کد خبر: ۶۶۴۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
تعداد بازدید: ۳۵۴
رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی از برخورد پراید با کامیون اسکانیا و پیکان در مسیر «تبریز- ارومیه» ما بین روستای سرای و خورخور خبر داد که طی آن چهار نفر جان باختند.
سانحه رانندگی در جاده «تبریز - ارومیه» 4 کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا،جواد ناموران اظهار کرد: ساعت 16:20 امروز این حادثه روی داد که طی آن چهار سرنشین پراید شامل یک مرد 41 ساله و سه نفر با هویت نامعلوم جان باختند و دو نفر از سرنشینان پیکان مصدوم شدند.

به گفته وی، انحراف به چپ راننده پراید نسبت به هر دو وسیله نقلیه علت این سانحه رانندگی تشخیص داده شده است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: با گزارش این حادثه به اپراتوری فوریت‌های پزشکی شهرستان اسکو، پایگاه‌های اورژانس 115 خورخور، سرای و ایلخچی هم‌چنین پایگاه امداد و نجات هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: فوت چهار نفر در این سانحه رانندگی تائید و دو مصدوم حادثه با انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال داده شد.

حسینقلی‌زاده با تأکید بر ضرورت رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی یادآور شد: ازدحام مردم در صحنه‌های حادثه، ضمن اینکه از خدمت‌رسانی تکنسین‌های اورژانس جلوگیری می‌کند، در صورت بروز حوادثی دیگر نیز بی‌تأثیر نیست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: