کد خبر: ۶۶۴۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
تعداد بازدید: ۱۲۳۹
مصاحبه علی صادقی باعث ایجاد تنش میان او و یکی از بازیگران پیشکسوت سینما شد.
علی صادقی در گفتگویی که با یک سایت خبری داشت، از اتفاق عجیبی که توسط پسر یکی از بازیگران مطرح در شبکه های اجتماعی در حال رخ دادن است خبر داد و ادعا کرد پسر آقای بازیگر به نام او با دختران چت می کند. او در مصاحبه اش می گوید حوصله شکایت به پلیس فتا را ندارد.

احمد پورمخبر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به صحبت های علی صادقی واکنش نشان داد و گفت: من کسی که بخواهد با آبرویم بازی کند به خدا واگذار میکنم.

احمد پورمخبر در اینستاپست خود نوشت: اول به على صادقى، مگه با چشمات ديدى كه مياى ميگى كه پسر من براى كسى كامنت ميذاره شماره ميده حضرت على (ع) ديده رو نديده كرد شما از كسى شنيدى كه خودش براى شما پيج درست كرده بود شما اگر ميخواهى واقعا بفهمى كيه چرا نميرى پليس فتا شكايت كنى ،بعدشم پسر من زن داره تمام كار با موبايل و اينترنتم به عهده همسرش هستش؛ من كسى رو كه بخواهد با آبروى من بازى كنه واگذار ميكنم به خدا. 

علی صادقی: پسر آقای بازیگر به اسم من با دختران چت می کند/ احمد پورمخبر: به خدا واگذارت می کنم
منبع: سایت باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: