کد خبر: ۶۶۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۱۶۷۰۳
پزشكان معتقدند نداشتن رابطه جنسي مي تواند عوارض جدي درافراد بدنبال داشته باشد
به گزارش خبرداغ به نقل از شفا آنلاین،پزشكان معتقدند نداشتن رابطه جنسي مي تواند عوارض جدي درافراد بدنبال داشته باشد
-  احساس اضطراب:
رابطه جنسی موجب می‌شود که انرژی افراد تخلیه شود.محققان دو گروه از افراد را باهم مقایسه کردند تا دریابند که کدام گروه راحت‌تر با استرس کنار آمدند. یک گروه افرادی بودند که از داشتن رابطه جنسی امتناع کردند و گروه دوم افرادی بودند که طی دو هفته گذشته (قبل از موقعیت استرس‌زا) رابطه جنسی داشتند ، نتایج این مطالعه نشان داد که گروه دوم ، با شرایط استرس‌زا راحت‌تر کنار آمدند.
در هنگام رابطه جنسی، مغز مواد شیمیایی مانند اندورفین و اکسی‌توسین آزاد می‌کند ، این مواد شیمیایی در بدن حس خوبی ایجاد می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا با شرایط استرس‌زا راحت‌تر کنار بیایید.

- سرطان پروستات در مردان:
مردانی که رابطه جنسی خود را ترک کرده‌اند باید به طور مرتب ، عملکرد پروستات خود را چک کنند. مطالعه‌ای که توسط انجمن اورولوژی آمریکا انجام شد ، نشان داد که لذت جنسی ، خطر  ابتلا به سرطان پروستات را تا 20% کاهش می‌دهد و انزال مکرر ، موجب خروج مواد شیمیایی مضر برای پروستات از بدن می‌شود.

- اختلال در نعوظ:
احتمال اختلال در نعوظ در مردانی که به طور مرتب رابطه جنسی ندارند دو برابر مردانی است که به طور مرتب و حداقل یک بار در هفته رابطه جنسی دارند.
بر اساس تحقیقات انجام شده،آلت تناسلی مردان مانند ماهیچه است و هر چه از آن بیشتر استفاده شود ، قدرت این ماهیچه بیشتر می‌شود و به همین ترتیب در صورت عدم استفاده از آن ، قدرت آن کاهش می‌یابد و احتمال اختلال در نعوظ بالا ميرود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
امید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
1
8
الان مجرد ها چیکار کنند؟؟ با این گرونی و تشریفات و هزینه بالا ازدواج چیکار میشه کرد؟ دولت و نظام چیکاره هستند؟ فساد و بیماری بیشتر میشه مقصراش کیه؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
5
با سلام نظر بنده که مردی ۳۹ ساله هستم و از همسرم چندین سال است جدا شدم بایدمکانهایی ازلحاظ قانونی و شرعی و بهداشتی در شهرها درست بکنند و جوانانی که شرایط ازدواج را ندارند استفاده بکنند با شرایط خاص خودش فقط برای جوانان مجرد و با ایجاد سنی مناسب با تشکر.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
2
صابون گلنار ارزون و با صرفه
Fati
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
0
1
خانم
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
1
1
سلام
چرا همش از رابطه نداشتن آقایون می‌گید؟
پس خانوما چی؟
من با این که خواستگار زیاد داشتم اما هیچ کدوم اعتمادمو جلب نکردند در نتیجه مجردم و رابطه ندارم
TOMCAT
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
6
من ۳۴ سا لمه و بدن زن رو حتی از نزدیکم ندیدم کار وحشتناک خشن و تو محیط صنعتی دارم یعنی یه چیزی مثل اردوگاه کار اجباری تو زندگیم فقط یا کار کردم یا درس خوندم انواع و اقسام بیماری های روحی و فشار های عصبی گرفتم متاسفانه شرایط ازدواج ندارم یعنی نمیشه که ازدواج کرد کلا پس تکلیف ادم هایی مثل من چیه ؟ وایستیم روابط دیگرانو تماشا کنیم
سرکوب شهوت تا ابد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
0
1
مقاله غیرعلمی بود فقط سرکوب ونابود کردن شهوت جنسی و ترک رابطه زناشویی تا ابد و نابود کردن نسل بشر اگه به این نوشته میخندی monkey خودتی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: