کد خبر: ۶۶۲۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
تعداد بازدید: ۴۰۱
سرپرست فوتبال استقلال گفت:مسئولان کمیته اخلاق به عمران زاده اعلام کردند نباید خالکوبی اش در زمان مسابقات پیدا باشد.
استفاده از پیراهن آستین کوتاه برای حنیف ممنوع شدبه گزارش خبرداغ،فرزاد مجیدی که امروز همراه با حنیف عمران زاده در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حاضر شده بود درباره دلایل احضار مدافع استقلال به این کمیته اظهار داشت: مشکل خاصی نبود. به خاطر اینکه در چند بازی اخیر حنیف عمران زاده از پیراهن آستین کوتاه استفاده کرده بود و خالکوبی روی دست او نمایان شده بود تذکراتی را دریافت کردیم.

 

وی ادامه داد: مسئولان کمیته اخلاق به عمران زاده اعلام کردند نباید خالکوبی اش در زمان مسابقات پیدا باشد و برای همین باید از پیراهن آستین بلند استفاده کند.

 

مجیدی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ مورد اخلاقی در این جلسه مطرح نشد و فقط یک تذکر ساده بابت بحث خالکوبی بود که قطعا از این پس مورد توجه خود حنیف و مسئولان تیم قرار خواهد گرفت.

 

اسپورت تی وی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: