کد خبر: ۶۶۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
تعداد بازدید: ۳۷۳۷
برخی از تجهیزات ویژه شوالیه شامل دستگاه شنود خارجی، سامانه هشدار دهنده، دوربین‌های دید در شب، ، حسگرهای شناسایی مغناطیسی در کف خودرو و ویژگی‌های امنیتی در کنسول عقب می‌شود.
تمامی شرکت‌های خودروسازی بخش بزرگی از درآمد خودر را از طریق ارائه خدمات به ارتش‌های جهان به دست می‌آورند و همیشه بیشترین تلاش خود را برای ساخت خودروهای جنگی صرف می‌کنند.  خودروهایی که به عنوان اصلی‌ترین برگ برنده نظامیان در میدان مبارزه به شمار می‌آیند.

شوالیه، یک نظامی ثروتمند

به گزارش گروه خودروی عصرایران به نقل از "اتونیوز"، گروه خودروسازی "خودروهای فاتح" (Conquest Vehicles) در تورنتو کانادا، خودرویی با قابلیت‌های بالای حرکت در مسیرهای غیرآسفالت (off-roader) با قابلیت حرکت 4 چرخ، ظرفیت بالا و کابینی مجهز را با ظاهری تنومند و خشن برای ارتش‌های جهان تولید کرده است.

شوالیه، یک نظامی ثروتمند

این خودرو روی یک شاسی ارتقاء یافته سوپر دیوتی 550 خودروی فورد (Ford 550 Super Duty)، با وزن 5 هزار و 897 کیلوگرم ساخته شده است. شوالیه xv قدرت خود را از یک پیشرانه گازوئیلی 6.8  لیتری می‌گیرد و به یک گیربکس خودکار 5 سرعته مجهز شده است.

در کف تا سقف این خودرو از فولاد سخت بالستیک استفاده شده و گلگیرهای خودرو از فایبرگلاس درجه یک بالستیک و شیشه‌های آن از نوع شفاف 64 میلی‌متری ضد گلوله ساخته شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های این خودرو که این روزها در اکثر خودروهای جنگی به چشم می‌خورد حرکت به صورت "ران- فلت" (run-flat ) است. در این حالت خودرو در صورت پنچری یا از دست دادن یکی از چرخ‌ها در عملیات می‌تواند به راحتی ادامه مسیر دهد. پوشش آلیاژ آلومینیومی 6061 رینگ‌های 20 اینچی از نوعی است که در دنده‌های فرود سامانه‌های هوایی تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. 


شوالیه، یک نظامی ثروتمند
شوالیه، یک نظامی ثروتمند
  

برخی از تجهیزات ویژه امنیتی شوالیه XV شامل دستگاه شنود خارجی، سامانه هشدار دهنده، دوربین‌های دید در شب، پنجره‌های مات الکترواستاتیک، حسگرهای شناسایی مغناطیسی در کف خودرو و ویژگی‌های امنیتی در کنسول عقب می‌شود.

پس از باز کردن در خودرو شما شاهد 4 صندلی قابل تنظیم الکترونیکی مجهز و گرم‌کن در کابین عقب خواهید بود. 4 صندلی روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند و کف خودرو با پوششی از جنس جیر فرش شده است. 

درون خودرو یخچال، فریزر، رایانه، میز کار، تلویزیون بزرگ با درجه وضوح بالا، کنسول بازی پلی‌استیشن 4، سامانه پخش ویدئویی وجود دارد و سقف خودرو دارایدریچه سقفی و شیشه‌ای "مونروف" moonroof است.

شوالیه، یک نظامی ثروتمند   شوالیه، یک نظامی ثروتمند
در بخش جلوی کابین، سرنشین و راننده روی صندلی‌های چرم با تنظیمات الکترونیک می‌نشینند و از سامانه‌های چندمنظوره آلپاین، ناوبری جهانی (GPS) و مونروف زرهی جداگانه بهره‌مند می‌شوند. 

در این خودرو همچنین حسگرهای مربوط به پارک خودرو، حالت تنظیم خودکار نور، بردهای فولادی ضد زنگ و دکمه‌های بدون تماس روشن کردن خودرو کار راننده را آسان می‌کنند. سامانه‌های تهویه، رایانه و تلویزیون به تجهیزات کنترلی از راه دور مجهز هستند.

تولید شوالیه XV به صد دستگاه محدود می‌شود و تولید هر دستگاه از این خودرو به 4 هزار ساعت کار دستی نیاز دارد.

شوالیه، یک نظامی ثروتمند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: