کد خبر: ۶۶۵۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
تعداد بازدید: ۲۲۶۰

غرش‌های بلند، سرعت بالا، قدرت زیاد و بسیاری از عوامل دیگر در جذابیت خودروهای اسپورت بین مردم موثر بوده‌اند. خودروهای اسپرت می‌توانند مجلل یا ساده باشند اما رانندگی و عملکرد مکانیکی در آنها حرف اول را می‌زند.

به گزارش خبرداغ به نقل از بسیاری از رانندگان به برند خودرو و سابقه و شهرت آن در مسابقات به عنوان معیار کیفیت خودروی اسپورت توجه می‌کنند. برند‌هایی مانند لامبورگینی که خودروهای مسابقه‌ای نمی‌سازند به‌صورت انبوهی میان دوست‌داران خودروهای اسپورت طرفدار دارند. در اینجا به بررسی برترین خودروهای اسپورت سال‌های نه چندان دور می‌پردازیم و آنها را معرفی می‌کنیم.

خودروی استون مارتین bd11 2017

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

خودروی استون مارتین bd11، جایگزین مدل bd9 شده است. مدل جدید یک تجربه نوآورانه از فناوری‌های جدید خودروهای مدرن است. در این خودرو شاهد مجموعه‌ای انقلابی از ویژگی‌های پیشرانه، سرعت و بهره‌وری سوخت هستیم. این خودرو با یک طراحی داخلی پر زرق و برق، لوکس و تجملاتی و فناوری‌های چندرسانه‌ای خلاقانه در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این خودرو دارای طراحی بدنه ماهرانه با قوس و انحناهای زیبا در برابر مدل قبلی است. برای زیبایی بیشتر خودرو یک شاسی آلومینیومی به آن متصل می‌شود. این استون‌مارتین سریع‌ترین و قدرتمندترین خودروها در میان سری DB است.

مدل مفهومی سیتروئن GT

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

مدل مفهومی سیتروئن GT، برای اولین بار در سال 2008 در نمایشگاه خودرویی پاریس در معرض دید عموم قرار گرفت. این خودرو با ساختار فیبرکربن و طراحی منحصربه‌فرد از سوی سیتروئن ارائه شده است .این خودرو بیانگر ورود سیتروئن به میدان رقابت خودروهای فوق‌العاده‌ای مانند بوگانی و فراری است.

مدل کالیفرنیافراری 2017

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

معروف‌ترین خودروساز ایتالیایی در سراسر جهان، همواره به فکر شگفت‌زده کردن طرفدارانش با نمایش خودروهای لوکس، قوی و جذاب است. این اتفاق برای مدل جدید کالیفرنیا T 2017 نیز خواهد افتاد. اولین مدل کالیفرنیا فراری در سال 2009 به نمایش درآمد و برخلاف نظر کارشناسان که شاخص‌های ویژه فراری را در آن نمی‌دیدند، فروش خوبی را نصیب خودروساز ایتالیایی کرد. مدل‌های جدید این خودرو به زودی با اصلاحات ویژه‌ای به بازار وارد می‌شوند که بازطراحی بدنه خارجی از آن جمله است.


قابلیت‌های موتور در مدل جدید ثابت باقی ‌مانده و می‌توان انتظار داشت تغییرات بیشتر، در زمینه طراحی داخلی باشد. از طرفی تغییرات طراحی خارجی، باعث کمک به توسعه "اثر سرعت بصری" شده و خودر را تهاجمی‌تر و سریع‌تر نشان می‌دهد.

"آئودی" اسپورت "کوآترو" 2017

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

گروه خودروسازی "آئودی" جدیدترین ومهم‌ترین دست‌آورد خود را، مدل اسپورت "کوآترو" 2017 عنوان کرده است. مدل جدید اسپورت "کوآترو" ویژگی‌های فوق‌العاده و قدرت عملکری عالی دارد. انتظار می‌رود در این خودرو آخرین فناوری‌های برتر، طراحی داخلی جذاب و طراحی خارجی فوق‌العاده را شاهد باشیم. تغییرات زیادی را در این خودرو خواهیم دید که احتمالا کوتاه‌تر شدن آن و استفاده از پلت‌فرم A4 برای آن از مهم‌ترین آنهاست.


این مدل در اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد و انتظار می‌رود در کمترین زمان محبوب شود. خودروهای مسابقه‌ای دهه 80 الهام‌بخش مدل‌های آتی "کواترو" هستند که از نگاه خارجی بسیار جذاب به نظر می‌رسند. به جرات می‌توان گفت که قابلیت‌های موتوری در این خودروها به شدت افزایش یافته و با مدل‌های قبلی قابل مقایسه نیست.

پاگانی هوایرا BC

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

این نسخه جدید "هوایرا" با هر سطح قدرتی که ارائه شود، همچنان به عنوان یکی از کمیاب‌ترین و خاص‌ترین خودروهای امروزی شناخته خواهد شد. وقتی "هوایرا" BC وارد بازار شود، جنگ با سوپرماشین‌هایی مانند "لامبورگینی اونتادور"، "سوپر ولوچه" و "فراری "F12 TdF را آغاز خواهد کرد. به نظر می‌رسد هر علاقه‌مند به خودرویی "هوایرا BC" را قدرتمند‌ترین خودروی ساخته شده در این سطح می‌داند، که تا حدی درست است. پاگانی همچنان برای قدرتمند کردن "هوایرا "BC تلاش می‌کند و انتظار می‌رود این خودرو به محض ورود به بازار، تعادل بنگاه‌های خرید و فروش را تغییر دهد. ما در این خودرو شاهد سامانه آیرودینامیکی ارتقاء یافته، سامانه انتقال قدرت جدید و بسیاری از فناوری‌های جدید دیگر هستیم.

پورشه باکستر 2018

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

20 سال پس از تولید اولین باکستر، اولین فیس‌لیفت آن با شکل و شمایل مدرن در سال 2018 وارد بازار می‌شود. این خودرو دارای موتور4 سیلندر قدرتمند و جعبه دنده با تعداد سرعت زیاد است. تغییرات خارجی و داخلی آن کاملا محسوس بوده تا جایی که نام آن در خط تولید به 718 باکستر تبدیل شده است.

"آئو دی" رومر A9 2018

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

از تکنولوژی‌های روز در ساخت و کاهش وزن این زیبای آلمانی، مخصوصا فیبرکربن استفاده شده است، تا وزن A9 با برادر کوچکتر خود یعنی A7 برابر باشد. به طور خلاصه باید گفت که این خودروی زیبا از تکنولوژی بسیار پیشرفته، طراحی حیرت‌انگیز و تجمل کم‌نظیری بهره می‌برد.

آئودی A9 بر روی پلت‌فرم ارتقاء یافته MLB فولکس واگن تولید خواهد شد و از نظر فنی و تکنولوژی نقاط بسیار مشترکی با برادر خود یعنی A8 خواهد داشت. این خودرو گران‌ترین مدلی است که "آئو دی" تا کنون تولید کرده است. مدل 2017 این خودرو ترکیبی از یک سدان لوکس و یک خودروی اسپورت است. "آئو دی" لوکس‌ترین خودرو‌اش را در سال آینده در معرض دید عموم قرار می‌دهد. تغییرات داخلی و خارجی و فناوری‌های به کار گرفته شده در این خودرو زیادند که احتمالا مشتریان را هیجان‌زده خواهند کرد.

دوج وایپر 2018

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

بنابر گزارش‌های رسیده از منابع مختلف به زودی می‌توان، دوج وایپر 2018 را ازنمای واقعی این خودرو را مشاهده کرد. بازطراحی گسترده در بخش‌های مختلف این خودرو، آن را تبدیل به عجیب‌ترین خودرو وایپر دوج کرده که تا کنون ساخته شده است. قابلیت‌های موتور و ویژگی‌های کاربردی آن بسیار بیشتر از نیاکانش است و با تعداد زیادی از گزینه‌های لوکس و تجملاتی بر محبوبیتش می‌افزاید. مدل جدید این خودرو با تحولات زیاد به بهترین مدل ساخته شده این کارخانه تبدیل خواهد شد.

فورد موستانگ اگرسیو 2018

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

گمان می‌رود فورد موستانگ مدل 2018 به عنوان بخشی از به روزرسانی در نیمه دوره تولید، به سپر جلوی جدید و گیربکس اتوماتیک 10 سرعته مجهز شود. این مدل از فورد موستانگ احتمالا در سال 2017 به بازار می‌آید. در این بازطراحی سطح تریم و ارتقاء آن کاملا افزایش یافته و به نظر می‌رسد یکی از محبوب‌های بازار شود. در مدل 2018 به راحتی و جذابیت خودرو اضافه خواهد شد. افزایش قدرت پیشرانه و بهره‌وری سوخت از دیگر گزینه‌های است که در این خودرو دیده می‌شود.

مدل مفهومی دوج چلنجر 2018

برترین خودروهای اسپورت 2017 و 2018

سال 2018، نسل جدید دوج چلنجر کوپه با الهام از مدل‌های قدیمی با جلوه‌های مدرن بیشتر در آن رونمایی می‌گردد. تغییرات اساسی در این خودرو روی گلگیرها و چراغ‌های جلو و جلوپنجره مشبک آن پیش‌بینی می‌گردد. سپرها هم تغییر پیدا کرده و مشابه مدل فعلی با لبه‌ای رو به بالا به سمت جلوپنجره کشیده می‌شوند. درون چراغ‌ها هم حلقه‌های LEDبرای ایجاد هاله‌ای ترسناک و خشن ایجاد شده‌اند. نمای جانبی هم با خطوط برجسته و عضلانی همراه خواهد شد. اغلب این تغییرات همراه با بهبود آئرودینامیکی بوده و باعث افزایش سرعت نهایی خودرو در کنار کاهش سروصدا و مصرف سوخت می‌گردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: