کد خبر: ۶۶۴۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
تعداد بازدید: ۱۲۳۹
ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با اصرار کادرفنی و پیشکسوتان در این تیم ماندنی است.

نظر مهدی طارمی تغییر کرد؛ در پرسپولیس می‌مانمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، به نظر می رسد نظر مهدی طارمی نسبت به چند هفته قبل که وکیلش به باشگاه رفت و اعلام کرد حضورش در اروپا و جدایی اش از پرسپولیس قطعی است، تغییر کرده است. آقای گل فصل گذشته پرسپولیس که دقیقا سال پیش نیز پیش از فصل با چنین چالشی مواجه شده بود و در نهایت یک سال دیگر تمدید کرد، از تیمهای اروپایی پیشنهاداتی را دریافت کرده اما هنوز بازیهای آنها به اتمام نرسیده است. 

 

از سویی برانکو اصرار به ماندن طارمی دارد چون معتقد پیدا کردن جانشین برای وی سخت است. همچنین پیشکسوتان زیادی از مهاجم پرسپولیس خواسته اند یک سال دیگر در این تیم بماند. تمام این مسائل به ویژه نصیحت دایی به طارمی باعث شده تا ستاره پرسپولیس میلش به ماندن بیشتر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: