کد خبر: ۶۶۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۹۳۲
امروز دویست سیصدنفربامن تماس گرفتن که دیشب شبکه کثیف طپش اعلام کرده عده ای از بازیگران در یک پارتی شبانه حضور داشتن که مریم امیرجلالی هم دران پارتی حضورداشته
به گزارش خبرداغ ،مریم امیر جلالی بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرامی اش حضور خود در پارتی شبانه ای که گفته شده بود ۷ بازیگر در آن حضور داشته و دستگیر شده اند را تکذیب کرد.

در این پست نوشته شده است: "خبر فوری . توجه درودبه دوستان خوب ونازنیم در دنیای مجازی شاید امروز دویست سیصدنفربامن تماس گرفتن که دیشب شبکه کثیف طپش اعلام کرده عده ای از بازیگران در یک پارتی شبانه حضور داشتن که مریم امیرجلالی هم دران پارتی حضورداشته و همه دستگیر شدن به اطلاع میرسانم بنده نه اهل پارتی هستم و درحال حاضر در مسافرت بسر میبرم لطفا اطلاع رسانی کنید ممنون ."

دستگیری خانم بازیگر باسابقه در پارتی شبانه

 دستگیری خانم بازیگر باسابقه در پارتی شبانه!؟+ عکس
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: