصر در شرایط کنونی کشور بسیار بعید است و به نظر می رسد مساله حصر تا انتخابات سال ۹۶ کماکان ادامه داشته باشد و تنها می‌توان به رفع حصر پس از انتخابات ریاست جمهوری سال آینده امیدوار بود. کسانی قصد دارند توپ ادامه حصر را در زمین دولت انداخته تا بدین وسیله جریان دولتی اعتدال‌گرا و جریان اصلاح‌طلبی را بدنام کنند. چنین تحلیلی‌هایی را تأیید نمی‌کنیم.

محمد حسین کروبی توضیح داده بود: طی چند روز گذشته آقای کروبی مجدداً برای معاینه چشم خدمت آقای دکتر قاضی زاده هاشمی رسیدند. در مورد چشم پدر، مشکل خاصی وجود ندارد و وزیر محترم بهداشت و درمان از روند درمان چشم ایشان اظهار رضایت کردند. درباره شکستگی پای پدر، هفته گذشته عکس برداری از پای ایشان انجام شد و پزشک آقای کروبی در این مورد نیز اعلام رضایت کردند، اکنون مدتی است که آقای کروبی با عصا قادر به حرکت هستند که پس از مدتی می‌توانند بدون عصا به فعالیت خود بپردازند. وضعیت ایشان از هر نظر بسیار مطلوب است و مشکل خاصی متوجه پدر نیست. آقای کروبی هر روز از طریق روزنامه‌هایی که در اختیار ایشان قرار می گیرد و همچنین رسانه ی ملی در جریان اخبار روزانه ی کشور و وقایع جهانی قرار می گیرند.وضعیت آقای موسوی و همسرشان هم مطلوب است، و خانواده ی ایشان در مورد وضعیت پدر و مادر خود همواره اظهار رضایت می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: