کد خبر: ۶۵۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۶۵۰
من اگر منیریه می رفتم برای خرید یک پیراهن برای دویدن و عرق کردن و به زبون خودمون دم دستی مطمئنم انتخابم این نبود.

انتشار تصاویر پیراهن های جدید تیم ملی فوتبال در فضای مجازی که با یک طراحی بسیار ساده و محو یوزپلنگ ایرانی همراه بوده، انتقادات گسترده مردمی را در پی داشته است.

 

کامنت هایی که پای تصاویر این لباس ها منتشر می شود حکایت از دلخوری همگانی از انتخاب این طراحی جدید دارد.

 

یکی از خبرنگاران با انتشار عکس لباس های جدید در صفحه اجتماعی خود ضمن انتقاد از علی کفاشیان و جواد خیابانی نوشته: «اشتباه نکنید! مراسم رونمایی از زیرپوشِ تیم ملی نیست؛ علی کفاشیان سه روز مانده به پایانِ ریاستِ مفتضحانه اش در فوتبال، از پیراهنِ بی کیفیت تیم ملی رونمایی می کند.

 

جشنی که هیچ یک از بچه های تیم ملی و دستیارانِ کی روش هم حاضر به حضور نشدند. دلالِ انعقاد این قرارداد عجیب و مشکوک، جواد خیابانی است. کفاشیان تا روز آخر هم از پولِ فوتبال نمی گذرد. او خرابه ای را به فوتبال ایران تحویل داد.»

 

خبرنگار دیگری در این خصوص نوشت: «هر چی فکر کردم و فشار آوردم به خودم که حرفی نزنم نشد.

 

این لباس بهترین تیم آسیاست. لباس پرطرفدارترین تیم ورزش یک کشور تاریخی. یک کشور با هزاران سال قدمت. لباس یک کشور ثروتمند از نظر منابع طبیعی و مالی و ... لباس تیم ملی فوتبال یک کشور به نظر من آینه تمام نمای ورزش اون کشوره.

 

متاسفم برای کسانی که رفتن این طرح و دیدن و پسندیدن. من اگر منیریه می رفتم برای خرید یک پیراهن برای دویدن و عرق کردن و به زبون خودمون دم دستی مطمئنم انتخابم این نبود.

 

هیچی ندارم بگم. فقط متاسفم برای هر کسی که نقشی در این انتخاب داشت.»

حمله شدید هواداران تیم ملی فوتبال به پیراهن جدید + عکس

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: