کد خبر: ۶۶۲۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
تعداد بازدید: ۱۳۰۳
به بهانه انتشار تصویر دیدار خانم فائزه هاشمی با خانم فریبا کمال‌آبادی
انتشار تصویر دیدار خانم فائزه هاشمی با خانم فریبا کمال‌آبادی، زندانی بهایی که به مرخصی آمده بود، یکبار دیگر سوژه و بهانه حمله و توهین مخالفان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به ایشان و خانواده، طی چند روز اخیر شد.
صرف‌نظر از اقدام خانم فائزه هاشمی که شاید ناخواسته در دام یک توطئه و سناریوی از پیش‌طراحی شده افتاده باشد که البته به هیچ‌وجه قابل دفاع هم نبوده و بنا به گفته شخص آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی، «اشتباه بدی انجام شده و باید به نحوی جبران شود»،  ولی چند ابهام به ذهن انسان می‌رسد  که در این مقال به دو مورد آن که به سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت، اشاره می‌شود.

براساس اسناد و سوابق زندان، خانم فائزه هاشمی برای اولین بار نبوده که با یک فرد بهایی دیدار داشته است، بلکه حدود شش ماه، دوره محکومیت خود را در زندان اوین با این فرد، هم سلول بوده و آن‌گونه که قبلاً خود وی نیز اعلام کرده بود، متأسفانه شب و روز خود را با این خانم‌ بهایی و منافقینی که دستشان به خون فرزندان این مملکت آغشته است، گذرانده و به عبارتی با  این جماعت زندگی کرده است. آنهم نه به اختیار و میل خود، بلکه به اجبار حکم قضایی و جبر قانون زندان. 

اگر واقعاً آن‌گونه که این چند روز خانم فائزه هاشمی و به تبع آن، شخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که اقدام فرزندش را تقبیح نیز کرده است، باید به‌خاطر یک ملاقات کوتاه، سرزنش و آماج حملات و توهین‌های ریز و درشت، آن هم به صورت زنجیره‌ای و ادامه‌دار از تریبون‌های رسمی نظام، مجلس شورای اسلامی، رسانه ملی، سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و حتی برخی مراجع دینی قرار گیرند، بهتر نیست قبل از هر چیز، به این سؤال منطقی پاسخ داده شود که چطور ممکن است یک خانم شیعه محجبه و فرزند یکی از شخصیت‌های برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران، با الاجبار، حدود 6 ماه با یک خانم عضو فرقه ضاله و ساخته استعمارگران برای ایجاد شبهه و اختلاف در دین اسلام، در یک بند، هم سفره و هم‌نشین شده باشد؟!! آیا همه آن اوصاف زشتی که این روزها درباره این فرقه و پیروان آن گفته شده، آن روزها مصداق نداشت؟!

سؤال بعدی که امیدوارم منصفانه، غیرجناحی و سیاسی به آن پاسخ داده شود، اینکه، بینی و بین‌الله اگر فائزه هاشمی دختر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نبود و هدف تخریب شخصیت برجسته و مورد اعتماد امام(ره)، رهبری و مردم، به ویژه پس از انتخابات اخیر نبود، باز هم همین موضع‌گیری‌ها و توهین‌ها علیه ایشان و پدرشان!! به‌خاطر این ملاقات انجام می‌شد؟ چگونه می‌شود که مدعیان اخلاق، مذهب تشیّع و مکتب اسلام در مورد حرمت‌شکنی‌ها و بداخلاقی‌های سیاسی که افراد جناح مقابل انجام می‌دهند، از جمله انتشار تصاویر خانم مینو‌خالقی و اقدام غیراخلاقی با آبروی یک زن مسلمان، اظهارات ضد‌اخلاقی آقای قاضی‌پور علیه نمایندگان زن مجلس، توهین به فرهنگ جبهه و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس و توهین و بکار بردن کلمات و فحش‌های رکیک و ضد اخلاقی به خانم فائزه هاشمی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و پخش گسترده آن در رسانه‌های مجازی و غیر مجازی سکوت رضایت‌آمیز دارند و این بار فریاد «وا اسلاما» سر دادند؟

مسأله مهمتر اینکه این دایه‌های مهربان‌تر از مادر توجه ندارند که با اشاعه‌ی این مسأله ساده، چه کمکی به اهداف جریان بهائیت برای رسانه‌‌ای شدن نام و مواضع آنان کرده‌اند!؟ یک ملاقات معمولی را که رسماً خبری از آن منتشر نشده بود، چنان به تیتر یک رسانه‌های دیداری، گفتاری، نوشتاری و شنیداری در داخل و خارج تبدیل کردند که بسیاری از کسانی که حتی نام این فرقه را نیز نشنیده بودند و یا اطلاعاتی درباره‌ی اندیشه‌های منحرف آنان نداشتند، کنجکاو و نسبت به شناخت بیشتر آنان تهییج و حساس شدند!؟

والسلام
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
چه خزبلاتی به هم بافتی تا از یک گناهکار دفاع کنی، آنقدر نوشته شما در سطح پایین و... که انسان رمق نمی‌کنه جواب بده، مقداری دینداری و انصاف کسی را نکشته، چقدر پاچه‌خواری؟؟
صادق
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
اخرآقا یا خانم با انصاف نکته تعجب برانگیز همین جااست که این خانم فرزند آقای هاشمی یار دیرین حضرت امام ومقام معظم رهبری نباید پس از زندان دربیرون با این خانم که خودتان می گویید از فرقه ضاله بهائیت است ملاقات میکرد . اگر فرزند خلف آقای هاشمی بود برایشان (بهائیه)تاثیر میگذاشت !چرا ایشان خودرا به آن عضواز فرقه ضاله بهائیت نزدیک کرده آخر این چه نوع انتقادی است که شما می کنید .اگر قرار بود که هرکس 6ماه بایک نفر دریک جا باشد همه هویت خودرا ازدست بدهد .پس چرا بزرگان انقلاب اسلامی درزمان طاغوت درزندانهای مخوف رژیم پهلوی تحت تاثیر القائات دگراندیشان .کمونیست ها ومنافقین و.... قرار نگرفتند .این فائزه خانم یه مشکلاتی باخودش ونظام دارد .اگر رفتار اینها اینجوری نبود امثال آقای منتجب نیا آقای هاشمی را مظلومتر از بهشتی تلقی نمیکردند .همین رفتارهای آقا مهدی وفائزه خانم باعث مظلومیت پدرشان می شود دیگر.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: