کد خبر: ۶۶۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۱۶۸۵
لگانس به دنبال صعود به لالیگا؛
یکی از مهم ترین اخبار مربوط به نقل و انتقالات، خبر حضور مهدی طارمی در یک تیم اسپانیایی است. لگانس این روزها در صدر جدول لیگ آدلانته قرار دارد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،بعد از حرف و حدیث های روزهای اخیر در رابطه با احتمال انتقال مهدی طارمی به تیم دپورتیوو لگانس اسپانیا، به ذکر چند نکته در مورد این باشگاه می پردازیم.


*  پیراهن رسمی این تیم به رنگ سفید و آبی است.


*  بهترین مقام های لگانس در طول تاریخ دو مقام هشتمی در فصول 95-96 و 96-97 بوده است و یک صعود به مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در سال 2003-2004 که در مقابل رئال مادرید حذف شد. از سال 2004 تا 2014 در دسته سوم اسپانیا بازی می کرده و اگر بتواند در این چهار هفته پایانی، به لالیگا صعود کند، اولین حضورش در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا را تجربه خواهد کرد.

 


*  از 3 مهاجمی که در لیست بازیکنان این تیم قرار دارند، دو نفر از آنها (پابلو اینسوا- گیلرمو) بصورت قرضی به ترتیب از تیم های دپورتیو لاکرونا و آتلتیکو بیلبائو به این باشگاه پیوسته اند که این خود نشان از نیاز مبرم لگانس به جذب مهاجم برای فصل آینده دارد.


* لگانس این روزها با کسب 65 در صدر جدول لیگ آدلانته اسپانیا و بالاتر از تیم هایی مانند آلاوز، ساراگوسا، اوساسونا و ... حضور دارد.


خبر نقل و انتقالاتی /
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: